İyiki doğdun hacım 😘 🍺 ❤️
İyi ki doğdun Replay!
· 87 Yanıt · 8.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
Çok Teşekkür
İyi ki doğdun sevdiklerinle uzun bir ömür geçirmen dileklerimle...
İyiki doğdun sarp 😘 🍺 ❤️
çok teşekkürlerr
B
Black Rain
⭐ 19y
Mutlu yıllar 😊
Nice mutlu yıllara Replay
İyiki doğdun
F
Fundamental
⭐ 17y
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun
şaka gibi ❓ 😕
F
Fundamental
⭐ 17y
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun
şaka gibi ❓ 😕
Ya biliyorum şaka gibi ama bu aralar şaka gibi ağzıma dolandı her lafın başı ya da sonunda bi "şaka gibi" oluyo konuşmamda :S şaka gibi değil mi :SSS 😱
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun
şaka gibi ❓ 😕
Ya biliyorum şaka gibi ama bu aralar şaka gibi ağzıma dolandı her lafın başı ya da sonunda bi "şaka gibi" oluyo konuşmamda :S şaka gibi değil mi :SSS 8O
şaka gibi olan ne ben onu tam olarak anlayamadım 🙄
F
Fundamental
⭐ 17y
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun
şaka gibi ❓ 😕
Ya biliyorum şaka gibi ama bu aralar şaka gibi ağzıma dolandı her lafın başı ya da sonunda bi "şaka gibi" oluyo konuşmamda :S şaka gibi değil mi :SSS 8O
şaka gibi olan ne ben onu tam olarak anlayamadım 🙄
off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄
off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄
Tamam o üstelemesin. Ben üsteliyorum. Şaka gibi olan şey nedir ? Birinin doğum gününü kutlamak mı şaka gibi ?
[F New]Solo Gitarist
F
Fundamental
⭐ 17y
off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄
Tamam o üstelemesin. Ben üsteliyorum. Şaka gibi olan şey nedir ? Birinin doğum gününü kutlamak mı şaka gibi ?
SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄
off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄
Tamam o üstelemesin. Ben üsteliyorum. Şaka gibi olan şey nedir ? Birinin doğum gününü kutlamak mı şaka gibi ?
SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄
Madem bana ne, benim üstelememden sana ne ? İstediğin mesaja eklersin ama birine şaka gibi dersen ve o kişi bundan rahatsızlık duyup açıklamanı isterse sende açıklama yapmak zorundasın 😉
Çocuk gibi hareketlerde bulunma ve sana ne kime ne tabirlerini bana karşı kullanma.
[F New]Solo Gitarist
SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄
Bir site asistan ile konuştuğunu unutma. 😉
Ufak şeylere takılmayın yahu tartışmaya değmez ^^
Ps : Doğum günün kutlu olsun 😘
Ps : Doğum günün kutlu olsun 😘
[ek #12654]
SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄
Madem bana ne, benim üstelememden sana ne ? İstediğin mesaja eklersin ama birine şaka gibi dersen ve o kişi bundan rahatsızlık duyup açıklamanı isterse sende açıklama yapmak zorundasın 😉
Çocuk gibi hareketlerde bulunma ve sana ne kime ne tabirlerini bana karşı kullanma.
ihihihiii its same kapak :P
İyi ki doğdun...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap