Icerige atla
Extraloob

Hatembaba Azteca'da (Güncel)

· 14 Yanıt · 1.9K görüntüleme
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#1
Serverlerin yine dolu olmasından kaynaklanan can sıkıntım beni Azteca'ya sürükledi.
Builde karar verememişken aklıma hayalimdeki build geldi. Warlock/Cleric
Açtım ve kasmaya başladım hemencik bakalım ne zamana kadar sürücek bu serüven.
İsmide aklıma hiç yenilmezliklerinden geldi. Ne hikmetse yenilmiyorlar. cool2:

Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.


Güncel Level:
Spoiler
- Resim Silinmiş.
14 Yanıt
P
PenSpinner ⭐ 17y
#2
İnşallah 110 Lv olduğunu da görürüz 😊
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#3
İnşallah 110 Lv olduğunu da görürüz :)

Sanmıyorum. 🍺
U
Uprising ⭐ 19y
#4
ho
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#5
ho

Teşekkür ettim.
L
Lemus ⭐ 18y
#6
Çok Şehvetli Bir İsim İnş. 1xx Görürüz
E
exotic ⭐ 18y
#7
Hoş geldin hacım ben aslen plutoluyum ama bu aralar azteca'da oturuyorum 😆 😜 pm: exotic in azteca
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#8
Çok Şehvetli Bir İsim İnş. 1xx Görürüz

Teşekkür ederim yorumun için. 😘
Hoş geldin hacım ben aslen plutoluyum ama bu aralar azteca'da oturuyorum 😆 😜 pm: exotic in azteca

Bende aslen Zeus'luyum ama yeni serverlara yelken açmalı bazen dur deniyorum bakalım onlinemısın? 😘
R
Rochas ⭐ 16y
#9
İnşallah 110 Lv olduğunu da görürüz :)

Sanmıyorum. 🍺

Bence hiç başlama [horny21
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#10
İnşallah 110 Lv olduğunu da görürüz :)

Sanmıyorum. 🍺

Bence hiç başlama [horny21

Sebep?
L
Leekage ⭐ 16y
#11
Güncel ss isterizz 😜
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#12
Güncel ss isterizz :P

Geliyor :))
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#13
Günceldir\
H
hatembaba OP ⭐ 19y
#14
Güncellendi.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: