Icerige atla
Extraloob

Hobbit: Beş Ordunun Savaşı

· 121 Replies · 27K views · Page 4 / 7
Replies
M
#61
3 film çekildi zaten, Yüzüklerin Efendisi'nde de aynısı yapılmıştı. Asıl ikinci filmden bir şey beklemeyin çünkü ikinci filmde bir tek Elflerin eline düşecekler ve örümceklerle küçük bir dalaşları olacak. Onun dışında PJ yine Azog'la birlikte birkaç heyecanlı sahne ekleyecektir. İkinci filmde en güzel yer Beorn'ün konağına girdikleri yer ve dereden kaçtıkları yer olacak gibi gözüküyor.

Not: Filmin çok iyi olduğunu malesef ben de savunamıyorum. Ama Orta Dünya kitaplarını okursanız Hobbit'in nasıl bir ciddiyet taşıyan bir kitap olduğunu göreceksinizdir zaten. Tolkien bu kitabı çocuklarına okumak için yazdı, PJ de onun çocuksu temasına sadık kalmak istiyor ama taştan devler olmasa iyiydi. Yine de her türlü izleriz yani sorun olmaz 🍺 O nedenle bir Yüzüklerin Efendisi ciddiyeti beklemeyelim.
Windy
Windy ⭐ 19y
#62
Bizim için LOTR artık bambaşka bir seri olduğu için oraya çıkıp 2 hobbit şaklabanlık yapsa biz yine hayranlıkla izleriz. Devlerin muhabbetinin gereksiz olduğunu düşünmeyin. Yüzük 1i hatırlayın. Bilbo çocuklara o hikayeyi anlatıyordu. Güzel işlenilmiş. Tamam gereksiz bir kaç sahne vardı mesela bilmece sahnesi. Ama orada da merhameti işledi hobbit. 3D orjinal dilinde izledim. Efektler 10 numara olmuş. İzleyin ve tadını çıkartın. Cüceler, adamlar adam.
M
#63
@Windy

Bilmece sahnesi kitapta da olan bir bölüm ve bence en iyi bölümlerden biriydi. Tabi ki Hobbit'i her halükarda da seviyorum, zaten bunun benim aleyhime karşı düşünülmesi mantıksız.
Windy
Windy ⭐ 19y
#64
Kitapta olan her şeyi eksiksiz işleme konusuda GOTla beraber girdi film hayatına aslında. Beğenmedim o sahneyi demiyorum zaten, iyi olmuş güzel olmuş hoşta olmuş.
T
tenpanter ⭐ 17y
#65
Moria merkez 45 cm herkes 😄
Z
Zippy ⭐ 15y
#66
Sonunda bugün gitme fırsatı yakaladım.Yalnız pc'mde hiç türkçe dublaj film izlemediğimden bi an öyle bi ihtimali unuttum ve belirtmedim.Film başlayana kadarda yaptığım hatayı anlayamadım :/
Ne gariptir 2d versiyonu yoktu mecbur 3d izledim.Biraz gözümü ağrıttı ama sonra alıştım güzel olmuş 3d'si.

Not:Ayrık vadiye gelince ilk düşündüğüm şey "Nerde o Hatunların Hası... nerde o ^^ "
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#67
Sonunda bugün gitme fırsatı yakaladım.Yalnız pc'mde hiç türkçe dublaj film izlemediğimden bi an öyle bi ihtimali unuttum ve belirtmedim.Film başlayana kadarda yaptığım hatayı anlayamadım :/
Ne gariptir 2d versiyonu yoktu mecbur 3d izledim.Biraz gözümü ağrıttı ama sonra alıştım güzel olmuş 3d'si.

Not:Ayrık vadiye gelince ilk düşündüğüm şey "Nerde o Hatunların Hası... nerde o ^^ "

Bende 2d izlerim hep 3d'den aşşa kurtarmıyor dediler bende eyvallah dedim 😄
Spoiler
ps:vadide gözle hep onu aradı 😈
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#68
Bende 2d versiyonunu aramıştım ama yoktu 3d izledim. Ama olsun izledik ya o yeter 😄
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
M
#69
Ops. Liv Tyler'a sulanmak yok ki hem Yüzüklerin Efendisi'nden hem de Aerosmith'ten özel ilişkimiz bulunur 😜

Ki Galadriel'i aklınızdan geçirmeyin o da favori karakterimin kardeşi olur : Finrod Felagund 😎
Z
Zippy ⭐ 15y
#70
Ops. Liv Tyler'a sulanmak yok ki hem Yüzüklerin Efendisi'nden hem de Aerosmith'ten özel ilişkimiz bulunur 😜

Ki Galadriel'i aklınızdan geçirmeyin o da favori karakterimin kardeşi olur : Finrod Felagund 8)


Galadriel diyorum başka birşey demiyorum 🙄
M
#71
Ops. Liv Tyler'a sulanmak yok ki hem Yüzüklerin Efendisi'nden hem de Aerosmith'ten özel ilişkimiz bulunur 😜

Ki Galadriel'i aklınızdan geçirmeyin o da favori karakterimin kardeşi olur : Finrod Felagund 8)


Galadriel diyorum başka birşey demiyorum 🙄

Akşam 8'de Weathertop'da 😘
Z
Zippy ⭐ 15y
#72
Ops. Liv Tyler'a sulanmak yok ki hem Yüzüklerin Efendisi'nden hem de Aerosmith'ten özel ilişkimiz bulunur 😜

Ki Galadriel'i aklınızdan geçirmeyin o da favori karakterimin kardeşi olur : Finrod Felagund 8)


Galadriel diyorum başka birşey demiyorum 🙄

Akşam 8'de Weathertop'da 😘


😁 😁 😁 😘
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#73
Ops. Liv Tyler'a sulanmak yok ki hem Yüzüklerin Efendisi'nden hem de Aerosmith'ten özel ilişkimiz bulunur 😜

Ki Galadriel'i aklınızdan geçirmeyin o da favori karakterimin kardeşi olur : Finrod Felagund 8)


Galadriel diyorum başka birşey demiyorum 🙄

Akşam 8'de Weathertop'da 😘

Adam resmen takip ediyor [horny21
Spoiler
ps:the hobbitte bi kısımda legolas varmıydı gördüm gibi oldu ama emin değilim
M
#74
Legolas son bölümde filme girecek.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#75
bu gün mağazada dolaşırken aklıma geldi 2.kez gidip izledim 😜
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#76
bu gün mağazada dolaşırken aklıma geldi 2.kez gidip izledim :P


😄 😄
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#77
bende iyice merak ettim artik izlemeliyim sanirim 😊
Z
Zippy ⭐ 15y
#78
bende iyice merak ettim artik izlemeliyim sanirim :)

Şimdiye kadar izlemediğin kabahat zaten cicioe2 😄
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#79
bende iyice merak ettim artik izlemeliyim sanirim :)

Şimdiye kadar izlemediğin kabahat zaten cicioe2 :D

haftasonu buyuk ilgiyle izleyecegim umarim bosa cikmaz 😈
M
#80
Ben hala Turin'in çekilmesi gerektiğini savunan taraftayım.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: