Yaz beni de üyeler arasına 😊
Karşıyaka Fan 35½
· 85 Yanıt · 18K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
L
Laistrogon
⭐ 17y
Yaz beni de üyeler arasına :)
Tamer arkadasımız online olduğunda ekler kardeşim
Hoşgeldin 🤘
Bende üye olmak istiyorum Karsıyaka Girneliyim ^^
L
Laistrogon
⭐ 17y
Bende üye olmak istiyorum Karsıyaka Girneliyim ^^
Sende hoşgeldin KAFKAFKAFSİNSİNSİNKAFSİNKAFSİNKAF 😁
Yaz beni de üyeler arasına :)
Tamer arkadasımız online olduğunda ekler kardeşim
Hoşgeldin 🤘
o zaman yazılması gerek!
çünkü bende KARŞIYAKALIYIM
benim adımda TAMER
😄
Yaz beni de üyeler arasına :)
Tamer arkadasımız online olduğunda ekler kardeşim
Hoşgeldin 🤘
o zaman yazılması gerek!
çünkü bende KARŞIYAKALIYIM
benim adımda TAMER
:D
hahah adaşşş 😁 Ekliyorum hemen ^^
Edit: Ekledim ❤️
Karşıyaka - 2 -
Dardanel - 1 -
Maçın Golleri
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1271474419243&ref=nf
Adım Adım Zirveye! O sene Bu sene Olsun
🙏 🙏 🙏 🙏 🙏
Dardanel - 1 -
Maçın Golleri
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1271474419243&ref=nf
Adım Adım Zirveye! O sene Bu sene Olsun
🙏 🙏 🙏 🙏 🙏
Join me 😜
Join me :P
add me mi diyecağdın ^^
Ekledim.
Join me :P
add me mi diyecağdın ^^
he işte ondan 😁
L
Laistrogon
⭐ 17y
Karşıyaka - 2 -
Dardanel - 1 -
Maçın Golleri
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1271474419243&ref=nf
Adım Adım Zirveye! O sene Bu sene Olsun
🙏 🙏 🙏 🙏 🙏
😘
L
Laistrogon
⭐ 17y
KARŞIYAKA-Kartalspor saat 13.30 Alsancak stadı açık : 1TL kapalı : 5TL
Karşıyakamıza süper lig yolunda başarılar tribünler full çekecek.
Kıskananlar çatlasın 💃 💃 💃
Karşıyakamıza süper lig yolunda başarılar tribünler full çekecek.
Kıskananlar çatlasın 💃 💃 💃
L
Laistrogon
⭐ 17y
Karşıyaka:0
Kartal:1
Diyecek birşey yok adamların seyircisi bile yoktu. Bi Yakubu' yu tutamadık. 15 bin kişi önünde herkesin puan kaybettiği hafta, 3. olma fırsatını değerlendiremedik
Kartal:1
Diyecek birşey yok adamların seyircisi bile yoktu. Bi Yakubu' yu tutamadık. 15 bin kişi önünde herkesin puan kaybettiği hafta, 3. olma fırsatını değerlendiremedik
yazık oldu erkamım :/
L
Laistrogon
⭐ 17y
12.000 kişilik seremoni.
L
Laistrogon
⭐ 17y
12.000 kişilik seremoni.
14.000 kişilik 😜
12.000 kişilik seremoni.
14.000 kişilik :P
16.000 diyen de var. 😎
Tamer banada yer aç 🍺
Tamer banada yer aç 🍺
Ekledim cano 😉 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap