merhaba arkadaşlar bu konuyu birçoğunuz biliyodur fakat bilmiyenler vardır diye bi açıyım dedim
son günlerde bendede olduğu gibi bir çok arkadaşın sorunu LOGİN oluyorsunuz fakat char gelmiyor.bunun sebebi şu: enterın kenarına köşesine kağıt falan sıkıştırmayın.entere sürekli basmayın.(5 saniyede bir basın).joymax şuan bu konu üstünde çalışıyor yakında çözülr sanırım.
hepinize tşkkrler
image koddan sonraki sorun gelin bakın
· 6 Replies · 1.7K views 0 reading
6 Replies
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
ProPresser, Torque clientless, Auto Enter... 🙄
Joymax Bu imaj Kodu Kendi Menfati için Kaldırdı Bi Bakıma Ç.ok İyi Bi bakıma çok kötü oldu joymax bu projeyi yapabilmek için girişte sorun olmasın diye 4 tane yeni host satın aldı. adamlar para kazanmak için yapıyor. milleti premium almaya teşvik ediyor oyun free olarak geçmekte ancak gerçekte öyle degil. gelelim konuya Enter sirekli basılı tutulursa bug oluyor ancak 3-5 sn de bir basıldıgında sorun çıkartmıyor.Silkroad oynamıyorum ancak takip ediyorum ecsro gibi olmuş ecsroda bile böle bi bug yok joymaxın rezilligi yakında çözülür ancak premium alın free oynarken dc veriyor bolca Goldbotlara kolaylık oldu bi imajkode kalkması
O
oLdCiTyLee
⭐ 18y
Joymax Bu imaj Kodu Kendi Menfati için Kaldırdı Bi Bakıma Ç.ok İyi Bi bakıma çok kötü oldu joymax bu projeyi yapabilmek için girişte sorun olmasın diye 4 tane yeni host satın aldı. adamlar para kazanmak için yapıyor. milleti premium almaya teşvik ediyor oyun free olarak geçmekte ancak gerçekte öyle degil. gelelim konuya Enter sirekli basılı tutulursa bug oluyor ancak 3-5 sn de bir basıldıgında sorun çıkartmıyor.Silkroad oynamıyorum ancak takip ediyorum ecsro gibi olmuş ecsroda bile böle bi bug yok joymaxın rezilligi yakında çözülür ancak premium alın free oynarken dc veriyor bolca Goldbotlara kolaylık oldu bi imajkode kalkması
👍
C
Cengizhancelik
⭐ 18y
bu sorun çoktan çözüldü arkadaşım...
Regarding Login Problem Code"dan Sonraki Güncellemelere Bakaabilirsin..
Regarding Login Problem Code"dan Sonraki Güncellemelere Bakaabilirsin..
bu sorun çoktan çözüldü arkadaşım...
Regarding Login Problem Code"dan Sonraki Güncellemelere Bakaabilirsin..
ben bu konuyu açtığımda çözülmemişti arkadaş
😁 😁 😁 😁
Log in to write a reply.
Log In