Hayırlı olsun king ' i alman dileğiyle :D
İlk buff'ı mı aldım ^_<
· 27 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
abi bide sen hiç boş durmuyon galiba.Sağ alt köşeden farkettim yine neye +3 bastınn
Kimbilir 😄
Hayırlı Olsun.
_
_MaGiCiNe_
⭐ 18y
hayırlı olsun
abi yanındaki tavşan çoık sanşlı senin gibi birinde yanında olduğu için
abi yanındaki tavşan çoık sanşlı senin gibi birinde yanında olduğu için
😜
Ps : Hayırlı olsun.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap