helal olsun supersın 😊 ama +9 deilmıydı o sanırım +10 bastın yandı ? normal +10 yapdın :)
+9 olan staffdi 😊
helal olsun supersın 😊 ama +9 deilmıydı o sanırım +10 bastın yandı ? normal +10 yapdın :)
8 yapıp +2 eklesen daha kolay olurdu senin için yinede tebrikler 👍
Arkadaşlar bana inanmayan olabilir ama , önceden bir konuda Lucky Powder'siz +7 yaptım demiştim 101 w.rod'a . Dünde Bow'um +7 denerken patladı , yerine F'den yeni bir 101 Bow cektim gittim basmaya +0'dan art arda +8 oldu . Lucky vs vs hiç bir şey kullanmadan ama +9'a denerken yandı . Bence oyunda bir bug var ama nasıl yapılıyor bende çözemedim.
helal olsun supersın 😊 ama +9 deilmıydı o sanırım +10 bastın yandı ? normal +10 yapdın :)
+9 olan staffdi :)
Arkadaşlar bana inanmayan olabilir ama , önceden bir konuda Lucky Powder'siz +7 yaptım demiştim 101 w.rod'a . Dünde Bow'um +7 denerken patladı , yerine F'den yeni bir 101 Bow cektim gittim basmaya +0'dan art arda +8 oldu . Lucky vs vs hiç bir şey kullanmadan ama +9'a denerken yandı . Bence oyunda bir bug var ama nasıl yapılıyor bende çözemedim.
öyle bir bug olsa milyon kere bulunmuştu kuzum ehehehehee 😆
anladığım kadarı ile +9 dan +10 yaparken patlamış 2 de kalmış sonra ver elini hiç durmadan +10 😄 helal olsun helal olsunda dün galiba bi bug vardı oyunda bizim arkadaş hiç item patatmadan 4 tane +7 2 tane +6 bastı hepside ard ardına.
anladığım kadarı ile +9 dan +10 yaparken patlamış 2 de kalmış sonra ver elini hiç durmadan +10 😄 helal olsun helal olsunda dün galiba bi bug vardı oyunda bizim arkadaş hiç item patatmadan 4 tane +7 2 tane +6 bastı hepside ard ardına.
Diyorum ama inanan yok.
Deli
hayvansııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn biliooomusunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ohannessss yaaa delirtiyorsunuz beni gel kuzum gaia'a nova glavie +4de kaldım korkuyorum basmaya gel bas şuna +8 bende +2 basarım 😜
helal olsun master joda 🙏
Omg !!! tebrikler silah dehşet !
Bu kadar şans imkansız ;)
ya ben diyorum bu adamı kayırıyo bu oyun. hehehehhehe daha sro hayatında basamadım bu bastığın alechermy yi. bi taktiğin mi var öylesine mi basıyon yahu. deli edicen adamı:DDD elinde paralansın
ya ben diyorum bu adamı kayırıyo bu oyun. hehehehhehe daha sro hayatında basamadım bu bastığın alechermy yi. bi taktiğin mi var öylesine mi basıyon yahu. deli edicen adamı:DDD elinde paralansın
taktik falan yok, direk bastım 😜
teşekkürler
Tebrik ederim. Sitemizden bir SM'den böyle bir şeyi görmek beni ayrıca sevindirdi. ❤️
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap