3 film çekildi zaten, Yüzüklerin Efendisi'nde de aynısı yapılmıştı. Asıl ikinci filmden bir şey beklemeyin çünkü ikinci filmde bir tek Elflerin eline düşecekler ve örümceklerle küçük bir dalaşları olacak. Onun dışında PJ yine Azog'la birlikte birkaç heyecanlı sahne ekleyecektir. İkinci filmde en güzel yer Beorn'ün konağına girdikleri yer ve dereden kaçtıkları yer olacak gibi gözüküyor.
Not: Filmin çok iyi olduğunu malesef ben de savunamıyorum. Ama Orta Dünya kitaplarını okursanız Hobbit'in nasıl bir ciddiyet taşıyan bir kitap olduğunu göreceksinizdir zaten. Tolkien bu kitabı çocuklarına okumak için yazdı, PJ de onun çocuksu temasına sadık kalmak istiyor ama taştan devler olmasa iyiydi. Yine de her türlü izleriz yani sorun olmaz 🍺 O nedenle bir Yüzüklerin Efendisi ciddiyeti beklemeyelim.
M
Mr. Mojo Risin'
⭐ 14y