Evet beyler herkes okuduğu okulu ve karnede ne aldığını yazarsa sevinirim. 😉
Anadolu teknik lisede okuyorum karnede bir tane 2 var ve teşekkür aldım. 🤘 🍺
>>>Karne Nasıl ?<<<
· 22 Yanıt · 2.8K görüntüleme 0 okuyor
22 Yanıt
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Sivas Selçuk Anadolu Lisesi.Normalde karneyi 3 gibi alıyoruz ama ben 1 hafta önceden aldım karnemi.Sahte karne saolsun 😆 Sahte teşşekür de tabi 😈 😈
J
JawBreaker
⭐ 18y
Sınıfı geçtim. 😴 🎅
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Saat 1 Olsun Alıcam.
Ps: Nuh Çimento İ.Ö.O Takdir 🍺
Ps: Nuh Çimento İ.Ö.O Takdir 🍺
Daha Gitmedım Almaya Keyfim Yeterse Gideceğim:D
_
_AnTiPaTicK_
⭐ 17y
heytt be düz geçenlere baqın xD bende dahiL ^^
Teşekkür aldım. ilk döneme göre notlarım daha güzel geldi 🎅
ps: evet, mutluyum 🎭
ps: evet, mutluyum 🎭
Takdir alan çıkmamış hala bakıyorumda 😁
Bizim karneleri 1 hafta sonra verecekler herkes tek tek gidip alacakmiş. 🙄
sorumlu (dil ve anlatım)
ps: sözlüme 50 verse geçiyorum
ilk sınav 45 sonraki 42
ps: sözlüme 50 verse geçiyorum
ilk sınav 45 sonraki 42
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Dümdüz geçtim.
Tek bio 1 yani düz geçtim.
Akyazı Anadolu lisesi 10/Sosyal Sınıfındaydım İki dönemide Teşekkürle bitirdim ortalamam 76 ^^
Mutluyum 😄
Mutluyum 😄
teşekkür aldım 2 sezondur. 😜
Anadolu teknik lisede okuyorum Teşekkür aldım.
3 Puanla Tessekuru Kacırdım 😄
Turgut Reis E.M.L. Eskisehir 😊
Turgut Reis E.M.L. Eskisehir 😊
1 Tane 3 var Geometri o da olmasa süper olacaktı ama olsun Teşekkür..
W
Winterspring
⭐ 18y
74,86 yıl sonu ortalamam.Teşekkür aldım yinede ortalam yükseltme sınavlarına gidip 3'lerimi 4 yapıcam
S
SuperNaturaL
⭐ 18y
Tekirdağ Namık Kemal Anadolu Lisesi.Teşekkür aldım ortalamam 82,76
Takdir aldım 😄
Mutluyum
Mutluyum
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap