Are you CapsLock ? ^^ Neden daha önce söylemiyorsun bro 😁
Bu arada bende yeni baktım 4 saattir bakmıyordum dışarı şimdi burdada lapa lapa yağıyor arabaların üzeri tutmuş bile ^^
Special thx to Flexi
Special thx to Flexi
Special thx to FlexiBurdada yağıyorda okadar azki bakmaya tenezzül etmezsin. 😆
Yahu söyleyin hava durumuna şubat tatilinde kar yağmasın lüzumu yok. 😜 :P
Müstakil değil. Yanlış hatırlamıyorsam 5 sene önce 200.000 $ dı. ^^
Evin çeşitli yerlerinden çekilen fotoğraflar. Çok fazla belli olmasada dikkatli bakıldığında karı görebiliyorsunuz. ^^
Saat 14.10 - Kar tutmaya başladı. ^^ 💃
💃
Saygılarımla,
DreamWorker.
Log in to write a reply.
Log In