Icerige atla
Extraloob

Hallowen Kıyafetlerle ilgili[Dressler Bizde kalcak]

· 28 Replies · 2.1K views
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#1
wrkyno.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Attention]
- Jewel box will be deleted on November 11th after server inspection, so please don��t forget to use the jewel box before the event ends.
- Jewel box is an item cannot be used for trade/exchange/stall between characters and storage.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Jewel Boxlar 11 Kasımdaki pacthden sonra silenecektir.Lütfen Kullanmayı unutmayınız.
2.Jewwl boxlar trade edilemez , exchange yapılamaz , stalla konamaz.

Ve son olarak oyuna girişteki hallowen event mesajını gördüm .Onu bir kaç kişi işte burda yazıyor silinecek demiş.Arkadaşlar bu Ceviri Redhouse da yapılmıştır.

chest,
i. 1. göğüs. 2. sandık. 3. kutu.

Orda kullanılmayan kutular silinecektir diyor.Lütfen kullanmayı unutmayın diyolar kaç kere



🤘 🤘
yanlışım varsa düzeltin !


NOT:alıntıdır

içimi en rahatlatan sözcükler
Files (1)
28 Replies
F
F10diP| ⭐ 19y
#2
yani bu dressler kaybolmayacak..
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#3
yani bu dressler kaybolmayacak..


bu kadar kaybolcaksa nie veriyolarki ? değilmi akıl var mantık var 🕵️
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#4
yani bu dressler kaybolmayacak..



aegedemisin sende isimine kardeş ?
F
F10diP| ⭐ 19y
#5
herkesin düşüncesi farklıdır sana mantıklı gelen bana saçma gelebilir..akıl ve mantık tabiki var ama bunu farklı şekillerde yorumlamak anlamsız kaçar.. silkroad kendine göre planlar yapmış, açıklamasını da yapmış dressleri biz kaybolacak sanıyorduk, meğersem kullanılmayan jewel box'lar kayboluyormuş 😉
F
F10diP| ⭐ 19y
#6
yani bu dressler kaybolmayacak..



aegedemisin sende isimine kardeş ?

evet 😉
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#7
herkesin düşüncesi farklıdır sana mantıklı gelen bana saçma gelebilir..akıl ve mantık tabiki var ama bunu farklı şekillerde yorumlamak anlamsız kaçar.. silkroad kendine göre planlar yapmış, açıklamasını da yapmış dressleri biz kaybolacak sanıyorduk, meğersem kullanılmayan jewel box'lar kayboluyormuş ;)

🤘 🤘

adamımsın 😄
T
Tarantella ⭐ 19y
#8
biz söylüyoruz ama dinleyen yok..ingilizceleri çok iyiymiş gibi bir de kendilerine göre yorumlayıp fikirlerini başkalarına empoze etmek için boş bir uğraş içine girenler var..
sadece gülüyorum o arkadaşlar kendilerini biliyor..
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#9
biz söylüyoruz ama dinleyen yok..ingilizceleri çok iyiymiş gibi bir de kendilerine göre yorumlayıp fikirlerini başkalarına empoze etmek için boş bir uğraş içine girenler var..
sadece gülüyorum o arkadaşlar kendilerini biliyor..



peki kardeş kısaca gitcek veya gitmicek ? söleyin böle konular açılmasın 🤔
M
Misproject ⭐ 19y
#10
yani bu dressler kaybolmayacak..


bu kadar kaybolcaksa nie veriyolarki ? değilmi akıl var mantık var 🕵️

o zmn silk ile alanlar enayi durumunda olur adam 175 silk verşp alıyo sana beleş çıkıyo sence bu mantıklı mı
.NET
.NET ⭐ 19y
#11
biz söylüyoruz ama dinleyen yok..ingilizceleri çok iyiymiş gibi bir de kendilerine göre yorumlayıp fikirlerini başkalarına empoze etmek için boş bir uğraş içine girenler var..
sadece gülüyorum o arkadaşlar kendilerini biliyor..

Teşekkürler. İngilizcemi beğenmeyen birisi daha çıktı 😗
[F New]Solo Gitarist
C
c4b4L ⭐ 19y
#12
bence en tutulan dresslerden bi tanesi. femalesine bitiyorum bi ustluk bide altlik kaldi onlarda ciksa tam super olcak 😄
T
Tarantella ⭐ 19y
#13
biz söylüyoruz ama dinleyen yok..ingilizceleri çok iyiymiş gibi bir de kendilerine göre yorumlayıp fikirlerini başkalarına empoze etmek için boş bir uğraş içine girenler var..
sadece gülüyorum o arkadaşlar kendilerini biliyor..

Teşekkürler. İngilizcemi beğenmeyen birisi daha çıktı 😗



şimdi burda ingilizcen idare ediyor durumda olsa asıl iş olayı düzgün bir şekilde yorumlamakta..mantık da işin içine girmiyor değil açıkcası...15 gün boyunca süren bi event düşün.en değerli ödülün de kostüm oldugunu düşün..(saçma sapan scrolları sayma bile millet artık npcye satıyor onları)event bitiyor ve en önemli olan ödül kostüm elinden alınıyor..sence bu mantıklı mı ???
o zaman bu arkadaş hiç event yapmasaydı..


ps: bence bu da joymax'in satış taktiklerinden biri..herkesde aynı kostum oldugunu düşünün..ve biraz zaman geçtigini..millet ne yapacak ? sıkılacak..bu arada bi kaç kostum sokacaklar oyuna satın alınan..(herkes kostumlerin gerek pvp de gerek pve de ne denli işe yaradıgını görecek)millet ne yapacak ? gidip paşa paşa "yenisini" alacak..hem değişiklik olsun isteyecek hem de milletten farklı olmak..
benim görüşüm bu yönde..

ayrı bir ps: bu adamlar senden benden zeki çünkü ve asla tükürdüklerini yalamazlar..ve yaptıgı her iyiligin altında bi hinlik vardır..bir de burdan bakmalısın.
.NET
.NET ⭐ 19y
#14
biz söylüyoruz ama dinleyen yok..ingilizceleri çok iyiymiş gibi bir de kendilerine göre yorumlayıp fikirlerini başkalarına empoze etmek için boş bir uğraş içine girenler var..
sadece gülüyorum o arkadaşlar kendilerini biliyor..

Teşekkürler. İngilizcemi beğenmeyen birisi daha çıktı 😗



şimdi burda ingilizcen idare ediyor durumda olsa asıl iş olayı düzgün bir şekilde yorumlamakta..mantık da işin içine girmiyor değil açıkcası...15 gün boyunca süren bi event düşün.en değerli ödülün de kostüm oldugunu düşün..(saçma sapan scrolları sayma bile millet artık npcye satıyor onları)event bitiyor ve en önemli olan ödül kostüm elinden alınıyor..sence bu mantıklı mı ???
o zaman bu arkadaş hiç event yapmasaydı..


ps: bence bu da joymax'in satış taktiklerinden biri..herkesde aynı kostum oldugunu düşünün..ve biraz zaman geçtigini..millet ne yapacak ? sıkılacak..bu arada bi kaç kostum sokacaklar oyuna satın alınan..(herkes kostumlerin gerek pvp de gerek pve de ne denli işe yaradıgını görecek)millet ne yapacak ? gidip paşa paşa "yenisini" alacak..hem değişiklik olsun isteyecek hem de milletten farklı olmak..
benim görüşüm bu yönde..

ayrı bir ps: bu adamlar senden benden zeki çünkü ve asla tükürdüklerini yalamazlar..ve yaptıgı her iyiligin altında bi hinlik vardır..bir de burdan bakmalısın.

Ben sadece şaka yaptım canımcım. Zaten ben bu konu ile ilgili yorum bile yapmamıştım 😜
[F New]Solo Gitarist
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#15
Yaf Dressler kalacaksa jewel box kasıcam kalmayacaksa kasmıycam .Tam birşey söleyinde ona göre bişe yapalım 🤤
A
Agilla ⭐ 18y
#16
Arkadaslar Silinicek Akıl var mantık var O Giysiyi silk İle alanlar Afedersiniz Ama Enayimi Joymaxın Bi Bildigi VAr Eski kullanıcıları Geri Gelmesi İçin Yapıyorlar Güz Boyama Eski Kullanıcılar Geri Gelse Ne Olurki Gene Giderler Joymax Hiçbir Userin İstegini Karsılamıyor Adam Gibi Degil Server artık Goldbotları Ve Diyerlerini Joymax Bunları Yapmazsa User Kaybeder Silk almayanları Balayınca Eline Ne Geçiyor Anlamıyorumbunlar bu politikasından vaz geçmedigi sürece Joymax Bitik Demektir Bu İşler Sadece Event Yapmakla Bitmez İnsanların İstekleri Vardır Kaldırılmazsa Helal Olsun Joymaxa
W
windel ⭐ 18y
#17
foruma geldiğimden beri attığım postlara bakın..
her defasında, her türlü bu dressleri içeren konuda ''dressler gitmeyecek, bizde kalacak diyorum'' ama dinleyen hiç kimse yook.
ya siz akıl var mantık var diyorsunuz da sizin aklınız ve mantığınız nasıl dresslerin silineceğini söyler?
adamlar boşa mı event getirdiler? event bittiği zamanda dresslerde mi gidecek? hahaha.. bunun hiçbir mantıklı açıklaması yok ve olamaz da zaten.
joymax bu tür hediyeler verebiliyor, kimse de kalkıp biz o kadar silk verdik aldık diyemez.
tekrar ve tekrar söylüyorum; dressler kalıcıdır!
P
#18
Arkadaşlar oyuna girip özelliklerine baktım kıyafetin. Üzerine bakarsanız used for halloween party yazıyor. Event biter dressler gider
T
Teresa ⭐ 18y
#19
giderse gitsin ya of sanki dünyanın sonu illa gidicek gitsin gelmesin bi daha gelirse...ben onun
L
#20
bncede öle bi şacmalık olamaz 😄
Dresler bizde kalıcak 😎

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: