en güzel ben olucam benn :s 😄 😁 😳Spoiler
- Resim Silinmiş.
***********************************************************************************
- Resim Silinmiş.
🙄 cool2: ahh ah gözlüğüm olcaktı benim şu smileye koyucaktım bu çok demode :p
normalde koymazdım ama exl ailesi içinde ölümsüzleşmek istiyorum ❤️ ❤️ 😘
Hehe bir sen kalmıştın tamam oldu Funda şimdi ise bir ben ahahaha 😆


