Icerige atla
Extraloob

İkaraim Online

· 88 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
A
Aleral ⭐ 18y
#61
Çok sağol 😘

600 civarında odunum var 300 de mermer var ama hala bina yapamıyorum ❓
B
#62
Çok sağol 😘

600 civarında odunum var 300 de mermer var ama hala bina yapamıyorum ❓


Yapılacak binaları yapmışsındır.Diğer binaları yapmak için araştırma gerekli araştırmak için Akademi nin sevyesini yükselt daha fazla bilim adamı çalıştır.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#63
Çok sorunlu bir üyeyim galiba 😄 ama bina inşa edemiyorum ya o kadar boş alanım var ama bina inşa edemezsiniz diyor nedendir?

ya araştırmaları tamalamamışsındır binaların çıkması için yada bi tane bina inşaası yapıyosundur
A
Aleral ⭐ 18y
#64
Aynı anda birkaç bina yapılamayacağını biliyorum heralde araştırma lazım
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#65
Aynı anda birkaç bina yapılamayacağını biliyorum heralde araştırma lazım

bina mı çıkmıyor yoksa hamamadde mi eksik???
A
Aleral ⭐ 18y
#66
Hah ya düzeldi şimdi bina yapabiliyorum araştırma tamamladığım için düzelmiş tmmdır
B
#67
Sen büyük elçilik kurda seni EXL ittifağına alıcam.
A
Aleral ⭐ 18y
#68
Nerden kuruluyor normal bina inşaatı gibimi?
B
#69
Nerden kuruluyor normal bina inşaatı gibimi?


Evet ama araştırma gerekiyor.
A
Aleral ⭐ 18y
#70
Elçilik kurunca haber veririm 😉
B
Beijo ⭐ 19y
#71
Battery ve TwiLight hangi serverda oynuyosunuz siz ?
A
Aleral ⭐ 18y
#72
Epsilon
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#73
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız
B
Beijo ⭐ 19y
#74
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız

bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...
B
#75
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız

bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...


Epilsona gel.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#76
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız

bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...


Epilsona gel.

😁

THETA YA GEL 😎
A
Aleral ⭐ 18y
#77
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız

bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...


Epilsona gel.


+1 Epsilondayım mutluyum 😊

BU arada Battery sen hep Epilson diyosunda serverinadı Epsilon değilmi yoksa benmi yanlış okuyorum 😄
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#78
epilson 😁
A
Aleral ⭐ 18y
#79
Hocam basbaya Epsilon yazıyor ya Allah Allah bak çekicem resmini 😄

Edit: 🙄

- Resim Silinmiş.

Bu arada bana Şarap lazım ya nerden nasıl bulucam bazı adalarda şarap görüyorum ama oraya gidip alamıyorum 🙄
B
#80
kriz etmeyin nan beni benim dünyam epilson hıh.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: