Türkiye Estonya maçından önce kafede çekindiğim ve maçta çekindiğim 2 fotograf 😎
Spoiler











Spoiler
- Resim Silinmiş.
80lerde ben 😄Spoiler
- Resim Silinmiş.Spoiler
- Resim Silinmiş.
Broxnii yani Bronoob yani Onur Budur 😊 M.o
Spoiler
- Resim Silinmiş.
80lerde ben 😄Spoiler
- Resim Silinmiş.Spoiler
- Resim Silinmiş.
Broxnii yani Bronoob yani Onur Budur 😊 M.o
Gençleşme iksiri falan mı içtin hacım? 😁
PS: Karizmaymışız. 😎

Gençleşme iksiri falan mı içtin hacım? 😁
PS: Karizmaymışız. 😎
Foto Biraz eski ama yinede koyayım 🍺Spoiler
- Resim Silinmiş.
Gemlik?
PS: Resimlerinizi Spoiler icine koyun sayfa uzayip gider yoksa ^^
Gençleşme iksiri falan mı içtin hacım? 😁
PS: Karizmaymışız. 😎
Moda sokmayın beni iksire ne gerek var daha 22 yaşım :S hıh


Gençleşme iksiri falan mı içtin hacım? 😁
PS: Karizmaymışız. 😎
Moda sokmayın beni iksire ne gerek var daha 22 yaşım :S hıh
Seksenli yıllardaki hâlim diye bir fotoğraf koymuşsun, ona hitaben bir espiri yaptım. 👴 8)
TEşekkürler herşey gerçek olamayacak akdar güzeldi oysa , anlamam lazımdı.
Dostum önceki yorumu okuyunca biraz isyanlarda gibi olmuş sende beni yanlış anlama ben gayet sevimliydim onu yazarken :)







Log in to write a reply.
Log In