site üye olduğum gibi dikkatimi çekti ^^ buda benden
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
A
av.ysfozkan
⭐ 17y

tamam hacım seninde gözler güzel yani 😊Tamam Abi ☕ En yakışıklı benim 👴
😕 Ama tabi biraz mütevazilik iyidir herzaman :D
Spoiler

wuhuuu proje müthiş şu Na'vi ruhunu içimden atayım bende güzel bir foto koyacağım photoshop'ta kendimi Na'vi lere benzetmezsem iyidir :P
İbrahim tatlısesi andırdın Biraz Bana :DSpoiler
- Resim Silinmiş.
Buda Benden Pc Basında Otura Otura 75 Kiloyu Gördük Saçlar Desen Kıvır Kıvır 10cm ise Hocalar 1metre Görüo :D
İbrahim tatlısesi andırdın Biraz Bana :DSpoiler
- Resim Silinmiş.
Buda Benden Pc Basında Otura Otura 75 Kiloyu Gördük Saçlar Desen Kıvır Kıvır 10cm ise Hocalar 1metre Görüo 😄
resim Bodruma Giderken Bi Ayçiçek Tarlasında Durmuştuk orda Çektirdim :D
en güzel ben olucam benn :s 😄 😁 😳Spoiler
- Resim Silinmiş.
***********************************************************************************
- Resim Silinmiş.
🙄 cool2: ahh ah gözlüğüm olcaktı benim şu smileye koyucaktım bu çok demode :p
normalde koymazdım ama exl ailesi içinde ölümsüzleşmek istiyorum ❤️ ❤️ 😘
Hehe bir sen kalmıştın tamam oldu Funda şimdi ise bir ben ahahaha 😆



Çook fotojenik bir yüzüm var 😁
Log in to write a reply.
Log In