Icerige atla
Extraloob

imzalarım güncel

· 39 Yanıt · 4.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
J
#21

kolay gelsin benim beğendiklerime bak o tarz yap benden geçer not almak istiyorsan Cool

ok bu sefer süper olcek görürüsün ank.da ps dersleri aldım
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#22
ya ben imzanın üstüne kesipo koycak resim bulamıyorum güzel bana yardımcı olurmusunuz
J
#23

ya ben imzanın üstüne kesipo koycak resim bulamıyorum güzel bana yardımcı olurmusunuz

aynı sorun bendede var Sad
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#24
yeni -Resim Silinmiş. extraokk
N
nuk3r ⭐ 19y
#25

kolay gelsin benim beğendiklerime bak o tarz yap benden geçer not almak istiyorsan Cool

beni de değerlendirirmisin Very Happy
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#26
-Resim Silinmiş.
R
Ronin ⭐ 19y
#27


kolay gelsin benim beğendiklerime bak o tarz yap benden geçer not almak istiyorsan Cool

beni de değerlendirirmisin Very Happy


Vasat extraokk Mr. Green
J
#28



kolay gelsin benim beğendiklerime bak o tarz yap benden geçer not almak istiyorsan Cool

beni de değerlendirirmisin Very Happy


Vasat extraokk Mr. Green

ben ben Very Happy Very Happy
N
nuk3r ⭐ 19y
#29



kolay gelsin benim beğendiklerime bak o tarz yap benden geçer not almak istiyorsan Cool

beni de değerlendirirmisin Very Happy


Vasat extraokk Mr. Green

teşekkür ederim Mr. Green demek orta düzeye geçtik Very Happy
R
Ronin ⭐ 19y
#30
Hah şöle ılımlı ol herşeye alınma Very Happy İyiye gidiyo herkes yavaş yavaş. Jasondada bi deparlama gördüm baya iyi gidiyo oda Bugrasda yavaş yavaş gelio arkadan arkadan. Hadi bakalım ....
P
Pennywise ⭐ 19y
#31

Hah şöle ılımlı ol herşeye alınma Very Happy İyiye gidiyo herkes yavaş yavaş. Jasondada bi deparlama gördüm baya iyi gidiyo oda Bugrasda yavaş yavaş gelio arkadan arkadan. Hadi bakalım ....

yanlız nuker yerinde sayıyo bence biraz daha pratik yapmalı
N
nuk3r ⭐ 19y
#32
evt epeydir pratik yapmıodum o da ram imden kaynaklanıodu çok yavaş olduğu için ps sürekli takılıo doğru dürüst çalışamıodum bi saat kadar önce yeni ram aldım
P
Pennywise ⭐ 19y
#33

evt epeydir pratik yapmıodum o da ram imden kaynaklanıodu çok yavaş olduğu için ps sürekli takılıo doğru dürüst çalışamıodum bi saat kadar önce yeni ram aldım

hayırlı olsun
N
nuk3r ⭐ 19y
#34
teşekkür ederim

şimdi pratiği artıracağım evet ark lar artık imza isteğinde bulunabilirsiniz Cool
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#35
penny hacım sen şu ilkokul 3.sınıf avatarını ne zaman kaldıracaksın yaa Laughing Razz Very Happy Twisted Evil Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#36

penny hacım sen şu ilkokul 3.sınıf avatarını ne zaman kaldıracaksın yaa Laughing Razz Very Happy Twisted Evil Mr. Green


O yakışıo Penny bırak kalsın hacım Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#37
değiştir penny karizman çiziliyor hacım böyle kedi fare modeli ile Razz
P
Pennywise ⭐ 19y
#38

değiştir penny karizman çiziliyor hacım böyle kedi fare modeli ile Razz

ps yi açıp pennywise i hayata döndürecem ama üşeniyorum Very Happy
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#39
yaptım yeni imzalarla photoshop geri açtım inş devam etmemede yardım cı olursunuz yeni imzalar yaptıkça buraya koyucam saygılarımla BuGRaS perde

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: