Icerige atla
Extraloob

Kadıköyde niye mi yenemiyoruz??

· 87 Yanıt · 7.1K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
J
JawBreaker ⭐ 18y
#61
Eğik atış filan anlamadıysanız gelin vereyim dersini sonra olaya bakış açınız değişir diyor adam. 😆 😁
A
Absence ⭐ 19y
#62
Gelin yamacıma toplu ders anlatayım size atışlar yatışlar hertürlü hareket var bende 🍿
J
JawBreaker ⭐ 18y
#63
Gelin yamacıma toplu ders anlatayım size atışlar yatışlar hertürlü hareket var bende 🍿

😁 😈
I
ironlance ⭐ 17y
#64
http://www.youtube.com/watch?v=M84EMT-JcZU

Bak bakiyim burda neler oluyo meşaleler pet şişeler yumurtalar küfürler havada uçuşu. 🙏


Bu videoyu gören yok sanırım... fenerbahçe böyle bir maçta kazanabiliyosa,bu konuyu açan arkadaşın ve destekliyenlerin acilen intihar etmesi gerekir 😁
D
DaWixed ⭐ 19y
#65
Büyük takımlar aldığı kupalarla, küçük takımlar ise büyük takımları yenmesiyle övünür.( Michel Platini )
P
Presence ⭐ 19y
#66
Unutmayın ama bu derbi olayı realmadrid barcelona maçı gibi büyüklük maçı değil bu maç derbi maçı bocajuniors derbisinden sonra en büyük derbi bu... bu derbiye başlantanda rezillik olarak saymadığınız 6slinin bayrak dikmesi sonucu doğdu vede bu rezilliklerde ölene kadar devam eder herkes kendine baksın ona buna rezillik deyecenize dönüpte arkanıza bakın yenen takım öylede yener böylede

Büyük takımlar aldığı kupalarla, küçük takımlar ise büyük takımları yenmesiyle övünür.( Michel Platini )


Unutmayın ama bu derbi olayı realmadrid barcelona maçı gibi büyüklük maçı değil bu maç derbi maçı bocajuniors derbisinden sonra en büyük derbi bu...

vede o büyük takımda bizi 10 senedir dışarda yenemiyor çok büyükmüş bakim 5 cm
O
Old School ⭐ 19y
#67
Bırak bu işleri bırak ali samiyendede nasıl ağırlandığımızı gördük.


Ali Samiyendeki Durum sizi ilgilendiriyor, Siz Bize Nasıl davranırsanız aynısının ancak yarısını yapıyorlar
sizin yaptıgınızın yanında Ali samiyende Yapilanlar solda 0 kalır 🍺


Maçları izlediğinden şüpe duyuyorum pet şişe yağmuruna maruz kalan biz atılan 1 şişenin(onunda hangi tarafın attığı belirsiz)hesabını soruyorsun bakalım ali samiyende herzamnki görüntüler yaşancakmı merakla bekliyorum.
H
hellboy1 ⭐ 17y
#68
Bırak bu işleri bırak ali samiyendede nasıl ağırlandığımızı gördük.


Ali Samiyendeki Durum sizi ilgilendiriyor, Siz Bize Nasıl davranırsanız aynısının ancak yarısını yapıyorlar
sizin yaptıgınızın yanında Ali samiyende Yapilanlar solda 0 kalır 🍺


Maçları izlediğinden şüpe duyuyorum pet şişe yağmuruna maruz kalan biz atılan 1 şişenin(onunda hangi tarafın attığı belirsiz)hesabını soruyorsun bakalım ali samiyende herzamnki görüntüler yaşancakmı merakla bekliyorum.


Biz Lazer Tutup, bile bile Adamınızın Ayagını kırıp sakatlatıp oyundan cıkartmıyoruz konusturtma beni 😈
J
JawBreaker ⭐ 18y
#69
Konuyu biraz dağıtmaya çalıştım, ama olmuyor neyse devam. 😘
X
Xplosive ⭐ 17y
#70
Aman Tanrım,
Ya o lazer tutulmasaydı, ya pet şişe atılmasaydı, nasıl alırdık biz bu maçı!
G
ghost12 ⭐ 17y
#71
Büyük takımlar aldığı kupalarla, küçük takımlar ise büyük takımları yenmesiyle övünür.( Michel Platini )


Madem öyle diyorsun niye bu kadar üstüne varıyorsunuz.Yok su bardağı yok lazer.Bırakın ya 10 senedir nedeniniz hazır :!!&%&! .Siz birde Galatasarayın daha önceden yaptığı rezillikleri konuşun sonra böyle bir konu açın.10 senedir kadıköy de yenemiyorsunuz iste daha bunun üstüne gelmeye gerek yok.Galatasarayında yaptıkları unutulmuş olmamalı 👍 .
Siz önce bunların cevabını verin geçmiş olaylar mazide kalmamalı 😉 🍺 :
http://www.youtube.com/watch?v=M84EMT-JcZU


NOT:Ayriyetten Night Blue nin dediği gibi O büyük takımda(Galatasaray)Bizi Tam 10 senedir Dışarıda yenemiyor! ❗ 🤔 😈
M
#72
Acaba daha neyin kavgasını & tartışmasını yapıyorsunuz? Durum 3-1 bitti değilmi? Uzatmanın mânası yok bence. 🍺
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#73
İşin özü açık açık haksız bir galibiyetle maç bitti.
M
#74
İşin özü açık açık haksız bir galibiyetle maç bitti.


Fakat bitti.
O
Old School ⭐ 19y
#75
Biz Lazer Tutup, bile bile Adamınızın Ayagını kırıp sakatlatıp oyundan cıkartmıyoruz konusturtma beni 😈


Baros anlamış kasti hareket olmadığını sen anlayamadın devam birgün sizde yenersiniz 😆
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#76
İşin özü açık açık haksız bir galibiyetle maç bitti.

Fakat bitti.

Aksini iddaa etmedim zaten. 😉
L
#77
Türkiye'de taraftarlık çok kötü boyut almıştır bence

Bana göre en iyi Livorno'nun taraftarıdır.

Bizde taraftar yok holiganlar vardır.
M
mertcangs ⭐ 18y
#78
Türkiye'de taraftarlık çok kötü boyut almıştır bence

Bana göre en iyi Livorno'nun taraftarıdır.

Bizde taraftar yok holiganlar vardır.

bu yanlış 😉
taraftar gibi taraftar az ama yok değil 🤝
L
#79
arkadaşım doğru düzgün 3-5 tane vardır geri kalanı holigan
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#80
@wW
Sana alıntı yapmışım yanlışlık olmuş,diğer arkadaşlarda senin gibi söylüyor zaten pek farkı yok,senin beşiktaşlı olduğunu biliyorum.

Ben diğer arkadaşların dediğinden farklı bir şey söylüyorum. Orda Xplosive'in yazdığı cünledeki yanlışı düzelttim. Ne var bunda 😁

Bir kavgaya giripte nasibini alan adam misali, vurun yöneticiyee vurunn 😁 ahaha

😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: