Aman Tanrım,
Ya o lazer tutulmasaydı, ya pet şişe atılmasaydı, nasıl alırdık biz bu maçı!
Tabi canım adamlar kaç gol pozisyonuna girdiler hepsinde kafalara damacana attı bizimkiler gollerin hepsindede lazer çaktılar sonra hakemin kafasını yardıkki orta hakemi yanıltsın diye biz hep böyle yeniyoruz napalım
