Icerige atla
Extraloob

İşte Beşiktaş'ımızın Yeni Formaları

· 23 Yanıt · 12K görüntüleme
W
Whisk OP ⭐ 16y
#1








P.S : Tabii bir fanatik BEŞİKTAŞ'lı olarak hemen kendime Q7'nin formasını aldım. Çok deli hacı. Cimrilik yapmayın takımımıza destek için alın 103 TL'dir. Kartal Yuvası'ndan satın alabilirsiniz.
23 Yanıt
Y
yeonyang ⭐ 19y
#2
çok basit 🙄
.NET
.NET ⭐ 19y
#3
çok basit 🙄

Aynen ya düzgün bi tasarım yok 🙄
[F New]Solo Gitarist
S
shneZee ⭐ 18y
#4
çok basit 🙄

Aynen ya düzgün bi tasarım yok 🙄

ve biraz pahalı gibi 🤔
Y
yeonyang ⭐ 19y
#5
çok basit 🙄

Aynen ya düzgün bi tasarım yok 🙄


beşiktaşın 2009-2010 deplasman forması süperdi..

W
Whisk OP ⭐ 16y
#6
Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.

P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆

P.S 2 : Harbiden çok pahalı.
Y
yeonyang ⭐ 19y
#7
Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.

P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆

P.S 2 : Harbiden çok pahalı.


mor eskidi bu sene pembeyiz ohh ❤️

.NET
.NET ⭐ 19y
#8
Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.

P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆

P.S 2 : Harbiden çok pahalı.


mor eskidi bu sene pembeyiz ohh ❤️


oha çok güzelll
[F New]Solo Gitarist
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#9
Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.

P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆

P.S 2 : Harbiden çok pahalı.


mor eskidi bu sene pembeyiz ohh ❤️



Hadi hayırlısı git gide açıyorsunuz makara:
EXL | SRO | İŞKOLİK
W
Whisk OP ⭐ 16y
#10
Hacı napak biz sade bir takımız +formanın üstünde gözükmüyo ama kartal desenleri var.

P.S : Napalım mor forma filan mı çıkaralım? 😆

P.S 2 : Harbiden çok pahalı.


mor eskidi bu sene pembeyiz ohh ❤️



Hadi hayırlısı git gide açıyorsunuz makara:


😆 Önce turuncu sonra mor şimdi pembe he 😁 seneye de üçünü karıştırıp ortaya güzel bir renk çıkartısınız artık 😆
R
RiqueLme ⭐ 19y
#11
hacı zuhahaha yarıldım gece gece ya o forma ne pembe muahahahaha 😄
yolda gördügüm Gs lilerle yemin ederim dayak yiyecegimi bilsem bile dalga gecerim 😄
Y
yeonyang ⭐ 19y
#12
hacı zuhahaha yarıldım gece gece ya o forma ne pembe muahahahaha 😄
yolda gördügüm Gs lilerle yemin ederim dayak yiyecegimi bilsem bile dalga gecerim :D


siz anlamazsınız..

böyle şeyleri anca büyük kulüpler cesaret edebilir..

bkz:

US Palermo


FC Barcelona


FC Bordeaux
- Resim Silinmiş.

FC Everton


VfL Bochum


Galatasaray SK
S
Streetwise ⭐ 19y
#13
hacı zuhahaha yarıldım gece gece ya o forma ne pembe muahahahaha 😄
yolda gördügüm Gs lilerle yemin ederim dayak yiyecegimi bilsem bile dalga gecerim :D


siz anlamazsınız..

böyle şeyleri anca büyük kulüpler cesaret edebilir..

bkz:

US Palermo


FC Barcelona


FC Bordeaux
- Resim Silinmiş.

FC Everton


VfL Bochum


Galatasaray SK

adam yeonyang ya 🙏
A
Apollon ⭐ 18y
#14
Şu ülker reklamı kalkmadıkça hiç bi renk ve tasarım ilgimi çekmiyor 🙄
Y
yeonyang ⭐ 19y
#15
Şu ülker reklamı kalkmadıkça hiç bi renk ve tasarım ilgimi çekmiyor 🙄


ülker gider eti gelir ehehe
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#16
Bizim formalar pert daral:



Ohaa formaya bak 😱 Bu resmi forma mı olacak bu senee süper valla...
[ek #12654]
Y
yeonyang ⭐ 19y
#17
Bizim formalar pert daral:



Ohaa formaya bak 😱 Bu resmi forma mı olacak bu senee süper valla...


malesef resmi değil 😢 ama umarım buna benzer birşey olur..
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#18
Bu olursa çok süper yaa inş olmaz 😜
[ek #12654]
A
Apollon ⭐ 18y
#19
Somon ve krem formanın İlk görüntüleri mi?


uA Forum'da şöyle bir fotoğraf dolanıyormuş. Somon formanın ve krem formanın küçük bir parçasının fotoğrafını çekmişler. Renklerin tonları açısından yardımcı olabilecek bir foto. Formanın tam resmi için ise henüz erken. Yalnız bu kadar boş bırakıyorlarsa resminin de sızması an meselesidir. Bize bir resim yollanırsa ben tanıtımdan 3-5 gün öncesine kadar yayınlamam, bunu da söyleyeyim. Ancak başka bir yerde, forumda vs... sızmış resmi olursa bloga koyarım kaynağı ile birlikte.

Somon formanın tonu söylediğimiz gibi pembeye yakın. Hatta pembe. Siyah detayları da gözüküyor. Krem formanın da üzerinde gördüğünüz kahverengi desenler Aslan figürünün görüntüsü büyük ihtimalle.
W
Whisk OP ⭐ 16y
#20
Bizim formalar pert daral:



Ohaa formaya bak 😱 Bu resmi forma mı olacak bu senee süper valla...


Abi napalım biz sade bir takımız.

P.S : En azından bizim rengimiz belii bir mor bir pembe bir yeşil bir turkuaz rengarenk oldular. Ama bizimkisi siyah - beyaz bir aşk hikayesi 👍

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: