Icerige atla
Extraloob

^^ Karnede ne aldınız? ^^

· 76 Replies · 15K views · Page 2 / 4
Replies
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#21
Lise2 6 zayıf + onur belgesi aldım. 😁 🎅 🙏
E
Exqusei ⭐ 19y
#22
hey gidi eski günler heyyyyy. özlemişim bu karne sevinçlerini keşke tekrar okuma imkanımız olsada bu güzel günlerin değerini okuyarak değerlendirsek. ama işte bugünler yarınların özlemleri içinde yer alırken aslında yarınlar olduğu zaman insan dünlerini arıyor
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#23
Bu da benim karnem... Fakat CCTV(Kapalı Devre Kamera Kontrol ve Geçiş Sistemleri) dersi "3"olan arkadaşım taktir aldı kendisinde 2 tane 3 var bende 1 tane var.. Nasıl oldu anlayamadık 🤔
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Windy
Windy ⭐ 19y
#24
4 tane 2 gerisi 5 😜 onur belgesi aldım 🍿
K
Kobe ⭐ 19y
#25
taşekkür aldım normal bir karne
2. dönem daha iyi olacak 😜
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#26
si**** name aldım 😁 😁 😁

+1 teşekkür 1 puanla kactı o dinci sozlume 35 vermeseydi...
S
San Diego ⭐ 17y
#27
Bu da benim karnem... Fakat CCTV(Kapalı Devre Kamera Kontrol ve Geçiş Sistemleri) dersi "3"olan arkadaşım taktir aldı kendisinde 2 tane 3 var bende 1 tane var.. Nasıl oldu anlayamadık 🤔
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Güzel karne. Fakat T.C. Kimlik No. nuzu böyle olur olmaz vermeye korkmuyor musunuz? 🙄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#28
1 zayıf var 🎭 2. dönem teşekkür alırım hiç takmıyorum 😊
Ps:Furkan GKFC'de karneni yayınlamıştın tospacım sen 2 zayıf diye biliyorum 😜
C
carwen ⭐ 18y
#29
Bir tane 2im var, gerisi 4 ağırlıklı 3-4-5 😊
Teşekkür ve Onur Belgesi aldım.
S
Seppuku ⭐ 18y
#30
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 😄
O
#31
lise 3 6 tane 2 gerisi 5
S
SnowFlake ⭐ 18y
#32
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 :D

Geriye 3-4 ders kalıyor zaten müdür naptın sen ya 😁
A
Absence ⭐ 19y
#33
Teşekkür aldım bir tanecik 2 var gerisi süper :D
J
Journalist ⭐ 19y
#34
1adet:0(Fizik)

2adet:1(TeknikResim,Matematik)


hoş ben sınıfı geçsem yeterli zaten ki bunlar geçmeme yetiyor teşekkür-takdir defterini 6yıl önce kapattım ben 🍿
O
Old School ⭐ 19y
#35
11 tane 1 i olan tanıyorum 6 tıda lafmı 😁
S
Seppuku ⭐ 18y
#36
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 :D

Geriye 3-4 ders kalıyor zaten müdür naptın sen ya 😁

3- 4 kalıyor önceden hiç yoktu. 😄 Dur fotoğraf ekleyeyim.. 😎
S
Seppuku ⭐ 18y
#37
- Resim Silinmiş.

Dikkatli bakarsanız belli oluyor.. 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#38
- Resim Silinmiş.

Dikkatli bakarsanız belli oluyor.. :D


çok daha fazla çalışman lazım
😆




O biyolojici yaktı beni, teşekkür uçtu gitti tam tutturmuştum ortalamayıda.... ☕
S
Streetwise ⭐ 19y
#39
8 Zayıfım var 8 ide bir diğerleri 4-3-5 4 -5 ağırlıklı. 😎 :D

Geriye 3-4 ders kalıyor zaten müdür naptın sen ya 😁

3- 4 kalıyor önceden hiç yoktu. 😄 Dur fotoğraf ekleyeyim.. 8)

Yazık.
W
Wrestler ⭐ 19y
#40
5 in 1 ini aldım 😞

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: