Icerige atla
Extraloob

İşte bu kadaaaar

· 81 Yanıt · 7.6K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
F
#61
ekranı silaha zoomla ışıkları kapat oda tamamen aydınlanır xD
C
Cynosure ⭐ 19y
#62
ekranı silaha zoomla ışıkları kapat oda tamamen aydınlanır xD
güzel espiri 😁 😁
T
TanerUNER ⭐ 19y
#63
0-1-3-4-5-6-7-8-9-10 Yuh diyorum başka bir şey demiyorum.
B
bjk190309 ⭐ 16y
#64
Cryolite devilin S grademi %20 hp-mp olanından?
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#65
Cryolite devilin S grademi %20 hp-mp olanından?


değil.
B
bjk190309 ⭐ 16y
#66
Cryolite devilin S grademi %20 hp-mp olanından?


değil.

e Yok artık 55k nasıl oluyor o sen bi bak yinede %20dir o 😁
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#67
Cryolite devilin S grademi %20 hp-mp olanından?


değil.

e Yok artık 55k nasıl oluyor o sen bi bak yinede %20dir o 😁


15% 😁

yarın 109 olacağım, hp kaç oluyor yazarım buraya 😜
B
brk60 ⭐ 17y
#68
bro senin bu imza ne anlama geliyo 1 haftadır çözemedim rüyalarıma giriyo artık 😁
T
TanerUNER ⭐ 19y
#69
bro senin bu imza ne anlama geliyo 1 haftadır çözemedim rüyalarıma giriyo artık 😁

Ash önüne ne çıkarsa çıksın pokemon zannediyor ^^
P
pink3434 ⭐ 18y
#70
ohaness
W
whanque ⭐ 17y
#71
tbrk fakat bu silah +9 du patladı tekrardan +10 yaptın galiba ?
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#72
tbrk fakat bu silah +9 du patladı tekrardan +10 yaptın galiba ?


evet, teşekkürler 😁
D
DragStar ⭐ 16y
#73
Şu ss ne zaman görsem içim gidiyor yeter artık :D:D:D
W
whanque ⭐ 17y
#74
para var huzur var stayl 😊
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#75
ovvvvv
P
PwneD ⭐ 18y
#76
bro divnty guildi ispanyolların mı


benim, ne alaka 😁

Shaghagha Çok Güldüm Ya 😁 😆
A
ALpique ⭐ 17y
#77
ooof of 😆 yine bak iteme 😄
E
Extrowe ⭐ 16y
#78
Yuhh diyorum sadece 😆 Hayırlı olsun 😘
K
karaliste ⭐ 16y
#79
super
SubDue
SubDue ⭐ 17y
#80
Sen insan değilsin dostummmm ❤️ Şaka bir yana charın çok güzel

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: