iyiki doğdun nice senelere
^_^ İyiki Doğdun Milano ^_~
· 84 Replies · 9.8K views 0 reading · Page 3 / 5
Replies
nice yıllar.. 😉
Nice senelere,doğum günün kutlu olsun kardeşim ❤️
Hepinize dilekleriniz için sonsuz teşekkürler, umarım nice senelerimi sizlerle beraber bu sitede geçiririm, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. 😘 ❤️
Bu arada Kobe bana en güzel hediyeyi verdi sanırım. ^^
P.S: Yaşlandık be. 😁
Bu arada Kobe bana en güzel hediyeyi verdi sanırım. ^^
P.S: Yaşlandık be. 😁
Mutlu yıllar iyi ki doğdun. 😘
Hepinize dilekleriniz için sonsuz teşekkürler, umarım nice senelerimi sizlerle beraber bu sitede geçiririm, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. 😘 ❤️
Bu arada Kobe bana en güzel hediyeyi verdi sanırım. ^^
P.S: Yaşlandık be. 😁
Benim doğum günümede az kaldı hani.. 😈
[F New]Solo Gitarist
nice senelere.
😘
Sitede çok sevdiğim Bir Kardeşimdir.Çok hızlı bir hizmet veriyor en ufak bi yardım yazayım topic e hemen orda beliriveriyor kendisi benim için çok değerli bir insandır.
Doğum Günün Kutlu Olsun Nice MusssMutlu Yıllara 😘 ❤️ 🍺
Doğum Günün Kutlu Olsun Nice MusssMutlu Yıllara 😘 ❤️ 🍺
X
Xpr3ssMusic
⭐ 19y
İyiki doğdun,mutlu yıllar :P
🍺
Nice Senelere Milano! Doğum günün KutLu oLsun!
Doğum günün kutlu olsun ❤️ 🍺
Teşekkürler hepinize 😘
Nina Ricci
⭐ 17y
Nice sağlıklı , mutlu , huzurlu , paralı , başarılı senelere 😘

P
PenSpinner
⭐ 17y
İyi ki doğdun 😊
nice yıllara...
Spoiler
Sana hediyem KARAKÖY de .. Saat : 20:45 Randovu Evi:)
nice mussmutlu yıllara hacım ❤️

B
Black Rain
⭐ 19y
İyiki doğdun Burak. 🍺 ❤️
Nice yıllaraa 😘 umarım en güzel hayallerine bu yaşında ulaşırsın.. ❤️
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Iyiki dogdun nice musmutlu yillara
NoMoreLove
⭐ 18y
İyiki doğdun adaş. ^^ ❤️
Log in to write a reply.
Log In