Icerige atla
Extraloob

Herkes Neden Hackleniyor??? Cevap EXL farkıyla!!!

· 170 Replies · 22K views · Page 2 / 9
Replies
B
bluee_41 ⭐ 19y
#21
teşekkürler
D
drotalion OP ⭐ 19y
#22
Amaçım yazdıklarını baltalamak ve ya Kötüye Çıkarmak değildir.Lakin Cvplarda Tam bilgiyi bulamadım. Afına Sıgınarak bir İki soru Daha soracam.


Bütün Foruma Bağlanması Ve içeriği Kendi Bünyesinde Görmesi Bağlantısı yavas olan bizim Gibi arkdaslar için Baya Süremizi alırdır. Lakin silkroad.exe Sadece Bağlanırken bir ip adresine Bağlanıyor Diye biliyorum. Ayrıca Forum içeriğine Bağlanması ne Kadar Mantıklı ? O zaman Bu Açıgı Sadece Bir Kişi değil Birden Fazla Kişi Kulanırdı.

Benim Görüşüme göre Rev6 Ve ya Loderden Kaynaklanıyor. Duydugum bir Kaç Bilgiye Göre Joymax Giriş Yapan ve ya http://www.silkroadonline.net ' te Giriş Yapan Ardından rev6 ya girenler Cookie Çalıcı İle Charların İd ve Pw si Ögreniliyormus. Ne kdar Dogru bilmem
Bir Diğer Orataya Atılan Loder Bu Bana Tam mantıklı geldi Çünkü ne kadar Duyduysam Soyulan Çogu Loder Kulanıyor. Lakin Adamların 10 Parmagı yok Bütün Hepsini Bir anda Hacklesinler.Yavaş Yavaş Hackliyorlar Diye Tahmin ediyorum.

Bu Arada HTML keyloger'ı bilmiyorsan bence Fikir Yürütmek Ne kadar Dogru Sen karar Ver. Son Zamanlarda aktif olan bu Yöntem İle Çok Can Yakıldı. En Usta kişiler Alt edildi Neyse BoSfer. İyi Arastırma Yapmışsın Ama bana Göre Biraz Eksik Bu Açıgı Böyle kulandıklarını sanmam En mantıklısı Dedeğim Gibi rev6'nın Kendi Sitesinde Açıgın Kodlarını Girmesidir.


bak senin unutuğun ve henüz anlayamadığın çok önemli bir nokta var. Ben sroclientı açtığımda değil, server a bağlandığımda (yani pacific için mesela 121.128.133.111 IP sine) bağlandığın zaman foruma bağlanıyorsun.

Forumun tamamını indirmen aşırı saçma olurdu. Ne demek forumun tamamını indirmek?? oyuna 2-3 saatten önce 6K lık internete rağmen bağlanamazdım... Ben forumun ARAYÜZÜNÜ indiriyor dedim. Arada büyük bir fark var.

HTML keylogger ı nasıl oluyor? O senin dediğin worm dür. Dediğim şeyle aynı. Seni ya başka biryere nakleder, yada sana ufak bir worm verir, sen bunla pasokeylogger download edersin. HTML ye keylogger enjekte edemezsin. Keylogger dediğin şey Klavyeye hook atar, geleni geçeni okur. Sırf bu yüzden azı antivirüsler sro yu keylogger olarak görürler.
S
Sniker ⭐ 19y
#23
:? :? :? :?
Çok şaşırdım.MAntıklı bi açıklama.
Demek tek kurtuluş sro ya girmemek.Bence başka bi çözümü de olmalı.
D
drotalion OP ⭐ 19y
#24
daha keşfedilmemiş çözümlerii olabilir. Bekleyip görmek lazım.
I
isyankarrr ⭐ 18y
#25
Ekran Klawyesi ile oyuna giris yapmamiz ,
cozum olabilir mi????
D
drotalion OP ⭐ 19y
#26
Ekran Klawyesi ile oyuna giris yapmamiz ,
cozum olabilir mi????


olamaz çünkü senin şifren doğruca gönderliyor, bilgisayarında keylogger olmuyor.

SRO ya eskisi gibi gameguard gelse (şu anda üzülerek söylüyorum sadece bir resim) bu sorun ortadan kalkar.
B
#27
Vista Yüklersek Sorun Gidebilirmi ?¿
Hiç olmadı hergün şifre değiştirmek zorunda kalıcaz ❗
D
drotalion OP ⭐ 19y
#28
Hacım anlatamadım galiba ne vista ne ekran klavyesi, siz adama doğruca bağlanıyorsunuz işte.
_
#29
İçimi kararttın.GameGuard kalktımı yaw 😁 Normal launcher dan girmeyeli çok oldu da 😄

Bu kadar uzun yazıları okumam.Ama senin soru-cevap stilin olunca işler değişiyor 😁
D
drotalion OP ⭐ 19y
#30
Game guard, avrupa açılmadan önce kalkmış birşeydi, şu anda malesef sadece bir bmp kaldı geride...
B
BangBros ⭐ 18y
#31
sro da binbir çeşit hack yöntemi var buna çare yok sanırım
A
acunhann ⭐ 18y
#32
Bende bşey ekliim buraya bug reporta Extrachargback için id şifre gizli yanıt herşeyi yazıolar gizli yanıt öğrenmek için bug report atıolar siteden oraya yazılan maile cvp gelmezse bilin ki silkroad ın kendi sitesi deildir yetkillilere ulaşmıyor demektir arkadaş her bug report attığı zmn cvp gelior gizli yanıtın verlemeyeceğini ve mailin verilemeyeği şeklinde yazılar gelior bu size gelmezse kesinlikle yanlış porttan bağlanıorsunuz saygılar
D
drotalion OP ⭐ 19y
#33
teşekkür ettim acunhan.
H
#34
teşekkürler gerçekten güzel açıklama sana katılıyorum bende söylüyodum elaleme exchange hack yok diye millet gülüyodu exchange içine keyloger koyuyolarmış öyle diyolar lksdjflksdfl komedi yav 😄
F
feverakin ⭐ 19y
#35
harika sen bu dediklerını yapmayı bılıosan onun yollarınıda ogretsene bize bizim arkadas plutoda car aldı adam 2 . gnu carı gerı hacklemıs ona yapardım gitti birde cara 480 ytl verdi cocuk 😠 bunun yolunu bilen varsa o a bir konu acsın 😜
D
drotalion OP ⭐ 19y
#36
harika sen bu dediklerını yapmayı bılıosan onun yollarınıda ogretsene bize bizim arkadas plutoda car aldı adam 2 . gnu carı gerı hacklemıs ona yapardım gitti birde cara 480 ytl verdi cocuk 😠 bunun yolunu bilen varsa o a bir konu acsın :P


bizi hacker veya emek hırsızı zannettin galiba :?

ne yapmalı seni?
X
XER0 ⭐ 19y
#37
Clientless üzerinden girdiğimizdede aynı risk varmı ?
D
drotalion OP ⭐ 19y
#38
evet.
X
XER0 ⭐ 19y
#39
Akdeniz karadeniz gameguardı isteriz ! 😄
D
drotalion OP ⭐ 19y
#40
valla, dediğim gibi, gameguard taa legend 1 den beri yok.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: