Icerige atla
Extraloob

İkaraim Online

· 88 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
A
Aleral ⭐ 18y
#41
Tmm teşekkürler bir de bu araştırma olayını anlamadım mesela mermer çıkarmak istiyorum zenginlik araştırması yapın diyor ne yapmam gerek
B
#42
Tmm teşekkürler bir de bu araştırma olayını anlamadım mesela mermer çıkarmak istiyorum zenginlik araştırması yapın diyor ne yapmam gerek


Akademi kurman gerek.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#43
Tmm teşekkürler bir de bu araştırma olayını anlamadım mesela mermer çıkarmak istiyorum zenginlik araştırması yapın diyor ne yapmam gerek

ama senin adanın genel kaynağı ney mermer-sülfür-kristal-şarap hangisi?
A
Aleral ⭐ 18y
#44
Benim adada mermer le orman var başka birşey yok
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#45
Benim adada mermer le orman var başka birşey yok

orman zaten bütün adalarda var şimdi sen onu kullanabilmen için gerekli araştırmaları yapman gerekiyor.
A
Aleral ⭐ 18y
#46
Tmmdır sağolun yaklaşık 8 saat sonra araştırma bitiyormuş
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#47
Tmmdır sağolun yaklaşık 8 saat sonra araştırma bitiyormuş

bilim adamlarını ne kadar yükseltirsen araştırma o kadar çabuk biter 😉
A
Aleral ⭐ 18y
#48
TMm bunu da öğrendik şimdi bir sorum daha var bizim komşu adada sülfür var ben oraya işçi nasıl göndericem sülfür toplamaları için
B
#49
TMm bunu da öğrendik şimdi bir sorum daha var bizim komşu adada sülfür var ben oraya işçi nasıl göndericem sülfür toplamaları için


onu daha sonra koloni kurucaksın o şekilde işçi gönderemessin. Sen x: y: ni ver ben sana sülfür yolluyum.
A
Aleral ⭐ 18y
#50
konumum bu heralde Dünya > Toexios[50]
neyse şimdi ben gidiyorum maç kaçıyor her şey için teşekkürler
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#51
TMm bunu da öğrendik şimdi bir sorum daha var bizim komşu adada sülfür var ben oraya işçi nasıl göndericem sülfür toplamaları için

ilk saray ı yapman lazı msaray binasını ondan sonra

*12k altın
*1,5k küsür odun (tam hatırlamıyorum)
*4gemi
*40tane işci 'n olunca o adadaki sarı bayraklara tıklayarak koloni oluşturabiliryorsun.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#52
konumum bu heralde Dünya > Toexios[50]
neyse şimdi ben gidiyorum maç kaçıyor her şey için teşekkürler

kardeşim istersen yenisin theta da aç tavsiyem yardım ederim.


47k puanım var
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#53
hangi serverdasın bakıyomda 2 kişi var orda sadece(THETA)
A
Aleral ⭐ 18y
#54
Başladık gidiyoruz öyle yeniden başlamak sıkıcı olur
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#55
Başladık gidiyoruz öyle yeniden başlamak sıkıcı olur
yardım ederdim ondan diyorum.
B
#56
bende edicem dünya haritasına gel orda x: y: bilgilerini ver bana.
A
Aleral ⭐ 18y
#57
x50 y2 şehir ismi HeaveN
A
Aleral ⭐ 18y
#58
Çok sorunlu bir üyeyim galiba 😄 ama bina inşa edemiyorum ya o kadar boş alanım var ama bina inşa edemezsiniz diyor nedendir?
B
#59
Çok sorunlu bir üyeyim galiba 😄 ama bina inşa edemiyorum ya o kadar boş alanım var ama bina inşa edemezsiniz diyor nedendir?


odunun azdır liman inşa et hemen odun mermer felan atıyım.
B
#60
Öbür üyelikten 1700 civarı odun attım.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: