Icerige atla
Extraloob

....

· 240 Replies · 9.0K views · Page 6 / 12
Replies
J
jumper ⭐ 19y
#101
ya beyler hersey tmm da golge bukme olamaz cunku golge die bi madde yoktur golge insan tarafından ısıgın ulasamadıgı yerde olusan karanlıga denir yani ısıgın olmayısına denir olmayan bişeyede hukmedemessin hadi yaptın diyelim buna golge bukme deil ısık bukme denir yanılıyomuyum 😆 😆
J
Jigsaw ⭐ 19y
#102
ya beyler hersey tmm da golge bukme olamaz cunku golge die bi madde yoktur golge insan tarafından ısıgın ulasamadıgı yerde olusan karanlıga denir yani ısıgın olmayısına denir olmayan bişeyede hukmedemessin hadi yaptın diyelim buna golge bukme deil ısık bukme denir yanılıyomuyum 😆 😆

Yok bükebiliyosun onu da. Bizim alt katta bi kadın var mesela bize gelince tüm yerleri karanlık yapıyor kendi gölgesini genişleterek. Ortada bi noktaya vermiyor sadece. O noktayı hareket ettirerek kedimle oynuyor. Biliyorum oluyor yani.
E
eiReNe ⭐ 18y
#103
Gölge zaten yok yani onun adını öyle koymuşlar. Gölge kontrolünü aslında ışığı kontrol ederek yapıyorsun...
J
jumper ⭐ 19y
#104
ya beyler hersey tmm da golge bukme olamaz cunku golge die bi madde yoktur golge insan tarafından ısıgın ulasamadıgı yerde olusan karanlıga denir yani ısıgın olmayısına denir olmayan bişeyede hukmedemessin hadi yaptın diyelim buna golge bukme deil ısık bukme denir yanılıyomuyum 😆 😆

Yok bükebiliyosun onu da. Bizim alt katta bi kadın var mesela bize gelince tüm yerleri karanlık yapıyor kendi gölgesini genişleterek. Ortada bi noktaya vermiyor sadece. O noktayı hareket ettirerek kedimle oynuyor. Biliyorum oluyor yani.


😆 😆 😆 😆
M
Midbroke ⭐ 18y
#105
4 elementi bükene Avatar ünvanını verelim 😁
J
#106
Başımıza wizard'mı kesilceksiniz . 😄
X
XianHun ⭐ 18y
#107
Avatar hurraaa 😄
J
Jigsaw ⭐ 19y
#108
WTF, psişik gücümle ayran kutusunu çalkalayabiliyorummm!
M
mogi ⭐ 18y
#109
çok severim böyle şeyleri nasıl yapılır
mesela ben ateşi çok severim
sülalede herkes benden korkar biyeri yakcam diye 😄
herzaman ateşi ellemeyi isterim nasıl yapabilirim
ama havayıda yapmak isterim
T
Tengrİ ⭐ 19y
#110
Bize inanmayıp Laf sokmaya çalışan beyni bir çekirdeğin içindeki yemiş kadar olmayıp Hayata kendi at gözlükleriyle bakan arkadaşlara kapak olsun. Bu lafı dalga geçen arkadaşlara çok büyük bir zevkle söylüyorum herkez üstüne alınsın. Alın size Gösteri! 😉
Zamanla daha ne gösteriler gelecek 😉
J
Jigsaw ⭐ 19y
#111
Bize inanmayıp Laf sokmaya çalışan beyni bir çekirdeğin içindeki yemiş kadar olmayıp Hayata kendi at gözlükleriyle bakan arkadaşlara kapak olsun. Bu lafı dalga geçen arkadaşlara çok büyük bir zevkle söylüyorum herkez üstüne alınsın. Alın size Gösteri! 😉
Zamanla daha ne gösteriler gelecek ;)

Nerde gösteri bi bakayım, benden iyi mi bakalım elemanlar. 🤤
T
Tengrİ ⭐ 19y
#112
İlk sayfaya eklendi resimler ateş bükme şimdilik toprak su ve hava camla gösterilmesi zor oldugundan bunu koyduk şimdilik akşam belki levitasyon resimleri gelebilir.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#113
Güzelmiş, ateşin zaten kaynağı yakmaz. Ben çakmağı levite ederek yakarım ateş lazım olunca, çünkü bi enerjiyi yoktan yaratmak imkansız, ateşi çıkarıp ısı yayabilmek için başka bir cismin ısısı alınmak zorunda.
T
Tengrİ ⭐ 19y
#114
İşte zorunda değil sen çakmakla yakıyorsun adam elinde oluşturuyor Quantuma göre yaratıcı sensindir yapabileceklerin sınırsız. O resimde gördüğün adam dağa gittiğimizde aşağı doğru akan suyu yukarı doğru akıtıyordu 😊 tabi anlatınca olmuyor ama zamanla herşeyi sergiliycez.
Zor diye bişey yoktur imkansız zaman alır 😉
B
Beijo ⭐ 19y
#115
vay işte yeni çalışmalar hemen bunların egzersizlerine başlıyorum bayadır senin böyle topicler açamanı bekliyordum ^^
bu arada astral seyehat için biraz öneride bulunabilirmisin ? kas gevşetme yöntemiyle çalışıyorum ve en ileri seviyeye geldiğim yöntem tam çıkacakken bir anda durup kalıyorum aslında o kadar istiyorum o kadar yaklaşıyorum ama olmuyor...1 aydır çalısıyorum ve devam ediyorumda araştırdım bir kaç forum sitesinde daha takıldım 3 ay gibi bir sürede çıkabilenlerde var 1 ayda cıkabilenlerde var umarım bende 3 ay'da cıkanlardan olabilirim 🎭 ...
4
#116
Gerçekten çok ilginç . İnanmak çok güç ama işte oluyo .
J
Jigsaw ⭐ 19y
#117
Genel fizik kanunlarına göre de yoktan hiç bir şey var olamaz SaGoPaKaJMeR cim. ^^ İçimizde henüz bilimin açıklayamadığı bir enerji olabilir diğer enerjileri yönlendirmesini sağlayabilecek. Fakat doğada hiç bir madde ve enerji kaybolmaz ve oluşmaz.
T
Tengrİ ⭐ 19y
#118
Biz zaten fizik kanunlarını çiğniyoruz bizim bir kanunumuz yok. Yoktan var ederiz var olanı yok ederiz sınır yok. Sadece zaman gerekli^^
ps: bu yaptıgımızı zaten bilim kabul etmiş değil bilimin kabullendiği birşey yapılmıyor burda.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#119
Biz zaten fizik kanunlarını çiğniyoruz bizim bir kanunumuz yok. Yoktan var ederiz var olanı yok ederiz sınır yok. Sadece zaman gerekli^^
ps: bu yaptıgımızı zaten bilim kabul etmiş değil bilimin kabullendiği birşey yapılmıyor burda.

Bilimin kabul etmediği değil, açıklayamadığı bir şey. İkisi farklı, 1000 yıl önceye dönüp birinin kulağına iPod takıp dinletirsen de şu an bu yaptıklarımıza inanmayanların verdiği tepkiyi alırsın. Zamanı gelince elbet bu da bilimle açıklanacak. Doğada bilimin açıklayamadığı bir şey yoktur.

Son olarak kuantum bir fizik dalıdır.
X
XianHun ⭐ 18y
#120
Biz zaten fizik kanunlarını çiğniyoruz bizim bir kanunumuz yok. Yoktan var ederiz var olanı yok ederiz sınır yok. Sadece zaman gerekli^^
ps: bu yaptıgımızı zaten bilim kabul etmiş değil bilimin kabullendiği birşey yapılmıyor burda.



🎭

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: