Icerige atla
Extraloob

İstanbul'da Kar! ^_^ [ RESIMLI / GUNCELLENDI ]

· 59 Replies · 3.1K views · Page 3 / 3
Replies
S
Streltsi ⭐ 16y
#41
Çanakkale de de yağıyor huuuhuu 😄
Temet Nosce
#42
Şuan çok guzel yağiyor insallah yarın sabaha kadar surer ^^

İstanbul
K
Kai ⭐ 18y
#43
Şuan süper bi kar war istanbuLda.
IstanbuL/Eyüp
B
Band'Eros ⭐ 17y
#44
antalyada 50 yıldır kar mar yağmamış 😄 yağmazda 😄
T
Tequilla ⭐ 17y
#45
valla burda cok guzel yağıyorr camımıda açtım perdelerini aldım elime sıcak kahvemi oh 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#46
bende sahlep aldım birazdan pencereden sahlep içip kar'ı izleyeceğim çok tatlı oldu keşke sabaha kadar yağsa ^^
T
Tequilla ⭐ 17y
#47
en guzeli
X
#48
evlerin çatıları bembeyaz oldu ama kar yağışı durdu ne yazık ki 😢
İstanbul / Ataşehir
G
GreenPearL ⭐ 17y
#49
böyle aşkın ızdırabını... en son 1994'te kar yağdı kahretsin onuda göremedik 😞 kar istiyorum karrr.... 😈
P
Prisoners ⭐ 18y
#50
Yağar yağar merak etme ^^
B
Black Rain ⭐ 19y
#51
Pfff tam da sömestr tatili başlarken 😆
P
Prisoners ⭐ 18y
#52
Pfff tam da sömestr tatili başlarken 😆

hep böyle olur zaten hacım :!!&%&! sin:
E
EmmaW ⭐ 19y
#53
bizim burdada kar yağsada karı izlesek 😆 😜
Advance
Advance ⭐ 18y
#54
bizim burdada kar yağsada karı izlesek 😆 :P

karı izlemenin birden çok metodu var 😁 😜 😆
G
GreenPearL ⭐ 17y
#55
Yağar yağar merak etme ^^

yağmıyoooooooo 😢 😢 😢 😢 yağsınnn köpüşümü gezdircem chow chow :D:D Çin aslanı soğuk'u çok seviyomuş gidek oynarız ama karı bulamıyorum. 😆 😜 😆 😜
T
Tequilla ⭐ 17y
#56
Yağar yağar merak etme ^^

yağmıyoooooooo 😢 😢 😢 😢 yağsınnn köpüşümü gezdircem chow chow :D:D Çin aslanı soğuk'u çok seviyomuş gidek oynarız ama karı bulamıyorum. 😆 😜 😆 😜

Çin Aslanı wu 😊 Benım halamlarda var. Senin köpüşünden resimler bekliyorum hacım. pray:
G
GreenPearL ⭐ 17y
#57
Yağar yağar merak etme ^^

yağmıyoooooooo 😢 😢 😢 😢 yağsınnn köpüşümü gezdircem chow chow :D:D Çin aslanı soğuk'u çok seviyomuş gidek oynarız ama karı bulamıyorum. 😆 😜 😆 😜

Çin Aslanı wu 😊 Benım halamlarda var. Senin köpüşünden resimler bekliyorum hacım. pray:

Hacım şuan burda değil bizim çiftlikte en kısa zamanda fotolarını çekeceğim. ❤️
D
Doma$no ⭐ 18y
#58
Hadi hayırlısı Cuma dan salıya kadar Yoğun kar yağışı bekleniyormuş yüzümüz gülecek galiba ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: