Icerige atla
Extraloob

Hallowen Kıyafetlerle ilgili[Dressler Bizde kalcak]

· 28 Replies · 2.1K views · Page 2 / 2
Replies
L
#21
Yav bu sadece joymax promosyonu size dress lerin nasıl güzel şeyler olduğu gösterip geri alacaklar sizde para verip alacaksınız BU KADAR 😄
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#22
Yav bu sadece joymax promosyonu size dress lerin nasıl güzel şeyler olduğu gösterip geri alacaklar sizde para verip alacaksınız BU KADAR :D



bu sözü neye güvenerek sölüyosun!
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#23
Arkadaşlar oyuna girip özelliklerine baktım kıyafetin. Üzerine bakarsanız used for halloween party yazıyor. Event biter dressler gider



item malla yazılanlarındada öle yazıyo
Q
Quattro ⭐ 19y
#24
Bu dreslere gdf gibi bakın bence 😄
M
Mighty ⭐ 19y
#25
Arkadaşlar oyuna girip özelliklerine baktım kıyafetin. Üzerine bakarsanız used for halloween party yazıyor. Event biter dressler gider



Silkle alınan her avatarda yazar .
W
windel ⭐ 18y
#26
foruma geldiğimden beri attığım postlara bakın..
her defasında, her türlü bu dressleri içeren konuda ''dressler gitmeyecek, bizde kalacak diyorum'' ama dinleyen hiç kimse yook.
ya siz akıl var mantık var diyorsunuz da sizin aklınız ve mantığınız nasıl dresslerin silineceğini söyler?
adamlar boşa mı event getirdiler? event bittiği zamanda dresslerde mi gidecek? hahaha.. bunun hiçbir mantıklı açıklaması yok ve olamaz da zaten.
joymax bu tür hediyeler verebiliyor, kimse de kalkıp biz o kadar silk verdik aldık diyemez.
tekrar ve tekrar söylüyorum; dressler kalıcıdır!

tekrar söylüyorum yav, sizde burdasnz bende.
bakalım event bittiğinde dressler gidecek mi kalacak mı..
ben kendimden çoook eminim lütfen sizde emin olun öyle konuşun. 😊
P
#27
Arkadaşlar oyuna girip özelliklerine baktım kıyafetin. Üzerine bakarsanız used for halloween party yazıyor. Event biter dressler gider



Silkle alınan her avatarda yazar .

Used for halloween party yazar? Bilmiyorum o zaman doğrudur...
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#28
demesi kolay 😄 yaw bana kıyafet çıkmadıki de kaybolmasın 😄 300+ kırdırdım yok yok yok 😄 bandit kalesinde saatlerimi harcadım ama 11 kasım olmadan çıkaracağım ulennn 😁 😁
Yaralı style

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: