Abi napalım biz sade bir takımız.
P.S : En azından bizim rengimiz belii bir mor bir pembe bir yeşil bir turkuaz rengarenk oldular. Ama bizimkisi siyah - beyaz bir aşk hikayesi 👍
İyi güzel diyorsun da bence her takımın bir aykırı forması olmalı. Misal Beşiktaş'ın bir turuncu forması olsun isterim ben. 🙄
bkz. valencia




