Icerige atla
Extraloob

^_^ İyiki Doğdun Milano ^_~

· 84 Replies · 9.8K views · Page 4 / 5
Replies
M
Milano ⭐ 18y
#61
ty all 😘 ❤️
B
Brown ⭐ 18y
#62
Örnek alınacak birisin
İyiki doğdun 😘
X
XER0 ⭐ 19y
#63
Doğum günün kutlu olsun 😘
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#64
İyiki doğdun bro. 😘 İşte hediyen..


- Resim Silinmiş.



Ps : Seni bekliyor.. 😈
S
SLeRockche ⭐ 18y
#65
Doğum günün kutlu olsun.:)
Mopneet
Mopneet OP ⭐ 18y
#66
İnsan bir özel teşekkür bekliyor. 🙄 xP

Ps; Kesinlikle şaka. 😜 😁 😆
S
Smirnoff ⭐ 17y
#67
İyiki Doğdun hacım nice mutlu yıllara 😘
P
Prisoners ⭐ 18y
#68
İyıkı dogdun bro.
M
#69
Milano'yla zamaninda fena bro'yduk fakat birden rutbe falan alinca unutulduk 😢



Nice senelere dostum, hala unutmadim seni ❤️
E
EmmaW ⭐ 19y
#70
nice senelere bro 😘
M
Milano ⭐ 18y
#71
teşekkürler 😘

N
Neverex ⭐ 17y
#72
tamam yahu adama bu kadar karı kız ısmarlamayın siz bana devredin ben hallederim 🍺 🎅
O
ozanunal35 ⭐ 16y
#73
nice yıllara
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#74
İyi ki doğdun hacım.Nice senelere ❤️
B
bLoodReis ⭐ 17y
#75
Nice seneler iyiki doğdun 🎅
F
Frequency ⭐ 18y
#76
Nice senelere..
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#77
Ule finaller yaklaşıyor falan fişman derken biliyorsun nete giremiyorum :/ Kontör desen zerre kadar bile kalmadı. 😢 Geçmiş doğum günün kutlu olsun ciğerim 😆 Nice musmutlu yıllara 😘 ❤️
[ek #12654]
Mopneet
Mopneet OP ⭐ 18y
#78
@hmzsnmz
Nerelerdesin hacım sen ya? ^^
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#79
@hmzsnmz
Nerelerdesin hacım sen ya? ^^

Nete girecek vakit bulamıyorum gezmekten 😆

Latife bir yana sınavlarım yaklaşıyor ve birkaç özel sebepten ötürü fazla online olamıyorum. Tabi birde buna gurbette okumak eklenince zaten az olan online sürem iyice düşüyor ne yazık ki.
[ek #12654]
Mopneet
Mopneet OP ⭐ 18y
#80
Senin adına üzüldüm lâkin dersler tabiiki daha önemli. İyi çalışmalar dilerim. ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: