Icerige atla
Extraloob

Kızlardan duyduğunuz sözcükler:P

· 80 Yanıt · 5.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
M
Mirage ⭐ 19y
#21
Nasıl olmuşum? :P

+1903
Advance
Advance ⭐ 18y
#22
hmmmm
çok kullanıyolar 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
Nasıl olmuşum? :P



😈 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#24
Aşkıaaaam 😆
[F New]Solo Gitarist
O
#25
hmmmm
çok kullanıyolar :P

evet ya evet 😆 çok sinir oluyorum ben bişey diyorum o kadar konuşuyorum hmmmmm diyo sadece 😆
B
BiG BoY ⭐ 18y
#26
şeyyyyyy ^^
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#27
şeyyyyyy ^^


aklıma geldi girim yazim dedim baktım yazmışsın 👍
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#28
taaam mı ? ^^
Advance
Advance ⭐ 18y
#29
gelsene bi
X
Xanthos ⭐ 19y
#30
chok uqaLasın...

Halbuki kendi benden ukala; lafı yiyince ,ukala ben oluyorum 😁
J
#31
canım yarın sinemaya gidelim. 😄
P
#32
chok uqaLasın...

Bunu konuşurken nasıl telafuz ediyor merak etmedim değil 🙄

Benimki en çok "geliyorum" diyor... Her gün bizde artık 🍿
X
XER0 ⭐ 19y
#33
ashqımmmmmmmmmm sni choqqq sefiorum iiqqhi farshnnn

😆
M
Mojito OP ⭐ 18y
#34
ashqımmmmmmmmmm sni choqqq sefiorum iiqqhi farshnnn

😆

bu türkçemiydi 🎅 😗
B
Buzzz ⭐ 18y
#35
Hayatımda hiç bişeye sinirlenmedim...

Ben hiç kız görmedim ... 😴
.NET
.NET ⭐ 19y
#36
Yi Beni Ricep öP ßeni Ricep dioLarDı ReCep iVeDiqe :P

iVeDiq nedir? 🙄
[F New]Solo Gitarist
P
Prisoners ⭐ 18y
#37
aşqımmm genellikle deniliyor
E
EdHardy ⭐ 19y
#38
öp beni yi beni 😜 😜 😄
R
Romeo ⭐ 17y
#39
genelde ''hadi gel ormana gidelim'' 😘
F
fanatiksro ⭐ 17y
#40
taraf kavgaları olur ... 1.tarafa gider:bıraq ztn salağın teqiydi... 2.tarafa gider:saLLa qızım yha onu taqma shenn...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: