Icerige atla
Extraloob

Kadıköyde niye mi yenemiyoruz??

· 87 Yanıt · 7.1K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
P
Platiny ⭐ 17y
#41
V
volkanka ⭐ 17y
#42

Senin Herhangi Bir insan hakkında böyle yorum yapmaya hakkın yok .


Yorum yaptığım konuşsun sen veya bir başkası değil.
C
Caprice ⭐ 19y
#43
@wW
Sana alıntı yapmışım yanlışlık olmuş,diğer arkadaşlarda senin gibi söylüyor zaten pek farkı yok,senin beşiktaşlı olduğunu biliyorum.
O
#44
Eee ne var şimdi bunda. Yenildiniz diye bu fotoğrafı koyarak mı yaranızı dindirmeye çalışıyorsunuz? O zamansa ehuehuha

Sözüm ironEyE + BlackMarshall'a.
.NET
.NET ⭐ 19y
#45
@wW
Sana alıntı yapmışım yanlışlık olmuş,diğer arkadaşlarda senin gibi söylüyor zaten pek farkı yok,senin beşiktaşlı olduğunu biliyorum.

Ben diğer arkadaşların dediğinden farklı bir şey söylüyorum. Orda Xplosive'in yazdığı cünledeki yanlışı düzelttim. Ne var bunda 😁
[F New]Solo Gitarist
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#46

Senin Herhangi Bir insan hakkında böyle yorum yapmaya hakkın yok .


Yorum yaptığım konuşsun sen veya bir başkası değil.


haha
yalnız şöyle birşey var sen orda yorum yaptığın kişiye değil bütün fenerbahçeliler için yorum atmışsn ve benmde konusma hakkım var o yzdn kasmaya gerk yok .

Herkeze iyi geceler
S
shneZee ⭐ 18y
#47

Senin Herhangi Bir insan hakkında böyle yorum yapmaya hakkın yok .


Yorum yaptığım konuşsun sen veya bir başkası değil.


isteyen istediği gibi yorum yapabilir ben o yorum yapanı takmadıkdan sonra problem yok açıkcası.

herşey açık ve net ;
C
Caprice ⭐ 19y
#48
@wW
Sana alıntı yapmışım yanlışlık olmuş,diğer arkadaşlarda senin gibi söylüyor zaten pek farkı yok,senin beşiktaşlı olduğunu biliyorum.

Ben diğer arkadaşların dediğinden farklı bir şey söylüyorum. Orda Xplosive'in yazdığı cünledeki yanlışı düzelttim. Ne var bunda 😁

😆
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#49
@wW
Sana alıntı yapmışım yanlışlık olmuş,diğer arkadaşlarda senin gibi söylüyor zaten pek farkı yok,senin beşiktaşlı olduğunu biliyorum.

Ben diğer arkadaşların dediğinden farklı bir şey söylüyorum. Orda Xplosive'in yazdığı cünledeki yanlışı düzelttim. Ne var bunda 😁

Bir kavgaya giripte nasibini alan adam misali, vurun yöneticiyee vurunn 😁 ahaha
X
Xplosive ⭐ 17y
#50
lol
V
volkanka ⭐ 17y
#51

Senin Herhangi Bir insan hakkında böyle yorum yapmaya hakkın yok .


Yorum yaptığım konuşsun sen veya bir başkası değil.


isteyen istediği gibi yorum yapabilir ben o yorum yapanı takmadıkdan sonra problem yok açıkcası.

herşey açık ve net ;


Bunu bilmem iyi oldu 😉
J
JawBreaker ⭐ 18y
#52
Bunu bilmem iyi oldu 😉

🕵️ 🤝
S
shneZee ⭐ 18y
#53
Bunu bilmem iyi oldu 😉


🤝
A
a4_tech ⭐ 17y
#54
galatasaray cidden kötü oynadı ve maçı kaybetti fenerbahçe ise "futbol açısından" hakkıyla kazandı. ki bir galatasaraylı olarak 3-1 in az bile olduğunu düşünüyorum. fenerbahçe çok kaçırdı daha büyük fark olabilirdi. kazandınız helal olsun. diyecek birşeyim yok.

ancak taraftarın ve futbolcunun davranışları hiçbirzaman değişmiyor. 10 senedir kazanamıyoruz. varsın 100 sene kazanamayalım şampiyonluğu aldıktan sonra gerisi fasa fiso. sonuçta fenerbahçe kazandı diye ligde +30 puan vermiyor kimse. sevinenlerede birşey demiyorum haklarıdır sevinsinler tabii. kimseyi rencide etmemek koşuluyla tabii. ama maalesef bu sevinç işi abartılmış durumda...

olaylara gelince. bir atasözü vardır ki bunu fenerbahçelilerde söylerler. "Rüzgar eken fırtına biçer"... umarım mesaj yerine gitmiştir.

eklemek istediğim birşey daha var:federasyonun tutumu ali sami yen stadındaki maçta çıkacak olayları doğrudan etkileyecektir.
V
volkanka ⭐ 17y
#55
Keita ya atılan su...

- Resim Silinmiş.
A
AkuLa ⭐ 17y
#56
Keita ya atılan su...

- Resim Silinmiş.


aynısını şimdi koyucaktım bide gsliler attı diyolar
G
ghost12 ⭐ 17y
#57
Bir kişi su bardağı,yine bir kişinin lazer tutması Fenerbahçe'yi bağlamaz.Niye derseniz o su atan ve/veya lazer tutan illa fenerbahçe trübününde diye fenerbahçe'li olacak diye bir şey yok.Beşiktaşlıda olabilir Galatasaraylıda olabilir veya başka bir takımdanda olabilir(Fenerbahçe'ye bir nevi gıcıklığı olan bir kaç taraftar 😉 .).Diyeceksiniz niye kendi trübününe gitmedi çünkü 10 senedir değişmeyen bir sonuca bahane bulmak için bu haraketleri yapmış olabilirler.Bunu hiç kimse İnkar etmesin.Bir diğer söylüceğim ise biri lazer tuttuğu için biri su bardağı atdığı için Fenerbahçe'nin bir terbiyesizliği var gibi gösteriyorlar.Halbuki bu eylemleri yapanlar 2-3 kişi bunu Fenerbahçe'ye maal etmeye gerek yok.Bunları göz önüne alarak yorumunuzu yapınız.
A
Absence ⭐ 19y
#58
Neler gördük biz yinede yendik demen sadece bizi etkilemiyor bunlar 😁

J
JawBreaker ⭐ 18y
#59
Keita ya atılan su...

- Resim Silinmiş.

O değilde,benim fizik dersine ihtiyacım var. 😆 😁 😈
.NET
.NET ⭐ 19y
#60
Aynen fiziğim 1 😆
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: