J
JawBreaker
⭐ 18y
Eğik atış filan anlamadıysanız gelin vereyim dersini sonra olaya bakış açınız değişir diyor adam. 😆 😁
Gelin yamacıma toplu ders anlatayım size atışlar yatışlar hertürlü hareket var bende 🍿
http://www.youtube.com/watch?v=M84EMT-JcZU
Bak bakiyim burda neler oluyo meşaleler pet şişeler yumurtalar küfürler havada uçuşu. 🙏
Büyük takımlar aldığı kupalarla, küçük takımlar ise büyük takımları yenmesiyle övünür.( Michel Platini )
Bırak bu işleri bırak ali samiyendede nasıl ağırlandığımızı gördük.
Ali Samiyendeki Durum sizi ilgilendiriyor, Siz Bize Nasıl davranırsanız aynısının ancak yarısını yapıyorlar
sizin yaptıgınızın yanında Ali samiyende Yapilanlar solda 0 kalır 🍺
Bırak bu işleri bırak ali samiyendede nasıl ağırlandığımızı gördük.
Ali Samiyendeki Durum sizi ilgilendiriyor, Siz Bize Nasıl davranırsanız aynısının ancak yarısını yapıyorlar
sizin yaptıgınızın yanında Ali samiyende Yapilanlar solda 0 kalır 🍺
Maçları izlediğinden şüpe duyuyorum pet şişe yağmuruna maruz kalan biz atılan 1 şişenin(onunda hangi tarafın attığı belirsiz)hesabını soruyorsun bakalım ali samiyende herzamnki görüntüler yaşancakmı merakla bekliyorum.
Büyük takımlar aldığı kupalarla, küçük takımlar ise büyük takımları yenmesiyle övünür.( Michel Platini )

İşin özü açık açık haksız bir galibiyetle maç bitti.
Biz Lazer Tutup, bile bile Adamınızın Ayagını kırıp sakatlatıp oyundan cıkartmıyoruz konusturtma beni 😈
İşin özü açık açık haksız bir galibiyetle maç bitti.
Fakat bitti.
Türkiye'de taraftarlık çok kötü boyut almıştır bence
Bana göre en iyi Livorno'nun taraftarıdır.
Bizde taraftar yok holiganlar vardır.
@wW
Sana alıntı yapmışım yanlışlık olmuş,diğer arkadaşlarda senin gibi söylüyor zaten pek farkı yok,senin beşiktaşlı olduğunu biliyorum.
Ben diğer arkadaşların dediğinden farklı bir şey söylüyorum. Orda Xplosive'in yazdığı cünledeki yanlışı düzelttim. Ne var bunda 😁
Bir kavgaya giripte nasibini alan adam misali, vurun yöneticiyee vurunn 😁 ahaha
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap