Gidin Baska Konuya Kışt Kışt 😆
İyi ki doğdun Replay!
· 87 Yanıt · 8.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
F
Fundamental
⭐ 17y
Şaka gibi -.- ben tanımadığım birine "Doğumgünün kutlu olsun" deme nezaketini göstermişim siz neredesiniz gerçekten ŞAKA GİBİ
Madem bana ne, benim üstelememden sana ne ? İstediğin mesaja eklersin ama birine şaka gibi dersen ve o kişi bundan rahatsızlık duyup açıklamanı isterse sende açıklama yapmak zorundasın 😉
Çocuk gibi hareketlerde bulunma ve sana ne kime ne tabirlerini bana karşı kullanma.
[F New]Solo Gitarist
Ne manyak muhabbet döndürüyorsunuz ortada ya 😜
F
Fundamental
⭐ 17y
Ne manyak muhabbet döndürüyorsunuz ortada ya :P
Evet 😄 Şaka gibi değil mi -_-
Ne manyak muhabbet döndürüyorsunuz ortada ya :P
Evet 😄 Şaka gibi değil mi -_-
E sende artık bazı şeyleri uzatmamayı öğren.
Şaka gibi bu tür kelimeleri lugatından atmaya çalış.
Atamazsanda bu forumda kullanma yada kullanacaksan yerinde kullanmayı öğren o da olmadı Wax Whine a çatma;
Çatarsan Ww ye bakma,Bakarsan da kızma,Kızarsanda buraya Şaka Gibisin yazma 😈
Spoiler
Uzun oldu idare edin :P
F
Fundamental
⭐ 17y
Ne manyak muhabbet döndürüyorsunuz ortada ya :P
Evet 😄 Şaka gibi değil mi -_-
E sende artık bazı şeyleri uzatmamayı öğren.
Şaka gibi bu tür kelimeleri lugatından atmaya çalış.
Atamazsanda bu forumda kullanma yada kullanacaksan yerinde kullanmayı öğren o da olmadı Wax Whine a çatma;
Çatarsan Ww ye bakma,Bakarsan da kızma,Kızarsanda buraya Şaka Gibisin yazma 😈Spoiler
Uzun oldu idare edin :P
Geçiçi bi şey bu :S Bugün ağzıma dolandı geometri öğretmeni 2 soru çözdü sınıf bön bön bakıyodu ben de şaka gibi dedim hem de bağıra bağıra :S Bi çeşit sendrom herhalde,geçer :PP
Doğum günün kutlu olsun nice yıllara dostum 😜
Teşekkürler
J
JawBreaker
⭐ 18y
Uuuu kimler doğmuş kimler iyiki doğdun nice yıllara. 😘 ❤️ 🍺
Buyur buda hediyen 😆 😈 :

Buyur buda hediyen 😆 😈 :
Spoiler

Aman tekrar doğma. ^^
Şaka bir yana iyiki doğdun Replay 😉
Şaka bir yana iyiki doğdun Replay 😉
Nice mutlu yıllara ❤️
Tekrardan Hepinize Teşekkürler 😘 ❤️
@JawBreaker
Yerlerdeyim 😆 😈
@JawBreaker
Yerlerdeyim 😆 😈
NoMoreLove
⭐ 18y
Uuuu kimler doğmuş kimler iyiki doğdun nice yıllara. 😘 ❤️ 🍺
Buyur buda hediyen 😆 😈 :Spoiler
Hediye iğrenç. 😁
Nice mutlu yıllara. ❤️ 😘
Uuuu kimler doğmuş kimler iyiki doğdun nice yıllara. 😘 ❤️ 🍺
Buyur buda hediyen 😆 😈 :Spoiler
iğrenç 😈
Doğum günün kutlu olsun canım
Jaw ı bırakın siz duygusuz adam 😄 takıl bunlarla

Jaw ı bırakın siz duygusuz adam 😄 takıl bunlarla
Spoiler

Biraz geç oldu ama ben de iyi dileklerde bulunayım. İyi ki doğmuşsun sarp nice mutlu huzurlu yıllara. ❤️ 😘
J
JawBreaker
⭐ 18y
@NoMoreLove,volkan.ka
Ne yani bir güzellik yapıp getirip kapınıza bıraksam almıcak mısınız yada vermicek misiniz? 😆 😁 😈
Ne yani bir güzellik yapıp getirip kapınıza bıraksam almıcak mısınız yada vermicek misiniz? 😆 😁 😈
@NoMoreLove,volkan.ka
Ne yani bir güzellik yapıp getirip kapınıza bıraksam almıcak mısınız yada vermicek misiniz? 😆 😁 😈
İmzandaki olsa uyar ondan aşağısı kurtarmaz 😜
mutlu yıllar başkan.. 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap