Icerige atla
Extraloob

İşte Beşiktaş'ımızın Yeni Formaları

· 23 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#21


Abi napalım biz sade bir takımız.

P.S : En azından bizim rengimiz belii bir mor bir pembe bir yeşil bir turkuaz rengarenk oldular. Ama bizimkisi siyah - beyaz bir aşk hikayesi 👍


İyi güzel diyorsun da bence her takımın bir aykırı forması olmalı. Misal Beşiktaş'ın bir turuncu forması olsun isterim ben. 🙄

bkz. valencia
[ek #12654]
Y
yeonyang ⭐ 19y
#22
juventusda siyah beyaz..

ama fark var?.. bkz:











adamlar her rengi giymişler abicim..
W
Whisk OP ⭐ 16y
#23
juventusda siyah beyaz..

ama fark var?.. bkz:











adamlar her rengi giymişler abicim..


O onların zevki biz siyah - beyaz seviyoruz ☕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: