Icerige atla
Extraloob

İnternetim kopuyor..

· 10 Replies · 1.4K views
B
Buura OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar internetim sürekli kopuyor.Silkroadı açık bırakıyorum gidiyorum döndüğümde bütün charlarım dc oluyor.Bu olay 1 aydır var.Ne yapmam gerekebilir ?

Gittiğinde hemen geri geliyor ama çok sık oluyor.

Yardım ederseniz sevinirim
10 Replies
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#2
hattında parazitlenme olabilir, modeminde ariza olabilir.
Yada d-link yemiş olabilirsin.
B
Buura OP ⭐ 19y
#3
Bunları açıklarsan sevinirim 😄
S
Sp00Ky ⭐ 19y
#4
DNS ayarlarını otomatik mi ? . birde kabloları kontrol et açıklık varsa veya ek yer varsa kısa deveren bağlantı kopykluğuna yol aça bilir + hattını 444 o 375 i arayarak kontrol ettir 😄
M
#5
hattında parazitlenme olabilir, modeminde ariza olabilir.
Yada d-link yemiş olabilirsin.


Bu sorun kısa bir süre önce ağdaki terminallerden oyun kopyalarken başıma geldi.

"Belirttiğiniz ağ adresi artık geçerli değil" şeklinde arattığımız zaman microsoft destek; anti spy programı kullanın dedi.
C
ciko1984 ⭐ 19y
#6
Enteresandır aynı sorun bendede var üstelik 2-3 aydır, sorun için ttneti aradım, modemi ayarladım, modemi değiştim, bilgisayara format attım, ttnetten eleman hattı ölçtü vs.vs. fakat aynı sorun devam ediyor bu sefer suçu apartman tesisatına attılar birara pttye gideceğim 😠
_
_iQ_ ⭐ 18y
#7
aynı sorun 2-3 aydır bende ve 2-3 ark.ımdada var.Sroya giremiorm bazen 1-2 saat kesilmesede genelde 5-10 dkda bir Xdsl yanıp sönüp duruyor 2-3 dk ve geri gelior.
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#8
Bilgisayarınızı olabildiğince güncel tutun dotnetfx serisini tam olarak yükleyin...
8
8nsins ⭐ 17y
#9
oynı sorun bendede var normal girdiğimde sroya kopma yok yanlız botla girdiğimde her 5dk da bir bağlantı kopması yaşıyorum yardım eden olursa sevınırız........................
D
die4ever ⭐ 18y
#10
Sisteminde Virüs yada başka bi spylı olay var kaspersky 2010 gibi gelişmiş virüs programı ile kökünü kazıyabilirsin

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: