Icerige atla
Extraloob

^^ Karnede ne aldınız? ^^

· 76 Replies · 15K views · Page 3 / 4
Replies
S
Seppuku ⭐ 18y
#41
- Resim Silinmiş.

Dikkatli bakarsanız belli oluyor.. :D


çok daha fazla çalışman lazım
😆




O biyolojici yaktı beni, teşekkür uçtu gitti tam tutturmuştum ortalamayıda.... ☕

Ali Yılmaz varya onu dövdük ondan öyle notlarımı düşürttürüyüro yoksa 4 zayıfım var. 😄 Hep yaramazlıktan dolayı düşüyor.
W
Wrestler ⭐ 19y
#42
müdürün=arabasının camını
Felsefecinin=arabasının aynalıklarını
tarıhcının=arabasının lastıklerını
dıl anlatımcının=arabasını cizdim kocaman 1 yazdım:D
edebıyat=arabasına işedim 😄

5 in 1'i ni aldım:( ama yaptıklarım az bıle:D
B
Black Rain ⭐ 19y
#43
dnf2bl.jpg

Bunlarda benden...

Zor bir dönem oldu lakin ara karnede 5 tane olan zayıf sayımı 2 ye indirebildim 😄


😜 😁
Files (1)
W
WildKing ⭐ 19y
#44
O biyolojici yaktı beni, teşekkür uçtu gitti tam tutturmuştum ortalamayıda.... ☕
bu biyolojicilerın hpsı aynı galiba ortalamam 74 geliyor biyoloji 1 geldi teşekkur kaçtı ya :(
X
XER0 ⭐ 19y
#45
O biyolojici yaktı beni, teşekkür uçtu gitti tam tutturmuştum ortalamayıda.... ☕

bu biyolojicilerın hpsı aynı galiba ortalamam 74 geliyor biyoloji 1 geldi teşekkur kaçtı ya :(

70 geliyordu, 1 geldi kaçtı 😐 😢
B
Black Rain ⭐ 19y
#46
Biyolojicimiz beni sevmiyo gibi görünsede fazladan puan vermiş çok iyi oldu bu 🍺 😜
S
Sniker ⭐ 19y
#47
Fen Lisesinde takdir alabilmiş kişilerdenim. 😈 İyiki kaldırmışım bilgisayarı ama tekrar sardı napıcam 😢
A
Achilles ⭐ 18y
#48
ben
5.sınıf
takdir+onur belgesi
A
Achilles ⭐ 18y
#49
bir tane 4 üm var
I
ironEyE ⭐ 18y
#50
7 tane zayıfım 3 ü 0 ama 1 olanların hepsi 42,5 den 1 geliyo ve tüm hoacal "anca 43 olursa 2 veririz" dedilerde az dellenmedim...

neyse hayırlısı 2. dönem düzeltiriz 😜
M
misteyk ⭐ 18y
#51
42.5 zaten otomatik olarak 43 oluyor, kendini kandırma.
Yazık etme bir senene.
T
#52
Lise 4'e gidiyorum,Teşekkür aldım...

- Resim Silinmiş.
P
#53
Hayat dersinde , okuldan aldığınız karnenin bir önemi yoktur ☕
Ps : Sabah sabah filozofluğum tuttu 😜
P
Presence ⭐ 19y
#54
ofis programcılığı 1 geldi 2 gelse hem teşekkür alıodum hemde karnemde 1 olmuodu
M
Misproject ⭐ 19y
#55
bu da bnm karnem.tşkr aldım 🍺 her sene böle alıyorum babam 2ci dönem düzeltirsin dio ama hiç düzelmiyor.xDnerde o takdir aldığım günler lise de bir kere bile takdir alamadım.adamlar tşkr vermekten usandı.kesin şöyle diolardır. 534- Emre OKUR Kesin tşkr almıştır.
- Resim Silinmiş.
D
d4rkw0r1d ⭐ 18y
#56
4 tane 1 gerisini boşver 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#57
- Resim Silinmiş.

☕ 🕵️
A
angela ⭐ 19y
#58
Bu Benim karnem teşekkür aldım
- Resim Silinmiş.

Bu da kızkardeşim karnesi takdir+onur belgesi aldı 🍺
- Resim Silinmiş.
A
angela ⭐ 19y
#59
yine biraz büyük ve ters olmus 😄
H
#60
Duygu Tebrikler

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: