Tmm teşekkürler bir de bu araştırma olayını anlamadım mesela mermer çıkarmak istiyorum zenginlik araştırması yapın diyor ne yapmam gerek
İkaraim Online
· 88 Yanıt · 17K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Tmm teşekkürler bir de bu araştırma olayını anlamadım mesela mermer çıkarmak istiyorum zenginlik araştırması yapın diyor ne yapmam gerek
Akademi kurman gerek.
Tmm teşekkürler bir de bu araştırma olayını anlamadım mesela mermer çıkarmak istiyorum zenginlik araştırması yapın diyor ne yapmam gerek
ama senin adanın genel kaynağı ney mermer-sülfür-kristal-şarap hangisi?
Benim adada mermer le orman var başka birşey yok
Benim adada mermer le orman var başka birşey yok
orman zaten bütün adalarda var şimdi sen onu kullanabilmen için gerekli araştırmaları yapman gerekiyor.
Tmmdır sağolun yaklaşık 8 saat sonra araştırma bitiyormuş
Tmmdır sağolun yaklaşık 8 saat sonra araştırma bitiyormuş
bilim adamlarını ne kadar yükseltirsen araştırma o kadar çabuk biter 😉
TMm bunu da öğrendik şimdi bir sorum daha var bizim komşu adada sülfür var ben oraya işçi nasıl göndericem sülfür toplamaları için
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
TMm bunu da öğrendik şimdi bir sorum daha var bizim komşu adada sülfür var ben oraya işçi nasıl göndericem sülfür toplamaları için
onu daha sonra koloni kurucaksın o şekilde işçi gönderemessin. Sen x: y: ni ver ben sana sülfür yolluyum.
konumum bu heralde Dünya > Toexios[50]
neyse şimdi ben gidiyorum maç kaçıyor her şey için teşekkürler
neyse şimdi ben gidiyorum maç kaçıyor her şey için teşekkürler
TMm bunu da öğrendik şimdi bir sorum daha var bizim komşu adada sülfür var ben oraya işçi nasıl göndericem sülfür toplamaları için
ilk saray ı yapman lazı msaray binasını ondan sonra
*12k altın
*1,5k küsür odun (tam hatırlamıyorum)
*4gemi
*40tane işci 'n olunca o adadaki sarı bayraklara tıklayarak koloni oluşturabiliryorsun.
konumum bu heralde Dünya > Toexios[50]
neyse şimdi ben gidiyorum maç kaçıyor her şey için teşekkürler
kardeşim istersen yenisin theta da aç tavsiyem yardım ederim.
47k puanım var
hangi serverdasın bakıyomda 2 kişi var orda sadece(THETA)
Başladık gidiyoruz öyle yeniden başlamak sıkıcı olur
Başladık gidiyoruz öyle yeniden başlamak sıkıcı oluryardım ederdim ondan diyorum.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
bende edicem dünya haritasına gel orda x: y: bilgilerini ver bana.
x50 y2 şehir ismi HeaveN
Çok sorunlu bir üyeyim galiba 😄 ama bina inşa edemiyorum ya o kadar boş alanım var ama bina inşa edemezsiniz diyor nedendir?
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Çok sorunlu bir üyeyim galiba 😄 ama bina inşa edemiyorum ya o kadar boş alanım var ama bina inşa edemezsiniz diyor nedendir?
odunun azdır liman inşa et hemen odun mermer felan atıyım.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Öbür üyelikten 1700 civarı odun attım.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap