Çok sağol 😘
600 civarında odunum var 300 de mermer var ama hala bina yapamıyorum ❓
İkaraim Online
· 88 Yanıt · 17K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Çok sağol 😘
600 civarında odunum var 300 de mermer var ama hala bina yapamıyorum ❓
Yapılacak binaları yapmışsındır.Diğer binaları yapmak için araştırma gerekli araştırmak için Akademi nin sevyesini yükselt daha fazla bilim adamı çalıştır.
Çok sorunlu bir üyeyim galiba 😄 ama bina inşa edemiyorum ya o kadar boş alanım var ama bina inşa edemezsiniz diyor nedendir?
ya araştırmaları tamalamamışsındır binaların çıkması için yada bi tane bina inşaası yapıyosundur
Aynı anda birkaç bina yapılamayacağını biliyorum heralde araştırma lazım
Aynı anda birkaç bina yapılamayacağını biliyorum heralde araştırma lazım
bina mı çıkmıyor yoksa hamamadde mi eksik???
Hah ya düzeldi şimdi bina yapabiliyorum araştırma tamamladığım için düzelmiş tmmdır
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Sen büyük elçilik kurda seni EXL ittifağına alıcam.
Nerden kuruluyor normal bina inşaatı gibimi?
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Nerden kuruluyor normal bina inşaatı gibimi?
Evet ama araştırma gerekiyor.
Elçilik kurunca haber veririm 😉
Battery ve TwiLight hangi serverda oynuyosunuz siz ?
Epsilon
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız
bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız
bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...
Epilsona gel.
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız
bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...
Epilsona gel.
😁
THETA YA GEL 😎
vallaah gene uzalaşıyosunuz nedne theta da kurmuyorsunuz ki , ama siz bilirsiniz eski serverda kurmasaydınız yeni server da kursaydınız
bende Theta'daydımda 3-4 hafta netim yoktu accountum mahvolmuş şimdi yeni serverı bekliyorum...13K küsür puanım vardı Theta'da...
Epilsona gel.
+1 Epsilondayım mutluyum 😊
BU arada Battery sen hep Epilson diyosunda serverinadı Epsilon değilmi yoksa benmi yanlış okuyorum 😄
epilson 😁
Hocam basbaya Epsilon yazıyor ya Allah Allah bak çekicem resmini 😄
Edit: 🙄
- Resim Silinmiş.
Bu arada bana Şarap lazım ya nerden nasıl bulucam bazı adalarda şarap görüyorum ama oraya gidip alamıyorum 🙄
Edit: 🙄
- Resim Silinmiş.
Bu arada bana Şarap lazım ya nerden nasıl bulucam bazı adalarda şarap görüyorum ama oraya gidip alamıyorum 🙄
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
kriz etmeyin nan beni benim dünyam epilson hıh.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap