L
Laistrogon
⭐ 17y
Dünkü Karşıyaka-Karabük maçı 0-0 bitmiştir.
Muhteşem Karşıyaka taraftarı var mı böyle bir taraftar ❓
http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=100972493266905&ref=nf
Muhteşem Karşıyaka taraftarı var mı böyle bir taraftar ❓
http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=100972493266905&ref=nf
Anlamsız bir soru sormuşsun canoo, yok tabi! ❤️ 🎅
Pazar günü oynanacak Buca-KARŞIYAKA maçında Karşıyaka ya başarılar
O GECE BU SENE
Pazar günü oynanacak Buca-KARŞIYAKA maçında Karşıyaka ya başarılar
O GECE BU SENE
13:30'da mı yine? :/

Aga KaraGümrüklüyüz Karşıyaka dostu Add Me


al beni listeye ^^

Kocaeli maçına Karşıyaka dan 14 otobüs yaklaşık 1000 kişi gitmiştir. Bu büyük taraftar bu büyük takım sonuna kadar hakediyor süperligi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap