Icerige atla
Extraloob

Hobbit: Beş Ordunun Savaşı

· 121 Replies · 27K views · Page 3 / 7
Replies
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#41
Biz arkadaşla gidiceğiz nereye baksak full salon salı günü boşvar,o da istinyepark imax 🍺


Baya kalabalık heralde. Bizim burda cıktıgı gün gittim salonda 20 25 kişi vardı 😁 😁
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#42
pazartesi gidcem türkcell'in kampanyası ile yanıma birinide alırım 😁

Dayanamadım bugün gittim film gerçekten çok güzel olmuş sıkılmadan izledim tavsiye ederim gitmeyen gitsin 🍿


😄 😄 iyi yapmışın dayanılırmı gerçekten güzeldi. Cuma gittim ama bir daha gidesim var. 😁 😁

Bende bugün araba var diye gittim pazartesi araba olursa tekrar giderim belki 😁
C
#43
Arkadaş bugün gideyim dedim . nah gidersin(!). duyan gelmiş duyan gelmiş. Gün içerisindeki bütün seanslar dolu. Birden aklıma eski otobüs muhabbetlerinden biri geldi; "ayakta da giderim ben abi." ayakta olsa izlerim ben diyesim geldi ama sevgilim yanımdaydı yapamadım. Neyse bir sonraki güne kaldık.
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#44
Arkadaş bugün gideyim dedim . nah gidersin(!). duyan gelmiş duyan gelmiş. Gün içerisindeki bütün seanslar dolu. Birden aklıma eski otobüs muhabbetlerinden biri geldi; "ayakta da giderim ben abi." ayakta olsa izlerim ben diyesim geldi ama sevgilim yanımdaydı yapamadım. Neyse bir sonraki güne kaldık.


😄 😄
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#45
son zamanlarda izlediğim en iyi film 2.sini merakla bekliyorum diyebilirim 😄
M
#46
Bugün de gidip Türkçe izledim, izlemez olaydım.
T
tenpanter ⭐ 17y
#47
Bende yarın gidicem.
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#48
Bugün de gidip Türkçe izledim, izlemez olaydım.



seslendirmeler kötü müydü? Ben altyazı izledim
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#49
Bugün de gidip Türkçe izledim, izlemez olaydım.



seslendirmeler kötü müydü? Ben altyazı izledim

Seslendirme iyiydi bence türkçe izledim bende
C
#50
Bu filmi nasıl Türkçe dublaj izlediniz. yazıktır günahtır. (gerçi bütün yabancı filmler için düşüncem bu yönde ya neyse.)
M
#51
İngilizce izlemeyen biri Türkçe'ye iyi diyebilir ama o Thorin'in karizmasını bilmiyorsunuz.
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#52
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#53

Bu müzik içten işledi sinemada resmen bir ayağa kalkıp bağıracaktım cüceler alayına gider diye makara:
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#54

Bu müzik içten işledi sinemada resmen bir ayağa kalkıp bağıracaktım cüceler alayına gider diye makara:


Evt bende 😄 gerçekten güzel bi müzik. İnsanı bi acayip yapıo 😄
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#55


Bu daha iyi sanki 😄 😄
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#56
Alakası yok ama birde bunu dinleyin isterseniz. Slaytlarda güzel 😄

Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Windy
Windy ⭐ 19y
#57
Bu filme kötü diyen insanlar,kutuplara falan yerleşsinler ve bir daha geri gelmesinler. Teşekkürler. LOTR serisini kesinlikle özlemişim.
Unfaithful
Unfaithful OP ⭐ 16y
#58
Bu filme kötü diyen insanlar,kutuplara falan yerleşsinler ve bir daha geri gelmesinler. Teşekkürler. LOTR serisini kesinlikle özlemişim.


Kesinlikle dedigin gibi.Önemli degil.Bende cok özlemişim.
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
.NET
.NET ⭐ 19y
#59
arkadaşım gitmis ve vasattı ufak atraksiyonlar dışında bir şey yoktu diyor. beklentiyi yüksek tutmayın. büyük ihtimalle 2.filmi daha iyi olur sahne zenginliği açısından eğer çekilirse
[F New]Solo Gitarist
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#60
arkadaşım gitmis ve vasattı ufak atraksiyonlar dışında bir şey yoktu diyor. beklentiyi yüksek tutmayın. büyük ihtimalle 2.filmi daha iyi olur sahne zenginliği açısından eğer çekilirse

eskisi gibi 3 seri olacak diyorlar 2.si 2013 aralık gibi çıkarmış

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: