Lise2 6 zayıf + onur belgesi aldım. 😁 🎅 🙏
^^ Karnede ne aldınız? ^^
· 76 Replies · 15K views 0 reading · Page 2 / 4
Replies
hey gidi eski günler heyyyyy. özlemişim bu karne sevinçlerini keşke tekrar okuma imkanımız olsada bu güzel günlerin değerini okuyarak değerlendirsek. ama işte bugünler yarınların özlemleri içinde yer alırken aslında yarınlar olduğu zaman insan dünlerini arıyor
Bu da benim karnem... Fakat CCTV(Kapalı Devre Kamera Kontrol ve Geçiş Sistemleri) dersi "3"olan arkadaşım taktir aldı kendisinde 2 tane 3 var bende 1 tane var.. Nasıl oldu anlayamadık 🤔
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
4 tane 2 gerisi 5 😜 onur belgesi aldım 🍿
taşekkür aldım normal bir karne
2. dönem daha iyi olacak 😜
2. dönem daha iyi olacak 😜
si**** name aldım 😁 😁 😁
+1 teşekkür 1 puanla kactı o dinci sozlume 35 vermeseydi...
Bu da benim karnem... Fakat CCTV(Kapalı Devre Kamera Kontrol ve Geçiş Sistemleri) dersi "3"olan arkadaşım taktir aldı kendisinde 2 tane 3 var bende 1 tane var.. Nasıl oldu anlayamadık 🤔
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Güzel karne. Fakat T.C. Kimlik No. nuzu böyle olur olmaz vermeye korkmuyor musunuz? 🙄
1 zayıf var 🎭 2. dönem teşekkür alırım hiç takmıyorum 😊
Ps:Furkan GKFC'de karneni yayınlamıştın tospacım sen 2 zayıf diye biliyorum 😜
Ps:Furkan GKFC'de karneni yayınlamıştın tospacım sen 2 zayıf diye biliyorum 😜
Bir tane 2im var, gerisi 4 ağırlıklı 3-4-5 😊
Teşekkür ve Onur Belgesi aldım.
Teşekkür ve Onur Belgesi aldım.
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 😄
O
Optimus Prime
⭐ 18y
lise 3 6 tane 2 gerisi 5
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 :D
Geriye 3-4 ders kalıyor zaten müdür naptın sen ya 😁
Teşekkür aldım bir tanecik 2 var gerisi süper :D
J
Journalist
⭐ 19y
1adet:0(Fizik)
2adet:1(TeknikResim,Matematik)
hoş ben sınıfı geçsem yeterli zaten ki bunlar geçmeme yetiyor teşekkür-takdir defterini 6yıl önce kapattım ben 🍿
2adet:1(TeknikResim,Matematik)
hoş ben sınıfı geçsem yeterli zaten ki bunlar geçmeme yetiyor teşekkür-takdir defterini 6yıl önce kapattım ben 🍿
O
Old School
⭐ 19y
11 tane 1 i olan tanıyorum 6 tıda lafmı 😁
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 :D
Geriye 3-4 ders kalıyor zaten müdür naptın sen ya 😁
3- 4 kalıyor önceden hiç yoktu. 😄 Dur fotoğraf ekleyeyim.. 😎
- Resim Silinmiş.
Dikkatli bakarsanız belli oluyor.. 😄
Dikkatli bakarsanız belli oluyor.. 😄
- Resim Silinmiş.
Dikkatli bakarsanız belli oluyor.. :D
çok daha fazla çalışman lazım😆
O biyolojici yaktı beni, teşekkür uçtu gitti tam tutturmuştum ortalamayıda.... ☕
S
Streetwise
⭐ 19y
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 :D
Geriye 3-4 ders kalıyor zaten müdür naptın sen ya 😁
3- 4 kalıyor önceden hiç yoktu. 😄 Dur fotoğraf ekleyeyim.. 8)
Yazık.
5 in 1 ini aldım 😞
Log in to write a reply.
Log In