hadi o tamam, peki tamamen gizlenmis ve senin bu yöntemle cikmayan dosyalara ne yapacagiz? XP icin sdtrestore diye bir program var, onlari aciga cikariyor. sonra senin yönteme gecebiliriz.
bir de siyah program ifadesi hosuma gitti 😄
Herkes Neden Hackleniyor??? Cevap EXL farkıyla!!!
· 170 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 9
Yanıtlar
siyah program :S
komut satırı !?
komut satırı !?
Boşuna ağız gevemelemesi yapma drotalion Programlama bilmen bu olayıda bilmen anlamına gelmez!
Politikacı gibi konuşma milletin kafasını karıştırma adam olana bir söz bir kez söylenir..Programlarınızı insan gibi yapın ondan bunda milletin malında gözünüz olmasın..!
>>>>>>
Vah Vah. Bak millet neler yapıyor. Peki drotalion kardeş, bi sorum olacak: Bundan korunmanın yolu nedir?
üzülerek söylüyorum, bundan korunmanın yolu malesef yok. Tek yol SRO ya girmemek.
>>>
Niye benim +9 Shiledim var niye ben soyulmuyorumda +3 +4 ü olan insanlar soyuluyo yoksa ben program kullanmıyorum ondanmı?
Komik 😆
Her neyse işte ha komut satırı ha siyah program 😄
😄
😄
bilgilerin için sağol
bilgilerin için sağol
tsk ettim 😊
ÇOk GüseLL OLmuş Elinize SaqlıKK çok iyi anlatıorsun her konuyu insanın okudukca okuyası gelio:D:D
Anlatım biraz itici...
teşekkürler.
teşekkürler.
Clientlessta Silkroadın sitesine bağlanmadığı için güvenli sayılabilir mi ? direk id / pw den giriyoruz
clientless sro nun sitesine drek bağlandığından normal client - clientless fark yok.
C
centimental
⭐ 18y
deepfreze ne dersiniz ... olmazmı?
C
centimental
⭐ 18y
forum un 8 sayfa oldugunu farketmemişim.. kusura bakmayın
C
centimental
⭐ 18y
deepfreze için yinede cevap bekliyorum pls.(Silkroad net olayını engelemez ama diger anlatılanların çogunu engeller gibi geliyor)...ben biraz acemiyim bu işlere kusura bakmayın,mantıgım bu kadar alıyor bu işleri.....Zamanla ögrenecegiz inş.
deepfreeze: PC ne keylogger vs. girerse koruma amaçlıdır. Buada virüs yoktur.
Yani kaçış yok mu diyorsun ?
Tuh yaa
Bittik...
yoo öyle düşünme, uzun zamandır hacklenenlerin sayısı baya azaldı. Joymax bug ı kapatmış olmalı. [umarım]
umarım ya yok sunlarım somlarım gitti 😞
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap