Icerige atla
Extraloob

Karşıyaka Fan 35½

· 85 Yanıt · 18K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
L
Laistrogon ⭐ 17y
#61
yarın herkes maçaaa Hacettepeyede kaynayalım nese: nese: nese:
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#62
yarın herkes maçaaa Hacettepeyede kaynayalım nese: nese: nese:

playy off garanti nasılsa 😜 içerdeki son maç, dershaneyi ekip maça akıyoruz nese:
L
Laistrogon ⭐ 17y
#63
Play Off ilk maç sonucumuz ;
KARŞIYAKAMIZ 0 - 0 Altay

2. maç 20 Mayıs Perşembe günü ilk maçta Adanayı 3-1 le geçen Konyaspor ile oynanacaktır.Bu maç final maçımız olacak kesin yenmeliyiz.
L
Laistrogon ⭐ 17y
#64
yaklaşık 50-60 otobüs bu gece 12 de yola çıkacaktır.
Yarın saat 20.00 KARŞIYAKAMIZ-Konya Ali Samiyen Stadı...
Başarılar Kafkaf O gece 23 Mayıs olsun
L
Laistrogon ⭐ 17y
#65
15 sene geçti İnanıyoruz biz yine, İnanmak Zorundayız Süper lige çıkmasanda biz KARŞIYAKALIYIZ 2 gün sinirleniriz sonra senle ağlarız BÖYLE YAŞAMAYA zaten alışığız...

Canlanın Karşıyakalılar yav uyuyonuz ha resim marş filan paylaşın 💃 🍺
C
Chrysler ⭐ 16y
#66
Ooo ekle beni adaş

Spoiler
hacı bi gün toplanalım ksk maçına gidelim
L
Laistrogon ⭐ 17y
#67
Ooo ekle beni adaş

Spoiler
hacı bi gün toplanalım ksk maçına gidelim

gel kardaş ama o profildeki gs seçeneğini kaldır 😁 ksk li 2 takım tutmaz. 🍺
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#68
Yeni imzamız ilk sayfada paylaşımda.
L
Leekage ⭐ 16y
#69
Ekle benide kardeşim..
C
Chrysler ⭐ 16y
#70
Ooo ekle beni adaş

Spoiler
hacı bi gün toplanalım ksk maçına gidelim

gel kardaş ama o profildeki gs seçeneğini kaldır 😁 ksk li 2 takım tutmaz. 🍺

hemennn 😁
Spoiler
uygun kskli bi avatar istiyim 😁
X
XxAcuNxX ⭐ 18y
#71
ben warım
L
Laistrogon ⭐ 17y
#72
Ooo ekle beni adaş

Spoiler
hacı bi gün toplanalım ksk maçına gidelim

gel kardaş ama o profildeki gs seçeneğini kaldır 😁 ksk li 2 takım tutmaz. 🍺

hemennn 😁
Spoiler
uygun kskli bi avatar istiyim 😁

mayk arkadasımızın imzasını ve benim avatarı kullanabilirsin 🍺
C
CassHim ⭐ 17y
#73
Konu kilit pls .D
L
Laistrogon ⭐ 17y
#74
Konu kilit pls .D

C
CassHim ⭐ 17y
#75
Konu kilit pls .D


Kilit olsa çok gülerim şansımı deneyim dedim gece gece 😆
L
Laistrogon ⭐ 17y
#76
Konu kilit pls .D


Kilit olsa çok gülerim şansımı deneyim dedim gece gece 😆

hee tamam makara: makara: makara:
C
CassHim ⭐ 17y
#77
kilit gelioyu mu?
L
Laistrogon ⭐ 17y
#78
kilit gelioyu mu?

belamısın kardeşim akşam akşam konuya yazma bir daha lütfen 🍺
C
CassHim ⭐ 17y
#79
tamam
C
Chrysler ⭐ 16y
#80
kilit gelioyu mu?

Kesinnn Gö*tepeli kesinnn 🕵️ 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: