Icerige atla
Extraloob

Herkes Neden Hackleniyor??? Cevap EXL farkıyla!!!

· 170 Replies · 22K views · Page 4 / 9
Replies
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#61
en altada yazdım bundan korunmanın tek yolu sro ya girmemek.

yani silkrodaonline.nete mi girmeyecez oyunamı ?


Oyuna girebilirsin ancak her oyundan çıkacağın zaman Pw değişmen gerek %100 çözüm...
👍
T
Tano ⭐ 18y
#62
çok saol mukemmel anlatım ☕
A
#63
anlatım güzel eline sağlık ama bnm için çok geç adamlar bnm çarı dün gece soymuşlar,sadece bnm değil guilddeki 2 arkadaşında çarları soyuldu bu emek hırsızlarının durdurulması lazım adamlar sadece çarların üstündeki itemleri + parayı alıyorlar kasadaki itemlere dokunmuyorlar nasıl iş anlamadım ❓ çoğu kişiye aynısını yapıyorlar 😞
D
drotalion OP ⭐ 19y
#64
clientsız hacking olabilir
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#65
Benim tavsiyem oyunda fazla göz önünde olmayın ve bilgisayarınızı sürekli virüs taramasından geçirin... Şifre değiştirmeyi kesinlikle unutmayın(Zorbir yol ama bu oyunu oynamak istiyorsanız katlanmanız gerek)...
X
XER0 ⭐ 19y
#66
clientsız hacking olabilir



clientsiz hacking yapacak olsam depolarıda boşaltırdım teleportlar saniyede nasıl olsa 🙄
(yanımda return scroll olmama veya çevredeki moblara yatmayacak bir seviyede olsam anca öyle)
A
#67
clientsız hacking olabilir

oyuna herzaman normal şekilde giriyorum botu pek fazla kullanmıyorum şifremi de 3-4 günde bir değiştiriyorum.
bu yüzden bilgisayarıma yeni format attım inşallah yine birşey olmaz 🙄
Q
Quincey ⭐ 18y
#68
joymaxa report etmek lazım gameguardı geri getirmeli
D
drotalion OP ⭐ 19y
#69
gameguard:

tbot yalan olur
agbot yalan olur
sm yalan olur
clientless bot yalan olur
isro salak sapak çalışmaya başlar

Anca ele kasmak zorunda kalırsınız.

Hala report etmek isteyen?
B
belgther ⭐ 19y
#70
gameguard:

tbot yalan olur
agbot yalan olur
sm yalan olur
clientless bot yalan olur
isro salak sapak çalışmaya başlar

Anca ele kasmak zorunda kalırsınız.

Hala report etmek isteyen?


tbot ve isro loaderlari zamaninda gg yi devre disi birakabiliyordu.
agbot yalan olmaz, cünkü ag'nin esprisi arada bir proxy programi ile calismasi. hicibr sey olmazsa port ayarlari tekrar yapilir ve de sremu nun eski versiyonlari gibi host dosyasina bir satir ekleyerek asilir.
clientless'e gelince, clientless zaten gg kullanmiyor ki, adi üstünde, clientless 😄 gg, sadece oyuna dll ya da baska bir sey inject edilmesini önleyen bir sistem. cok da kolay kapatiliyor. avrupa acilmadan önce bir call'i devre disi birakarak gg nin yüklenmesini engelleyebiliyordun. ya da eski korumalar asildiginda gg yi kendine yönlendirip eski gg dosyalarini kendinde tutuyor ve gg nin update'ini engelleyebiliyordun.
avrupa acilmadan önce patch ile yapilan bir sey, bugün loader ile yapilabiliyor. bence hicbir sey yalan olmaz, gg'nin kaldirilma sebebi ise amatör crackerlerin bile kirabilmesi ve de admin olarak calisma zorunlulugu. report etseniz de geri gelmez.
D
drotalion OP ⭐ 19y
#71
abi, gameguard sadece clientta olan birşey değil, server dada olan birşey.

Mesela K-Online için bir koruma vardı, sen farklı bir clientta giriş yapınca olmuyordu. GG de öye olacak. Sen neredesin abi bu arada?
D
DaveDevil ⭐ 18y
#72
Sorun belli.charını takas etmiceksin.pw ni en yakın arkadaşına bile vermiceksin.ve program fullanmıcaksın.genelde loaderlarda ve botlarda(srobot,tbot) gibi programlarda sorun olmaz.bunlraın haricinde program kullanma.program kullanmayıp pw ni kmseyle paylaşmassan sorun kalmaz.
V
volki ⭐ 19y
#73
arakdaslar carlarımızı dedişiniz gibiyse bununda korunma yolu yoksa neden joymax önlem almıyor bizim soyulmamıza böyle seyirci kalıyor.
Eldorado Serverindeyim 80 + carım vardı....
üzerinde 2 parca sun ve sos kalkan vardı el emeyi göz nurum ...
10 dk içerinde soyuldum ...
istanbuldaki 2 ci carım dw(dawhanga) getirildi.
Adamın Peşine düştüm pazarda mallarını satıyordu kesinlikle cevap vermiyor...
gözümün önünde 950 m oyun parası aktardı diyer carına satmaya devam etti.
bunu yapanlar tamamen para gold siteleri.
GM lere ulaşamıyoruz oyunu bu yüzden bırakıyorlar..
Bu adamlar sistemli olarak soyuyorlar ve paraları satıyorlar.
soyulan arkadaşlarda kendi mallarını almak için para satın alıyor ve bu arada kazanan tek kişi gold siteleri. Hepsini demiyorum ama bizi soyanlar gold siteleridir.


Düşüncelerine katılıyorum arkadaşım.
N
#74
Hepsini okudum içim karardı bukadar yatırım yapıyoruz sonunda adamlar bizden charı alıyor altınları alıyor sonra itemleri goldları satıyor biz alıyoruz yine onlar kazanıyor nasıl iş bu 😊 En güvelisi evet çıkarken şifre değiştirmek hergün.Bakalım koruyalım biraz charımızı bilgiler için teşekkürler 😊
L
#75
Madem game guard koruyor en doğrusu sro ya game guard la girmek buda demek oluyorki bot kulanmıyacaz tabi sro da bot kullanılmadan da çar kasılmıyor iki arada bi derede kalıyoruz iyimi 😄
A
acunhann ⭐ 18y
#76
Benim sorum girioz mesela http://www.silkroadonline.net yukarda aynısı yazıor adres çubuğunda peki bağlantı portunun bu olduğunu nasıl kontrol etces bi yardım biz sadece adres çubuğundakini görüoz diğer 2 sinin doğru olduğunu nerden kontrol etces
V
volki ⭐ 19y
#77
Benim sorum girioz mesela http://www.silkroadonline.net yukarda aynısı yazıor adres çubuğunda peki bağlantı portunun bu olduğunu nasıl kontrol etces bi yardım biz sadece adres çubuğundakini görüoz diğer 2 sinin doğru olduğunu nerden kontrol etces


Buna istinaden sayın modlarımızdan ricam şudur: Silkroad a girerken sağlıklı bir şekilde gerçekten oyundaki serverımıza bağlantı kurduğumuzu anlamamız için "hangi ip ve hangi porttan" bağlantıda olmamız gerekir ve bilmeyenler için de bunun nasıl kontrol edilebileceği mesela ; XXXX serverı : IP:xxx.xxx.xxx.xxx Port:xxxxx gibi bir liste yapılır ve herkes bu listeye bakarak güvenliğini kontrol altına alabilir. Tabi ben bu şekilde bir kontrol olabilir düşüncesindeyim. Olmuyor ise ayrı.
D
dreadlogos ⭐ 18y
#78
Boşuna ağız gevemelemesi yapma drotalion Programlama bilmen bu olayıda bilmen anlamına gelmez!

Politikacı gibi konuşma milletin kafasını karıştırma adam olana bir söz bir kez söylenir..Programlarınızı insan gibi yapın ondan bunda milletin malında gözünüz olmasın..!
>>>>>>
Vah Vah. Bak millet neler yapıyor. Peki drotalion kardeş, bi sorum olacak: Bundan korunmanın yolu nedir?

üzülerek söylüyorum, bundan korunmanın yolu malesef yok. Tek yol SRO ya girmemek.
>>>

Niye benim +9 Shiledim var niye ben soyulmuyorumda +3 +4 ü olan insanlar soyuluyo yoksa ben program kullanmıyorum ondanmı?
D
drotalion OP ⭐ 19y
#79
seni daha güvenli sitelere gönderiyoruz.Bu site senin gibi +9 kalkanlı kişiler için accayip güvensiz... Güle güle...

(bilgisi olmadan kafadan atan kişilere o kadar gıcığımdırki)
E
EndoRewa ⭐ 19y
#80
Bende bir kac birşey söylemek istiyorum. Benim 2 tane charım wardı ve 2 hafta içinde hergün şifremi değiştirdiğim halde art arda 2 kez soyuldu. Nedenini kendi yöntemlerim ile buldum. Yapmamız gerekenler sunlar : ilk önce Başlat a tıklıyoruz daha sonra burada çalısır die bi komut sistemi war oraya giriyoruz, yazmamız gereken msconfig ve enter tusuna basıyoruz. Bundan sonra ne olacak ? acılan sistem yapılandırma programında Başlangıç die bi sekme var oraya giriyoruz. karsımıza ekran arkası çalısan programların listesi var. Bu programlar listesine şöyle bi göz atıyoruz. içlerinde bu programlara dikkat ( ckvo , cvko , kavo ) gibi programlar varsa bilki oyundan cıkmayın bundan kurtulmanın yolu basit . sadece söylediklerimi yapmanız yeterli.

1. ilk önce bu programlar listesindeki ckvo , cvko , kavo gibi programların calısmasını durduruyoruz. ( yanındaki tık ları kaldırıyoruz )

2. çalıstır a tekrar giriyoruz bu sefer yazacagımız sey CMD olacak .

3. karsımıza gelen komut satırına sırasıyla cd/ yazıp enter yapıyoruz , cd windows yazıp enter a basıyoruz son olarakta cd system32 yazıp enter a basıp bekliyoruz. ( sakın kapatmayın )

4. Şimdi ise Bilgisayarım dan C/Windows/System32 içine giriyoruz buradaki C harfie ve K harfi ile baslıyan dosyaları göz kararı aklımızda tutmaya calısıyoruz.

5. Komut satırına tekrar geciyoruz. oraya en son yazdıgımız yere attrib -h -s -r -a *.* seklinde bi yazı yazıp enter a basıyoruz Bunu yapmamızın amacı gizlenen dosyları oldukları yerden cıkarmak. keylogger vs. vs. gibi...

6. Simdi System32 içinde aklmızda tuttugumuz dosyaları söyle bi gözden geciriyoruz. Farklı bi dosya ortaya cıkmısmı die. eger su sekilde dosyaları görüyorsanız ( ckvo , ckvo0.dll , ckvo1.dll , kavo , kavo1.dll , kavo0.dll ) bunlardan birini bile görmeniz yeterli . Sayet görüyorsanız Bunları silmeye calısın . üstüne tıklayıp delete tusuna basmak yeterli. Ha bazen olur bu dosya silinemez yazar işte o zaman silebildiklerimizi silip bilgisayarı tekrar baslatmamız gerekecek .

7. Bilgisayarımızı tekrar actıgımızda aynı şeyleri tekrar yapmanız gerekecek.

8. Bütün dosyaları silebildiyseniz Güvenle oyun oynayabilirsiniz.

Ben diğer arkadasların XSS mi ne herneyse işte o yüzden soyuldu gibi acıklamarına katılmıyorum. Her serverdan char soyuldugunu duydum ve her serverdan soyulan bir kac kişi ile Konustum.

Onlardan bu işlemleri yapmalarını istedim ve soyulan kişiler % 100 gibi kesin bi rakamla bu söylediğim dosyların ( ckvo , cvko , kavo ) kendi pclerinde olduklarını söylediler. Simdi yaklasık 2 aydan beri oynuyolar ve soyulma gibi bi şikayetlerini bana bildirmediler.

Ama sunuda söylemek istiyorum. Güvendiğiniz yada güvenmediğiniz cafe vb yerlerden oyuna giriş yaptıktan sonra soyulduysanız evinizdeki ve iş yerinizdeki pclerde o dosya lar yoktuysa bilki bu cafe vb yerlerden olmus olabilir. Keylogger kurulmus olabilir yada bu dosyalar o pc lerde daha önceden var olmus olabilir bunlara dikkat edin.

Sizere yardım edebildiysem ne mutlu bana. Tsk ederim... İyi Forumlar... :D:D

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: