Icerige atla
Extraloob

İkaraim Online

· 88 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
B
#21
bak o en soldaki tezgah gibi pasaj gibi biyer var ticaret merkezi oraya gir ordan satcağın sülfür miktarını ayarla o ticaret merkezini ne kadar yükseltirsen o kadar uzaktekiler senin sattığın malı görürve okadar daha çok mal satabilirsin.


Peki ben nası mermer felan alıcam hiç satan yok 😁
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#22
satan yoksa ileride saray çıkıcak ama yapılışı biraz pahalı gelebilir ilk başta yakında kesinlikle mermer adası vardır oraya koloni oluşturcaksın(sarı bayraklı yerlerden birine tıklayarak)
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#23
Ha bide şunu söliyeyim şuan kimseye saldırmamanı tavsive ederim bide yakınındakilerle ittifak kur veya ittifağa gir 😉 (Elçilik binasını yapınca girebilirsin)
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#24
BaTTeRST nası gidiyo oyun 🍿
B
#25
- Resim Silinmiş.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#26
güzel bak şimdi sen bi tane koloni yapabilirsin ama ilk önce
12.000 altın
40 işçiye
1.250 odun' a ihtiyacın var
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Benimkide Böyle;
- Resim Silinmiş.
B
#27
wow ben daha ezüğüm ula 12k altını ben nası yapıcam
B
#28
Hacı bende bi acc daha var onda malları biriktiriyorum seviyesi 3 liman seviye 4 onur acc den buna mal gönderebilyorum ama o küçük olandan gönderemiyorum mesefamı onemli ve o mesafeyi nasıl kapatıcam.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#29
Hacı bende bi acc daha var onda malları biriktiriyorum seviyesi 3 liman seviye 4 onur acc den buna mal gönderebilyorum ama o küçük olandan gönderemiyorum mesefamı onemli ve o mesafeyi nasıl kapatıcam.

ordan gönderemessin araştırma gerekli onun için veya gemin yoktur
B
#30
Artık gönderiyorum kristal ihtiyacımı ondan karşılıyorum x) Birde mermer adasına koloni kurdummu tmmdır.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#31
Artık gönderiyorum kristal ihtiyacımı ondan karşılıyorum x) Birde mermer adasına koloni kurdummu tmmdır.

evet ama insan ların mutluluğu için sen mermer yerine şarap olan bir yere yap 3. kolonini mermer e yaparsın
B
#32
Artık gönderiyorum kristal ihtiyacımı ondan karşılıyorum x) Birde mermer adasına koloni kurdummu tmmdır.

evet ama insan ların mutluluğu için sen mermer yerine şarap olan bir yere yap 3. kolonini mermer e yaparsın

yok ben vatandaşlarımı alkolik yapmam 😁

Ps:Üzüm yeticek kadar var.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#33
Artık gönderiyorum kristal ihtiyacımı ondan karşılıyorum x) Birde mermer adasına koloni kurdummu tmmdır.

evet ama insan ların mutluluğu için sen mermer yerine şarap olan bir yere yap 3. kolonini mermer e yaparsın

yok ben vatandaşlarımı alkolik yapmam 😁

Ps:Üzüm yeticek kadar var.

😄 vallaha ben bilmem alkolik yapmassan insanların şehirden kaçığ gdiyolar
Ps:Ölesiye kadar sarhoş olmak istiyolar yani 😉
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#34
Saldırma he hiç kimse sonra gelişemzsin söliyeyim.
B
#35
O kdar altın verdim odun verdim koloni kurdum ama kurulmadımı ne

- Resim Silinmiş.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#36
hemne kurulmaz orda ne kadar zaman sonra kurulcağını yazıyo gönderirken.
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#37
Ikariam bölümüne taşınmıştır...
A
Aleral ⭐ 18y
#38
Epilson a kayıt oldum bakalım nabıcam şimdi 😄
B
#39
Epilson a kayıt oldum bakalım nabıcam şimdi :D


Bak ada haritasına tıkla oduncu kapmı var.Ordan bir vatandaşın kaç odun üreticeni ayarlıyabilirsin.Ve boş alanlara binalar yapmaya bak anabinanın seviyesini yükseltmeye çalış.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#40
Epilson a kayıt oldum bakalım nabıcam şimdi :D


Bak ada haritasına tıkla oduncu kapmı var.Ordan bir vatandaşın kaç odun üreticeni ayarlıyabilirsin.Ve boş alanlara binalar yapmaya bak anabinanın seviyesini yükseltmeye çalış.

+9

zaten ilk sayfada var

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: