Icerige atla
Extraloob

İşte bu kadaaaar

· 81 Yanıt · 7.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
S
Stormer ⭐ 18y
#41
helal olsun kardeşim dur bi tahminde bulunayım operasyonu düzenlerken bu şarkıyı kullandın değilmi ?
Spoiler
[youtube]watch?v=BO61sWAyIEI[/youtube] :D
Z
Zeratul ⭐ 18y
#42
karyola costuruo alemleri 😜
K
KB24LEGEND ⭐ 17y
#43
Biz Pre Plus ile +2 yi tutturamazken millet neler yapıyor... Tebrikler darısı başıma 😊
C
Cynosure ⭐ 19y
#44
ohaaa diyorum ilk önce 😄 sonrada tebrik ediyorum ^^
V
#45
emeginin karsiligini zevkle alirsin umarim
*
#46
+basma yöntemi wardır ama SÖlemezler nie sölesınlerkı
H
HnTRue ⭐ 18y
#47
Tebriklerr
C
Cynosure ⭐ 19y
#48
2 den +10a basmış bide helal olsun harbiden 😊
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#49
+basma yöntemi wardır ama SÖlemezler nie sölesınlerkı


çok deli bir yöntemim var, kimseye söylemem

Spoiler
Y'ye bas, silahı koy, elixiri koy, aşağıdaki büyük tuşa bas
H
halit17 ⭐ 17y
#50
bro divnty guildi ispanyolların mı
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#51
bro divnty guildi ispanyolların mı


benim, ne alaka 😁
H
halit17 ⭐ 17y
#52
bro ben heliousda oynuyorumda aynı guild ordada war admlar TÜRKLERE cektirmedigi kalmadı hepsi bizden cok küfür yedi de merek eddim sizn bölümdedemi war diye
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#53
hayvansııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn biliooomusunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ohannessss yaaa delirtiyorsunuz beni gel kuzum gaia'a nova glavie +4de kaldım korkuyorum basmaya gel bas şuna +8 bende +2 basarım 😜


helal olsun master joda 🙏
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#54
hayvansııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn biliooomusunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ohannessss yaaa delirtiyorsunuz beni gel kuzum gaia'a nova glavie +4de kaldım korkuyorum basmaya gel bas şuna +8 bende +2 basarım 😜


helal olsun master joda 🙏
B
BiLqiN35 ⭐ 16y
#55
ohannes bowa mı bakıyım karakterın canına mı 😄 😄 Tbrkler..
J
Josephine ⭐ 17y
#56
Para var huzur var 😆
A
Avasin ⭐ 17y
#57
Para var huzur var 😆

Silkroad için bayılıyorum bu lafa 😁
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#58
Para var huzur var 😆


5k pliz 😁
_
#59
premium + lucky dress ile düz +3 basamıyorum . Herif tekte 0'dan +10 basıyor . Allah belanı versin JM.
V
Viski ⭐ 18y
#60
woww gözlerim kamaştı tebrikler 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: