Icerige atla
Extraloob

^^İyi ki doğdun JawBreaker ^^

· 94 Replies · 6.3K views · Page 3 / 5
Replies
G
GARMONSU ⭐ 18y
#41
- Resim Silinmiş.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#42
hobabaaa kuzum neden haber vermediniz hemen global yapardık konuyu Nice Mutlu MusssMutluuu Yıllaraaa Canımcımmmm 😘 🍺 🎅 ❤️ 🤤


/ Global.
J
JawBreaker ⭐ 18y
#43
- Resim Silinmiş.

İçim dışım pasta oldu ihihi. 😆 😈
hobabaaa kuzum neden haber vermediniz hemen global yapardık konuyu Nice Mutlu MusssMutluuu Yıllaraaa Canımcımmmm 😘 🍺 🎅 ❤️ 🤤


/ Global.


Birlikte nice mussmutlu yıllara... 😘 ❤️ 🍺
P
Prophecy ⭐ 17y
#44
Oguz kusura bakma hacım simdi yeni kutluyom iyi dogdun nice mutlu senelere ❤️ 😘 ❤️ 😘 ❤️
J
JawBreaker ⭐ 18y
#45
Oguz kusura bakma hacım simdi yeni kutluyom iyi dogdun nice mutlu senelere ❤️ 😘 ❤️ 😘 ❤️

😘 ❤️
C
Castiela ⭐ 18y
#46
nice yıllara ...
B
BaSoryong ⭐ 18y
#47
Doğum günün kutlu olsun :=
A
Avenger ⭐ 18y
#48
İyiki doğdun mussss mutlu yıllara 😘 ❤️
L
Larxene ⭐ 17y
#49
İyi ki doğdun aşkitom 😁 😜 😘 ❤️
İyi ki varsın lan 😄
J
JawBreaker ⭐ 18y
#50
İyi ki doğdun aşkitom 😁 😜 😘 ❤️
İyi ki varsın lan :D

Aşkitom'da gelmiş ahahaha. 😆 😁 😘 ❤️

Teşekkürler lan. 😆 😜
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#51
Nice Yıllara..
Special thx to Flexi
B
Buzzz ⭐ 18y
#52
İyi ki doğdun JawBreaker
J
JawBreaker ⭐ 18y
#53
Tekrardan herkese teşekkürler. 😘 ❤️
A
Avenger ⭐ 18y
#54
Gelelim hediyelere 😁



Britney sağolsun beni kırmadı cam açıp bi şarkı söyledi :P


Bunlarıda tatilde çektiği fotolar arşivinden yolladı 😁 😜



Yeni dövmeleriymiş bunlarda 😈



Bikiniside yeniymiş 750$a almış 😜





Bunlarıda gece çektirmiş 😁





2.Gün yine yeni bir pikini 😜 Buda 1050$ mış 😎



Burada Oğuzu çağırmış ancak o gidemeyince kızmış gidemeyince biraz kızdı 😈



Buda ona özel Doğum günü hediye konseri 🤘







Bunuda ortak olarak aldık adresini pm at ruhsat ve anahtarı yollıyım arabayla 😜
Kapının önünde şöyle bir video çektik 😄







Tekrar iyiki doğdun 🍺
J
JawBreaker ⭐ 18y
#55
@Avenger
Müthişsin ahahaha Britneyi gettirdi,sende Acun ışığı görüyorum aahaha. 😆 😁 😆 😘 ❤️
X
Xplosive OP ⭐ 17y
#56
@Avenger
Topici ezdin geçtin yahu 🍺
A
Avenger ⭐ 18y
#57
@Avenger
Müthişsin ahahaha Britneyi gettirdi,sende Acun ışığı görüyorum aahaha. 😆 😁 😆 😘 ❤️

Acunmu okadarmı 😆 😆 😁 iyiki doğdun bro 🍺 ❤️ 😘
@Avenger
Topici ezdin geçtin yahu 🍺

Görevimiz 😁 😁 😜
A
Absence ⭐ 19y
#58

Hadi takıl bu akşamlık sonra yine benim :D
J
JawBreaker ⭐ 18y
#59

Hadi takıl bu akşamlık sonra yine benim :D

😆 🤘 😈
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#60
awww gece gece koparttınız beni kafadan 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: