Icerige atla
Extraloob

imzalarım güncel

· 39 Replies · 4.2K views
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#1
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
39 Replies
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#2
yeni baslayan biri için efekt vermeye calisman hosuma gitti zamanın PW bile düz yazıp geciyordu zamanla öğrendi Twisted Evil

calismalarının devamını beklerizz Mr. Green Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#3
saol bende herşeyi öğrendim bi gecede ilk başlayan birine göre ama resim koyamıyorum onu öğrenmek istiyorum penny gibi ronin gibi yapmak istiyorum onlarınki kadr güzel olmasada
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#4
son imzam hakkında düşüncelerinizi esirgemeyin extraokk
N
nuk3r ⭐ 19y
#5
yeni birine göre güzel extraokk
T
TanerUNER ⭐ 19y
#6
Van Helsing deilmi o Very Happy Güzel
R
Ronin ⭐ 19y
#7

yeni baslayan biri için efekt vermeye calisman hosuma gitti zamanın PW bile düz yazıp geciyordu zamanla öğrendi Twisted Evil

calismalarının devamını beklerizz Mr. Green Twisted Evil



Zamanla öğrenmedi... Hocası ona öğreetti 😊
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#8


yeni baslayan biri için efekt vermeye calisman hosuma gitti zamanın PW bile düz yazıp geciyordu zamanla öğrendi Twisted Evil

calismalarının devamını beklerizz Mr. Green Twisted Evil



Zamanla öğrenmedi... Hocası ona öğreetti :)



evet Mr. Green extrabeer seni nasıl unutmusum ben özür dilerim Crying or Very sad

üstad büyüksünn Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
R
Ronin ⭐ 19y
#9
üstad büyüksünn Very Happy

Eywallah kuzum saol Very Happy
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#10

üstad büyüksünn Very Happy

Eywallah kuzum saol Very Happy


banada hocalık yaparmısın üstadım Twisted Evil

benim fontu BG ye uyduramama gibi bir problemim var iyi font secemediği düsünüyorum

PS ile ilgili sorunum yok henüz Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
N
nuk3r ⭐ 19y
#11


üstad büyüksünn Very Happy

Eywallah kuzum saol Very Happy


banada hocalık yaparmısın üstadım Twisted Evil

benim fontu BG ye uyduramama gibi bir problemim var iyi font secemediği düsünüyorum

PS ile ilgili sorunum yok henüz Mr. Green

ihihihih nedendir acaba komik geldi anladın sen onu Twisted Evil Mr. Green
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#12



üstad büyüksünn Very Happy

Eywallah kuzum saol Very Happy


banada hocalık yaparmısın üstadım Twisted Evil

benim fontu BG ye uyduramama gibi bir problemim var iyi font secemediği düsünüyorum

PS ile ilgili sorunum yok henüz Mr. Green

ihihihih nedendir acaba komik geldi anladın sen onu Twisted Evil Mr. Green


ben anladım birazdan msnden sanada anlatacamm Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
R
Ronin ⭐ 19y
#13
Benim ders ücretim pahalı Twisted Evil
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#14
sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink
J
#15

sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink

mesela bana lap diye söledin hep Very Happy
bu yenisi buna yorum yapmadın bi yapıver Very Happy
B
BuGRaS OP ⭐ 19y
#16
çok saol lun yaptınız değerli yardımlar ve yorumlar için şimdi 1 tane daha yapmaya çalışıyorum Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#17


sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink

mesela bana lap diye söledin hep Very Happy
bu yenisi buna yorum yapmadın bi yapıver Very Happy


halen çok kötüler Confused
J
#18

çok saol lun yaptınız değerli yardımlar ve yorumlar için şimdi 1 tane daha yapmaya çalışıyorum Very Happy

süper olmuş ilk çalışmaya göre Very Happy
J
#19



sitemizde imzası kötü olanlara zati lapp diye söylüyorum seninde güzel olmuş lakin renkler sönüp biraz daha ışık oyunlarına ve renk canlılığına ihtiyacın var Wink

mesela bana lap diye söledin hep Very Happy
bu yenisi buna yorum yapmadın bi yapıver Very Happy


halen çok kötüler Confused

saol .. Very Happy bugun yine başlıyom yapmaya Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#20
kolay gelsin benim beğendiklerime bak o tarz yap benden geçer not almak istiyorsan Cool

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: