Arkadaşlar internetim sürekli kopuyor.Silkroadı açık bırakıyorum gidiyorum döndüğümde bütün charlarım dc oluyor.Bu olay 1 aydır var.Ne yapmam gerekebilir ?
Gittiğinde hemen geri geliyor ama çok sık oluyor.
Yardım ederseniz sevinirim
İnternetim kopuyor..
· 10 Replies · 1.4K views 0 reading
10 Replies
hattında parazitlenme olabilir, modeminde ariza olabilir.
Yada d-link yemiş olabilirsin.
Yada d-link yemiş olabilirsin.
Bunları açıklarsan sevinirim 😄
DNS ayarlarını otomatik mi ? . birde kabloları kontrol et açıklık varsa veya ek yer varsa kısa deveren bağlantı kopykluğuna yol aça bilir + hattını 444 o 375 i arayarak kontrol ettir 😄
M
MassiveAttack
⭐ 19y
hattında parazitlenme olabilir, modeminde ariza olabilir.
Yada d-link yemiş olabilirsin.
Bu sorun kısa bir süre önce ağdaki terminallerden oyun kopyalarken başıma geldi.
"Belirttiğiniz ağ adresi artık geçerli değil" şeklinde arattığımız zaman microsoft destek; anti spy programı kullanın dedi.
Enteresandır aynı sorun bendede var üstelik 2-3 aydır, sorun için ttneti aradım, modemi ayarladım, modemi değiştim, bilgisayara format attım, ttnetten eleman hattı ölçtü vs.vs. fakat aynı sorun devam ediyor bu sefer suçu apartman tesisatına attılar birara pttye gideceğim 😠
aynı sorun 2-3 aydır bende ve 2-3 ark.ımdada var.Sroya giremiorm bazen 1-2 saat kesilmesede genelde 5-10 dkda bir Xdsl yanıp sönüp duruyor 2-3 dk ve geri gelior.
Bilgisayarınızı olabildiğince güncel tutun dotnetfx serisini tam olarak yükleyin...
oynı sorun bendede var normal girdiğimde sroya kopma yok yanlız botla girdiğimde her 5dk da bir bağlantı kopması yaşıyorum yardım eden olursa sevınırız........................
Sisteminde Virüs yada başka bi spylı olay var kaspersky 2010 gibi gelişmiş virüs programı ile kökünü kazıyabilirsin
Log in to write a reply.
Log In