O vakit gizliden fatura ode hic kapanmasin,ye babani... :P
Bunu dene derim. 😎
O vakit gizliden fatura ode hic kapanmasin,ye babani... :P
60 YTL sınırını geçmiyor diye biliyorum...
Güle güle. Helal olsun...
60 YTL sınırını geçmiyor diye biliyorum...
Güle güle. Helal olsun...
Special thx to Flexitelekomdaki kadına 2 öpücük salla öder o faturanı ^^
Yazık olmuş bu arkadaşımız herkese örnek olsun,demekki nabıyormuşuz herşeyi indirmiyoruz,sitelerde videoları çok izlemiyormuşuz... :PSon 3 ay kota 10 gb nin üstünde gelmeye başlayınca babam dayanamayıp sınırsıza geçti şimdide kota 40 gb nin altına inmiyor 😁
Log in to write a reply.
Log In