Hocanın biri bi gün sınıfta çocuklara soruyomuş:
-Kızım senin adın ne?
-Kevser Hocam
-Hadi sen o zaman bize Kevser suresini oku
Başka bi çocuğa sormuş
-Oğlum senin adın ne?
-İhlas Hocam
-Hadi sende bize İhlas suresini oku
Başka bi çocuğa sormuş
-Oğlum senin adın ne?
-''Hocam benim Yasin ama arkadaşlar kısaca Subhaneke der''demiş
Kısaca " Sübhaneke "
· 5 Replies · 2.1K views 0 reading
5 Replies
biliyodum sağol ama güzel paylşm için tşk 😊
😄
Ehehhe 😄
z uhahua xD
Log in to write a reply.
Log In