Biz arkadaşla gidiceğiz nereye baksak full salon salı günü boşvar,o da istinyepark imax 🍺
Baya kalabalık heralde. Bizim burda cıktıgı gün gittim salonda 20 25 kişi vardı 😁 😁
Biz arkadaşla gidiceğiz nereye baksak full salon salı günü boşvar,o da istinyepark imax 🍺
pazartesi gidcem türkcell'in kampanyası ile yanıma birinide alırım 😁
Dayanamadım bugün gittim film gerçekten çok güzel olmuş sıkılmadan izledim tavsiye ederim gitmeyen gitsin 🍿
😄 😄 iyi yapmışın dayanılırmı gerçekten güzeldi. Cuma gittim ama bir daha gidesim var. 😁 😁
Arkadaş bugün gideyim dedim . nah gidersin(!). duyan gelmiş duyan gelmiş. Gün içerisindeki bütün seanslar dolu. Birden aklıma eski otobüs muhabbetlerinden biri geldi; "ayakta da giderim ben abi." ayakta olsa izlerim ben diyesim geldi ama sevgilim yanımdaydı yapamadım. Neyse bir sonraki güne kaldık.

Bugün de gidip Türkçe izledim, izlemez olaydım.

Bugün de gidip Türkçe izledim, izlemez olaydım.
seslendirmeler kötü müydü? Ben altyazı izledim
Bu müzik içten işledi sinemada resmen bir ayağa kalkıp bağıracaktım cüceler alayına gider diye makara:
Bu filme kötü diyen insanlar,kutuplara falan yerleşsinler ve bir daha geri gelmesinler. Teşekkürler. LOTR serisini kesinlikle özlemişim.
arkadaşım gitmis ve vasattı ufak atraksiyonlar dışında bir şey yoktu diyor. beklentiyi yüksek tutmayın. büyük ihtimalle 2.filmi daha iyi olur sahne zenginliği açısından eğer çekilirse
Log in to write a reply.
Log In