-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
imzalarım güncel
· 39 Replies · 4.2K views 0 reading
39 Replies
yeni baslayan biri için efekt vermeye calisman hosuma gitti zamanın PW bile düz yazıp geciyordu zamanla öğrendi Twisted Evil
calismalarının devamını beklerizz Mr. Green Twisted Evil
calismalarının devamını beklerizz Mr. Green Twisted Evil
saol bende herşeyi öğrendim bi gecede ilk başlayan birine göre ama resim koyamıyorum onu öğrenmek istiyorum penny gibi ronin gibi yapmak istiyorum onlarınki kadr güzel olmasada
son imzam hakkında düşüncelerinizi esirgemeyin extraokk
yeni birine göre güzel extraokk
Van Helsing deilmi o Very Happy Güzel
yeni baslayan biri için efekt vermeye calisman hosuma gitti zamanın PW bile düz yazıp geciyordu zamanla öğrendi Twisted Evil
calismalarının devamını beklerizz Mr. Green Twisted Evil
Zamanla öğrenmedi... Hocası ona öğreetti 😊
yeni baslayan biri için efekt vermeye calisman hosuma gitti zamanın PW bile düz yazıp geciyordu zamanla öğrendi Twisted Evil
calismalarının devamını beklerizz Mr. Green Twisted Evil
Zamanla öğrenmedi... Hocası ona öğreetti :)
evet Mr. Green extrabeer seni nasıl unutmusum ben özür dilerim Crying or Very sad
üstad büyüksünn Mr. Green
üstad büyüksünn Very Happy
Eywallah kuzum saol Very Happy
Eywallah kuzum saol Very Happy
üstad büyüksünn Very Happy
Eywallah kuzum saol Very Happy
banada hocalık yaparmısın üstadım Twisted Evil
benim fontu BG ye uyduramama gibi bir problemim var iyi font secemediği düsünüyorum
PS ile ilgili sorunum yok henüz Mr. Green
üstad büyüksünn Very Happy
Eywallah kuzum saol Very Happy
banada hocalık yaparmısın üstadım Twisted Evil
benim fontu BG ye uyduramama gibi bir problemim var iyi font secemediği düsünüyorum
PS ile ilgili sorunum yok henüz Mr. Green
ihihihih nedendir acaba komik geldi anladın sen onu Twisted Evil Mr. Green
üstad büyüksünn Very Happy
Eywallah kuzum saol Very Happy
banada hocalık yaparmısın üstadım Twisted Evil
benim fontu BG ye uyduramama gibi bir problemim var iyi font secemediği düsünüyorum
PS ile ilgili sorunum yok henüz Mr. Green
ihihihih nedendir acaba komik geldi anladın sen onu Twisted Evil Mr. Green
ben anladım birazdan msnden sanada anlatacamm Twisted Evil
Benim ders ücretim pahalı Twisted Evil
sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink
J
Jason Walker
⭐ 19y
sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink
mesela bana lap diye söledin hep Very Happy
bu yenisi buna yorum yapmadın bi yapıver Very Happy
çok saol lun yaptınız değerli yardımlar ve yorumlar için şimdi 1 tane daha yapmaya çalışıyorum Very Happy
sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink
mesela bana lap diye söledin hep Very Happy
bu yenisi buna yorum yapmadın bi yapıver Very Happy
halen çok kötüler Confused
J
Jason Walker
⭐ 19y
çok saol lun yaptınız değerli yardımlar ve yorumlar için şimdi 1 tane daha yapmaya çalışıyorum Very Happy
süper olmuş ilk çalışmaya göre Very Happy
J
Jason Walker
⭐ 19y
sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink
mesela bana lap diye söledin hep Very Happy
bu yenisi buna yorum yapmadın bi yapıver Very Happy
halen çok kötüler Confused
saol .. Very Happy bugun yine başlıyom yapmaya Very Happy
kolay gelsin benim beğendiklerime bak o tarz yap benden geçer not almak istiyorsan Cool
Log in to write a reply.
Log In