Spoiler


makara:Spoiler
Ne zaman böyle bir filme yada diziye umutla baksak berbat çıkıyor umarım öyle olmaz ya dur bakalım. :D
Beyler The Hobbit i Atatürk Havalimanı gümrüğünden 2 gün önce biz çektik. Ve dagıtımını yaptık yarın vizyonda :D
la bi sorun olsa beyanname gümrükte takılsa filmi izleyemiceksiniz oglum :D
Dün bunu izlicektim ama Çakallarla Dans 2 agır bastı varmı izleyen bu filmi nasıl bişey ?
giden arkadaşlar için söylüyorum ;
!!!!!!!!!!SPOİLER VERMEZSEK SEVİNİRİM!!!!!!!!
pazartesi gidcem türkcell'in kampanyası ile yanıma birinide alırım 😁
pazartesi gidcem türkcell'in kampanyası ile yanıma birinide alırım 😁
Dayanamadım bugün gittim film gerçekten çok güzel olmuş sıkılmadan izledim tavsiye ederim gitmeyen gitsin 🍿
Log in to write a reply.
Log In