



P.S : Tabii bir fanatik BEŞİKTAŞ'lı olarak hemen kendime Q7'nin formasını aldım. Çok deli hacı. Cimrilik yapmayın takımımıza destek için alın 103 TL'dir. Kartal Yuvası'ndan satın alabilirsiniz.




çok basit 🙄
çok basit 🙄
Aynen ya düzgün bi tasarım yok 🙄
çok basit 🙄
Aynen ya düzgün bi tasarım yok 🙄

Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.
P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆
P.S 2 : Harbiden çok pahalı.

Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.
P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆
P.S 2 : Harbiden çok pahalı.
mor eskidi bu sene pembeyiz ohh ❤️
Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.
P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆
P.S 2 : Harbiden çok pahalı.
mor eskidi bu sene pembeyiz ohh ❤️
Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.
P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆
P.S 2 : Harbiden çok pahalı.
mor eskidi bu sene pembeyiz ohh ❤️
Hadi hayırlısı git gide açıyorsunuz makara:
hacı zuhahaha yarıldım gece gece ya o forma ne pembe muahahahaha 😄
yolda gördügüm Gs lilerle yemin ederim dayak yiyecegimi bilsem bile dalga gecerim :D





hacı zuhahaha yarıldım gece gece ya o forma ne pembe muahahahaha 😄
yolda gördügüm Gs lilerle yemin ederim dayak yiyecegimi bilsem bile dalga gecerim :D
siz anlamazsınız..
böyle şeyleri anca büyük kulüpler cesaret edebilir..
bkz:
US Palermo
FC Barcelona
FC Bordeaux
- Resim Silinmiş.
FC Everton
VfL Bochum
Galatasaray SK
Şu ülker reklamı kalkmadıkça hiç bi renk ve tasarım ilgimi çekmiyor 🙄

Bizim formalar pert daral:
Ohaa formaya bak 😱 Bu resmi forma mı olacak bu senee süper valla...
Somon ve krem formanın İlk görüntüleri mi?
uA Forum'da şöyle bir fotoğraf dolanıyormuş. Somon formanın ve krem formanın küçük bir parçasının fotoğrafını çekmişler. Renklerin tonları açısından yardımcı olabilecek bir foto. Formanın tam resmi için ise henüz erken. Yalnız bu kadar boş bırakıyorlarsa resminin de sızması an meselesidir. Bize bir resim yollanırsa ben tanıtımdan 3-5 gün öncesine kadar yayınlamam, bunu da söyleyeyim. Ancak başka bir yerde, forumda vs... sızmış resmi olursa bloga koyarım kaynağı ile birlikte.
Somon formanın tonu söylediğimiz gibi pembeye yakın. Hatta pembe. Siyah detayları da gözüküyor. Krem formanın da üzerinde gördüğünüz kahverengi desenler Aslan figürünün görüntüsü büyük ihtimalle.
Bizim formalar pert daral:
Ohaa formaya bak 😱 Bu resmi forma mı olacak bu senee süper valla...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap