Sorunum internette gezinirken durup dururken internetin pat diye düşmesi düşmesi fakat sadece İE da ki siteler kapanıyor. MSN açık ve çalışıyor.
Sorun nedir sizce?
Bi çözümü var mı?
İnternet Düşmesi
· 15 Replies · 1.7K views 0 reading
15 Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
İE de bir sorun vardır %90. Firefox yada opera kullanmanı öneririm.
IE işte, Firefox'a geç acilen. Bazı dandirik pop-under reklamlar veya java kodları IE'ye her şeyi yaptırıyor.
Jigy Firefox'da da aynı şey var. 😞 Bağlantıyı kesip tekrar bağlamadan olmuyor. Bağlantı yok diyor. Bu internetten çok çekiyorum ben yaa 😞
Birde 56K modem yüklü değil bunun bi etkisi olur mu ?
Birde 56K modem yüklü değil bunun bi etkisi olur mu ?
Pardon ben Explorer penceresi aşağı düşüyor sandım. MSN net kesildikten sonra bi süre bağlı gözükebilir. Timeout süresi yüksek.
Bi de bana herkes Jiggy diyemez. 😆
Bi de bana herkes Jiggy diyemez. 😆
Ben derim 😜 🤤
aynı sorun bendede var her türlü şeyi denedim ben oturmu kapatıp açınca düzeliyo ben öle yapıyon sinir oluyom siteler gözükmüyo sro fln açılıyo msn kapalıyken açılıyo
S
StarkDrache
⭐ 19y
Firefox 3 Teknolojisiyle Tanış Çok Kullanışlı Kendisi ... 😁
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
İe,Firefox,Opera,Safari hepsini kullanıyorum.
S
StarkDrache
⭐ 19y
İe,Firefox,Opera,Safari hepsini kullanıyorum.
Sadece Firefox Ve iE yi Biliyorum. Operayı Çok Duydum Safari ne ya 😁
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
İe,Firefox,Opera,Safari hepsini kullanıyorum.
Sadece Firefox Ve iE yi Biliyorum. Operayı Çok Duydum Safari ne ya 😁
Basit ve şık arayüzü ile Safari internet üzerinde sizin önünüzden çekiliyor ve en eğlenceli ve en hızlı internet gezintisini yapmanızı sağlıyor. Apple'ın iddialı, hızlı ve güvenli Mac OS X sistemleri için ürettiği internet tarayıcısı Safari şimdi Windows işletim sisteminde.
Hızlı performans, şık ve basit arayüz, kolay sık kullanılanlar, pop-up bloklama, içerik arama, sekmeli gezsinti, entegre RSS desteği, SnapBack özelliği, otomatik form doldurma, yeniden boyutlandırılabilir text boşlukları, gizli ve özel gezinti gibi birçok özellik ve gelişmiş güvenlik seçenekleriyle Safari artık Windows kullanıcıları için de büyük bir alternatif olarak karşımıza çıkıyor.
Firefox'a göre 1 saniye Opera'ya göre ise 4 saniye daha hızlı olan kurulma hızı programın en dikkat çeken özellikleri arasında. İçerisinde bir grafik güçlendiricide bulunan yazılım Windows kullanıcılarına Mac dünyasının görsel yüzünü taşırken daha hızlı bir internet ortamı sunuyor.
İndirmek İçin Tıklayın...
İe,Firefox,Opera,Safari hepsini kullanıyorum.
Sadece Firefox Ve iE yi Biliyorum. Operayı Çok Duydum Safari ne ya 😁
Basit ve şık arayüzü ile Safari internet üzerinde sizin önünüzden çekiliyor ve en eğlenceli ve en hızlı internet gezintisini yapmanızı sağlıyor. Apple'ın iddialı, hızlı ve güvenli Mac OS X sistemleri için ürettiği internet tarayıcısı Safari şimdi Windows işletim sisteminde.
Hızlı performans, şık ve basit arayüz, kolay sık kullanılanlar, pop-up bloklama, içerik arama, sekmeli gezsinti, entegre RSS desteği, SnapBack özelliği, otomatik form doldurma, yeniden boyutlandırılabilir text boşlukları, gizli ve özel gezinti gibi birçok özellik ve gelişmiş güvenlik seçenekleriyle Safari artık Windows kullanıcıları için de büyük bir alternatif olarak karşımıza çıkıyor.
Firefox'a göre 1 saniye Opera'ya göre ise 4 saniye daha hızlı olan kurulma hızı programın en dikkat çeken özellikleri arasında. İçerisinde bir grafik güçlendiricide bulunan yazılım Windows kullanıcılarına Mac dünyasının görsel yüzünü taşırken daha hızlı bir internet ortamı sunuyor.
İndirmek İçin Tıklayın...
battrest arkadaşın sorunu anlaşılan internetinde, tarayıcısında değil kanımca. Baksana arkadaş hepsini kullanıyorum demiş, yani ya modemde bir yamukluk var, yada TTnet kafam girsin...
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Anladım soran birisi daha bvardı onun için koydum 😊
pardon quote kısmını görmemişim
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
safari çok güzel bence safari indir ve kullan derim diğerlerine göre çok hızlı... bende safari ve ie yüklü sadece...
Log in to write a reply.
Log In