Icerige atla
Extraloob

....

· 240 Replies · 8.9K views · Page 4 / 12
Replies
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#61
tmm koyuyorum bunları zaten biliyorum 😄

umbrakinezi yasak dır söliyim sakın çalışmasını yapma

tehlikeli 3 harflilerin oyuncagı olursun

Onlar sana yaklaştıklarında Allah'ın bize verdiği bi güç sonucu çok büyük zaralar görüyolar yani onlarla uğraşmadığımız sürece bizlere yaklaşmak işlerine gelmiyor.Ve onları kontrol altında tutmak için onları korkutmak ve onlardan güçlü olmak zorundasın bunu yapmak için belirli Sure & Ayetleri bilmen lazım diye biliyorum ben.

yahu sen ebn nediyosam onu yap umbra kineziyle sakın uğraşma ben uğraştım ve sonuçlarına katlandım
şiddetle tavsişye etmiyorum
P
Pennywise ⭐ 19y
#62
böyle işlerle uğraşmadan önce internette bi araştırma yapın derim,saçma sapan bi hatadan aklını kaybeden insanlar var 😄 eğer tehlikeliyse yapacağını işler hiç bulaşmayın 😄
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#63
böyle işlerle uğraşmadan önce internette bi araştırma yapın derim,saçma sapan bi hatadan aklını kaybeden insanlar var 😄 eğer tehlikeliyse yapacağını işler hiç bulaşmayın :D



internetten araştırma yapmak asıl insanı hataya götürendir

bilen bilmeeyn yazıyor bişiler

ben yapıyorum buna sagpokajmer g.modda sahit gördü ve kefilimm

sen daha önceki topicimede bakmaıştın ne yanlışımı gördün.
S
Sniker ⭐ 19y
#64
Neyse boşver bunları da yardımcı olucakmısın? 🙄
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#65
olucam tabi boşunamı açtım bu topici ekle msnmi
murat_can_filiz@hot..
A
Aleral ⭐ 18y
#66
Sana inanmak istiyorum da bir video falan varmıdır ?
S
Sniker ⭐ 19y
#67
İnanacağından şüphen olmasın.
Eğer imkanınvarsa 1 damla suya mikroskopta sakinken ve sinirliyken bak.Bu suyu etkileyebildiğinin kesin kanıtıdır...
Çünkü bende inanmamıştım ilkbaşta...
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#68
İnanacağından şüphen olmasın.
Eğer imkanınvarsa 1 damla suya mikroskopta sakinken ve sinirliyken bak.Bu suyu etkileyebildiğinin kesin kanıtıdır...
Çünkü bende inanmamıştım ilkbaşta...

+1
E
eL`dode ⭐ 19y
#69
öğle bişey varsa ozamn bütün enerjini topla modeme yolla internetin hızlansın silkroada tek at.Yapılabilirmiki.Enerjiyi belli bir alanda toplayaiblirmiyiz.
Veya karşımdaki camı kıraiblirmiyim?
E
eiReNe ⭐ 18y
#70
öğle bişey varsa ozamn bütün enerjini topla modeme yolla internetin hızlansın silkroada tek at.Yapılabilirmiki.Enerjiyi belli bir alanda toplayaiblirmiyiz.
Veya karşımdaki camı kıraiblirmiyim?


Şu modemi bilmiyorum ama cam sanırım olabilir de ben bilmeden konuşmuş olmayayım 😊
E
eL`dode ⭐ 19y
#71
Dalga geçmek için sormadım ciddi sordum.Yani ne biliyim.Gerçektende beyin gücüyle olağanüstü şeyler yapılabilir mi?
E
eiReNe ⭐ 18y
#72
Olağan üstü değil beyler bunlar benim etraftan araştırdığım kadarıyla (ki ne kadar doğru bilmiyorum) gel-gitin oluşması da bunun gibi bi şey yani hidrokinezi. Ay ın suya yaptığı etki sonucu bu oluşuyor... İnsanlarda her zaman enerji vardır bu enerjiyi kinetik enerjiye dönüştürebilirsen elementine etki edebilirsin ( KONUŞMALARDAN ÖYLE ANLADIM. Bİ YANLIŞIM VARSA KUSURA BAKMAYIN)
R
Rapche ⭐ 19y
#73
Dalga geçmek için sormadım ciddi sordum.Yani ne biliyim.Gerçektende beyin gücüyle olağanüstü şeyler yapılabilir mi?

Yapılmazmı görmüyomusun Street Fighter, Mortal Kombat vb oyunlarda aduket atıyolar ağızlarından ateş falan saçıyolar uğraşın sizde yaparsınız bi gün
E
eiReNe ⭐ 18y
#74
Siz zaten normal bir insan olarak yaşayın hayaıt. Hayatın güzelliklerini görmeyin... Aklınızı sınavlarda soru çözmek için kullanın (Ki ne işe yarıyacaksa...). Sonra gidin evlenin çocuklarınızı büyütün ve ölün. HAYAT BU MU ? Sakin bir şekilde soruyorum HAYAT BU mu?
R
Rapche ⭐ 19y
#75
Siz zaten normal bir insan olarak yaşayın hayaıt. Hayatın güzelliklerini görmeyin... Aklınızı sınavlarda soru çözmek için kullanın (Ki ne işe yarıyacaksa...). Sonra gidin evlenin çocuklarınızı büyütün ve ölün. HAYAT BU MU ? Sakin bir şekilde soruyorum HAYAT BU mu?

Arkadaşım değişik heyecanlar istemen çok normal birşey ama zamanını böyle saçma sapan şeylerle harcaman yanlış şununla uğraşıcağına git bungee jumping yap beyin gücünle uçmuş olursun hem bak nasıl fikir 👍
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#76
Siz zaten normal bir insan olarak yaşayın hayaıt. Hayatın güzelliklerini görmeyin... Aklınızı sınavlarda soru çözmek için kullanın (Ki ne işe yarıyacaksa...). Sonra gidin evlenin çocuklarınızı büyütün ve ölün. HAYAT BU MU ? Sakin bir şekilde soruyorum HAYAT BU mu?

Arkadaşım değişik heyecanlar istemen çok normal birşey ama zamanını böyle saçma sapan şeylerle harcaman yanlış şununla uğraşıcağına git bungee jumping yap beyin gücünle uçmuş olursun hem bak nasıl fikir 👍

sen daha önce bişi büktünmü veya beyin gücünü kullnarak olğan üstü şeyler yaşadınmı ki

40 tane o dedigin bungee jumping yapmakdan daha eylenceli ev zevkli

ayriyetten anıl tartışma çıkartıcak konuşmalar yapma
J
jumper ⭐ 19y
#77
bu topice bu cocuk cok cizgi film izliyo derdim ama telekinezi konusunda zorda olsa sonunda basarılı oldum eger o doruysa buda kesin dorudur
R
Rapche ⭐ 19y
#78
Siz zaten normal bir insan olarak yaşayın hayaıt. Hayatın güzelliklerini görmeyin... Aklınızı sınavlarda soru çözmek için kullanın (Ki ne işe yarıyacaksa...). Sonra gidin evlenin çocuklarınızı büyütün ve ölün. HAYAT BU MU ? Sakin bir şekilde soruyorum HAYAT BU mu?

Arkadaşım değişik heyecanlar istemen çok normal birşey ama zamanını böyle saçma sapan şeylerle harcaman yanlış şununla uğraşıcağına git bungee jumping yap beyin gücünle uçmuş olursun hem bak nasıl fikir 👍

sen daha önce bişi büktünmü veya beyin gücünü kullnarak olğan üstü şeyler yaşadınmı ki

40 tane o dedigin bungee jumping yapmakdan daha eylenceli ev zevkli

ayriyetten anıl tartışma çıkartıcak konuşmalar yapma

Bişey bükmek ne demek yaw avatar'ın etkisinde kaldınız heralde hadi bu kaşık bükme olayı neyse ama bunu biraz abartmışsınız ayrıca ne zevki olabilir 2 saat bi ateşin başında dikilip onu hareket ettirmeye çalışmak enerji enerjide bi yere kadar Allah bizi böyle yaratmış kabullenmek lazım karıştırmayın fazla bu konular biraz inceye kaçar üşütürsünüz kafayı
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#79
sen nasıl biliyosan öle yap bizede karışma topicede bi daha oyurm yapma güzelce rica ediyorum
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#80
en sevdiğim renk mavi

suya dokunmak çok hoşuma gidiyor denizleri severim yüzmeyi filan.

su bükme üzerine
bir kaç meditasyon ve alıştırma vericegim

mailto:[email protected] ekle

Ben karanlığı severim gizeme bayılırım siyah manyağııyım ve suyuda severim.Gölge/Su bükücü falan mıyım acep?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: