Icerige atla
Extraloob

^^İyi ki doğdun JawBreaker ^^

· 94 Replies · 6.3K views · Page 4 / 5
Replies
B
BaSoryong ⭐ 18y
#61
@Avenger
Müthişsin ahahaha Britneyi gettirdi,sende Acun ışığı görüyorum aahaha. 😆 😁 😆 😘 ❤️

Acunmu okadarmı 😆 😆 😁 iyiki doğdun bro 🍺 ❤️ 😘
@Avenger
Topici ezdin geçtin yahu 🍺

Görevimiz 😁 😁 :P


😁
H
hippi09 ⭐ 17y
#62
nice senelere....
_
#63
İyiki doğdun xD Doğum günün kutlu olsn
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#64
Doğum günün kutlu olsun hacım ^^ Daha çok pazartesileri rahatsız etmek dileğiyle 😈 😘 ❤️
[ek #12654]
B
#65
Nice Mutlu yıllara , Doğum Günün Hatrına.. Unutmak Zor olsada vs. vs ( böle bi şarkı vardı xD)
P
Prisoners ⭐ 18y
#66
aww İyiki doğdun güler yüz ^^ 😘 Nice senelere
W
Wajuka ⭐ 17y
#67
Doğum gününün sana tıbbı şaşırtacak kadar sağlık, melekleri kıskandıracak kadar mutluluk getirmesi dileğiyle nice yıllara.. 😘 🍺
I
#68
Happy Birthday adaş 🍺
W
#69
Doğum Günün Kutlu Olsun.
S
Sky34 ⭐ 17y
#70
oguzcum kanka mutlu yıllar nıce senelere brıtneye selam solerım ben snn ıcın bı gun gecerken sıze ugrar xD
D
DuLGeR ⭐ 18y
#71
Sevdiklerinle Beraber Nice Mutlu Senelere 🎭

P.s: Daha ramazanın ilk günü kendinden geçirdiniz adamı 😜
B
Bandito ⭐ 17y
#72
İyiki doğdun , nice mutlu yıllar
T
TwiLighT ⭐ 18y
#73
ohannes hediyelere bak ya 😄 bak bro kıymetini bil ^^ hep birlikte nice musmutlu yıllara oğuzcum 😘 ❤️ 🍺
D
destiny ⭐ 18y
#74
MusssMutlu yıllara. 😘
P
Platiny ⭐ 17y
#75
iyiki doğdun hacım 😘
B
#76
Owwww Oğuz doğrum günün kutlu olsun Gemlik'te olsaydım bi pasta yapardım sana kendi ellerimden 😜 😜 😜
F
FruitFly ⭐ 18y
#77
Nice mutlu ve güzel birlikte yıllara 😘
J
JawBreaker ⭐ 18y
#78
Birlikte nice mussmutlu yıllara... 😘 ❤️ 🍺
K
Kai ⭐ 18y
#79
İyi ki doğdun nice yıllara
Y
yunualtun ⭐ 17y
#80
İyiki doğdun oğuz 😘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: