Icerige atla
Extraloob

İyi ki doğdun Replay!

· 87 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
P
Prisoners ⭐ 18y
#41
İyiki doğdun hacım 😘 🍺 ❤️
A
Aesify ⭐ 18y
#42
Çok Teşekkür
K
Kobe ⭐ 19y
#43
İyi ki doğdun sevdiklerinle uzun bir ömür geçirmen dileklerimle...
A
Arcadia ⭐ 17y
#44
İyiki doğdun sarp 😘 🍺 ❤️
A
Aesify ⭐ 18y
#45
çok teşekkürlerr
B
Black Rain ⭐ 19y
#46
Mutlu yıllar 😊
E
exotic ⭐ 18y
#47
Nice mutlu yıllara Replay
I
Intensify ⭐ 18y
#48
İyiki doğdun
F
#49
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#50
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun

şaka gibi ❓ 😕
F
#51
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun

şaka gibi ❓ 😕

Ya biliyorum şaka gibi ama bu aralar şaka gibi ağzıma dolandı her lafın başı ya da sonunda bi "şaka gibi" oluyo konuşmamda :S şaka gibi değil mi :SSS 😱
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#52
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun

şaka gibi ❓ 😕

Ya biliyorum şaka gibi ama bu aralar şaka gibi ağzıma dolandı her lafın başı ya da sonunda bi "şaka gibi" oluyo konuşmamda :S şaka gibi değil mi :SSS 8O

şaka gibi olan ne ben onu tam olarak anlayamadım 🙄
F
#53
şaka gibi doğumgünün kutlu olsun

şaka gibi ❓ 😕

Ya biliyorum şaka gibi ama bu aralar şaka gibi ağzıma dolandı her lafın başı ya da sonunda bi "şaka gibi" oluyo konuşmamda :S şaka gibi değil mi :SSS 8O

şaka gibi olan ne ben onu tam olarak anlayamadım 🙄
off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄
.NET
.NET ⭐ 19y
#54

off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄

Tamam o üstelemesin. Ben üsteliyorum. Şaka gibi olan şey nedir ? Birinin doğum gününü kutlamak mı şaka gibi ?
[F New]Solo Gitarist
F
#55

off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄

Tamam o üstelemesin. Ben üsteliyorum. Şaka gibi olan şey nedir ? Birinin doğum gününü kutlamak mı şaka gibi ?

SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄
.NET
.NET ⭐ 19y
#56

off şaka gibisin tamam üstelemeye ne gerek var 🙄

Tamam o üstelemesin. Ben üsteliyorum. Şaka gibi olan şey nedir ? Birinin doğum gününü kutlamak mı şaka gibi ?

SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄

Madem bana ne, benim üstelememden sana ne ? İstediğin mesaja eklersin ama birine şaka gibi dersen ve o kişi bundan rahatsızlık duyup açıklamanı isterse sende açıklama yapmak zorundasın 😉
Çocuk gibi hareketlerde bulunma ve sana ne kime ne tabirlerini bana karşı kullanma.
[F New]Solo Gitarist
M
Metamorph ⭐ 19y
#57

SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄


Bir site asistan ile konuştuğunu unutma. 😉
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#58
Ufak şeylere takılmayın yahu tartışmaya değmez ^^

Ps : Doğum günün kutlu olsun 😘
[ek #12654]
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#59

SİZE NE? KİME NE ? Ağzıma dolanmış İSTEDİĞİM MESAJA EKLERİM bi anlam taşıması gerekmez Allah Allah çıkarttığınız problemin sebebine bakın ya şaka gibi 🙄

Madem bana ne, benim üstelememden sana ne ? İstediğin mesaja eklersin ama birine şaka gibi dersen ve o kişi bundan rahatsızlık duyup açıklamanı isterse sende açıklama yapmak zorundasın 😉
Çocuk gibi hareketlerde bulunma ve sana ne kime ne tabirlerini bana karşı kullanma.



ihihihiii its same kapak :P
V
volkanka ⭐ 17y
#60
İyi ki doğdun...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: