Icerige atla
Extraloob

Hakkınızı Helal Edin :(

· 61 Replies · 3.8K views · Page 2 / 3
Replies
S
SnowFlake ⭐ 18y
#21
faturayı ödemezse mesela 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
O vakit gizliden fatura ode hic kapanmasin,ye babani... 😜
M
#23
Baban eve gelecek icra sonucu verdiği karardan ötürü çok pişman olacak gibi geliyor.
M
#24
2008 Mayıs 322.590.788
(307,647 MB) 3.017.505.582
(2,81 GB)
2008 Haziran 1.203.374.381
(1,121 GB) 8.603.211.372
(8,012 GB)
2008 Temmuz 552.049.527
(526,475 MB) 6.553.807.806
(6,104 GB)
Hello world
M
mertcangs ⭐ 18y
#25
ya kota 3gb ken aşmıyodum 4gb oldu 7gbnin altına inmio

bu ttnette var bi şey bence
M
#26
yok bea sorun Bizde.Frenleyemiyoq kendimizi
Hello world
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#27
baktın peder üstüne öfkeyle geliyor hemen gardını al suratını kollasan yeter delikanlı adamın yüzünde darbe izi olunca kötü oluyor...kafanı kollarının arasına al ve yere çömel sırt bacak ve kol bölgesine gelen darbeler fazla acı vermez 😁
inş ama az daha dövüyodu yha ablam zor tuttu babamı o derece yani bu son int girişim olabilir 😢
M
#28
baktın peder üstüne öfkeyle geliyor hemen gardını al suratını kollasan yeter delikanlı adamın yüzünde darbe izi olunca kötü oluyor...kafanı kollarının arasına al ve yere çömel sırt bacak ve kol bölgesine gelen darbeler fazla acı vermez 😁
inş ama az daha dövüyodu yha ablam zor tuttu babamı o derece yani bu son int girişim olabilir 😢


İşte Çözüm BU 🤘 🤘
Hello world
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#29
Güle Güle Helal Olsuuuunn....
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#30
paylaşım için saol
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#31
paylaşım için saol

paylasım ? 😁
M
Midbroke ⭐ 18y
#32
paylaşım için saol


şaka mısın sen ne paylaşımı ki bu ? 😁 😁
Windy
Windy ⭐ 19y
#33
bir internet faturası için 14 yaşındaki oğluna dayak vuracak babalarda varmış hala...Çalışır ödersin faturayı,oğluna verdiğin o acı hep onunla gidecektir eminimki..
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#34
beyler soruma cevap var mı ödenmezse int ne zmn a kesilir babam ödemeyecek ama kapatmayacakda 🙄
U
Uykucu ⭐ 19y
#35
Güle Güle Kardeşim.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#36
3 hafta falan kesilmez. Ama el mahkum ödecek o faturayı yoksa gelirler eve ne var ne yok götürürler.

tmm o daha ii 😁 en azından int im olur ağustosda ohh rahatladım saol inş babam öder vallaha inadı tutdu ödemeyecek galiba 🎭
S
#37
Geçmiş Olsun
C
Clawless ⭐ 19y
#38
- Resim Silinmiş.

benim icin gayet normal bi kota 😐 hic 29 gelmedi fatura 😄 otakulugun gozu kor olsun 😄

edit: bu arada belirteyim 3 ay boyunca faturalariniz odenmezse kesilir, babam 3 ay biriktirip toptan oder o yuzden her 3 ayda bir 5-6 gun netim kesik geziyorum ben o zaman araliginda 😄
O
#39
- Resim Silinmiş.

benim icin gayet normal bi kota 😐 hic 29 gelmedi fatura 😄 otakulugun gozu kor olsun 😄

edit: bu arada belirteyim 3 ay boyunca faturalariniz odenmezse kesilir, babam 3 ay biriktirip toptan oder o yuzden her 3 ayda bir 5-6 gun netim kesik geziyorum ben o zaman araliginda :D

Senin gibi bi kızım veya kendim gibi bi çocuğum olsa .... 😆 😆
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#40
Okadar abartmaya gerek yok, bence gayet normal size gelen faturalar.
Buda benim ki:

- Resim Silinmiş.

DN: IP adresimi bile bile sansürlemedim. " Aaaa salağa bak şimdi bunu heyklerim ben." deyip de çocukluk yapmayın, güldürmeyin beni.
Ha yeni arkadaşlıklara açığım, bilgisayarımda tanışabiliriz. 😊
Bekliyorum...


Sınırlı olsaydı 60 YTL ödemek mecburi.
En alltaki kotayı bende cok seviyorum ''0''

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: